Arianino nadšení z náramku po pár dnech vyprchalo. Když jí Tallulah řekla, že bere energii, netušila že až tolik.
Byla neustále unavená, jelikož náramek musela nosit i ve spánku, jak zjistila po druhé noci, kdy se začal Sirius z ničeho nic vznášet, kvůli její moci, která se bez náramku rychle probudila.
Vypadala hrozně. Pleť měla bledou a to že nevysvitlo za poslední tři týdny sluníčko, tomu moc nepomáhalo. Kruhy pod očima, byly den ode dne tmavší, ovšem věděla, že jiná cesta není.
,,Jedem do Bradavic," řekl Brumbál, který je obvykle jako každé ráno přišel navštívit.
,,Co prosím?" nechápala Ariana.
,,Williama napadla Cordelie. Je na ošetřovně ve vážném stavu," povzdechl si Brumbál a Ariana zbledla snad ještě víc.
,,Já tu ženskou zabiju!" práskl do stolu Sirius a rozešel se směrem k východu, kde sebral z věšáku svůj černý kabát.
I Ariana na nic nečekala a následovala Siriuse. Cítila jak se její moc začíná i přes náramek uvolňovat a než odešla z jídelny, váza s květinami na stole se převrátila na zem.
Ignorovala to. Teď nebyl čas řešit cokoliv jiného, než byl její bratr.
Nasedla do kočáru a testrálové se rozletěli.
Jindy by si užívala pohled na zasněženou krajinu, ale teď nebyla správná chvíle.
Testrálové ani pořádně nezastavili, když se Siriusem z kočáru vyskočila.
,,Vezmu to horem," řekla, vytáhla křídla a aniž by čekala na odpověď vzlétla.
Cesta spletitými chodbami hradu by byla zdlouhavá a okna ošetřovny nebyla daleko.
Zaťukala na okno a díky Merlinovi u něj stál Ron, který ji okamžitě otevřel.
,,Díky," řekla a Rona přátelsky poplácala po rameni.
,,Jak na tom je?" zeptala se madam Pomfreyové, když viděla Willa ležícího nehybně na lůžku.
V tu chvíli do ošetřovny vpadl Sirius, který celou cestu musel běžet, jinak by tu tak rychle nebyl.
,,Ztratil spousty krve a kdyby nebylo profesora Snapea, který mu krvácení včas zastavil, asi by tu už nebyl," řekla madam Pomfreyová. ,,Myslím, že to však zvládne," usmála se nakonec povzbudivě.
,,Co se vlastně stalo?" zeptal se Sirius a přelétl pohledem po všech přítomných, mezi kterými byla samozřejmě Aurora, nebelvírský trojlístek i Tobias.
Aurora se pustila do vypravování a i ostatní poprvé slyšeli co se doopravdy stalo.
Hned jak skončila, neměl chuť Cordelii zabít jen Sirius, ale i Ariana, kvůli které spadl paraván, který od sebe dělil lůžka.
,,Jsi v pohodě?" zeptal se opatrně Harry, když viděl jak zle Ariana vypadá. Takhle zle vypadala, jen když se dostala z Nurmengardu a kdyžjí umřela matka.
,,Jsem v pořádku, pak vám všechno řeknu. Chci, ale vědět, proč tu leží i Katie," ukázala na svou spolužačku, ležící na vedlejším lůžku.
,,Nechceš se vyspat? Vypadáš fakt zle," přidala se do hovoru i Hermiona, která začínala mít o svou kamarádku starost.
Ariana zavrtěla hlavou. ,,Jsem až moc ve stresu, abych usnula a i kdyby tak to tu ve spánku akorát tak zničím," aby bylo doopravdy upřímná s náramkem se spát skoro nedalo a proto poslední týdny skoro nespala.
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
FanficDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...