,,Vymkla se nám z rukou," povzdechl si muž a upřel své ledové oči na manželku.,,Ale drahý, to že se chtěla podívat mezi mudly neznamená, že je mudlomil," uklidňovala jej.
,,Neznamená? A co by to znamenalo! Vždycky byla jiná. Někdy mi nepřijde, že je to moje dcera," rozčílil se.
Narcissa Malfoyová chtěla něco svému manželu říct, ale nemohla najít slova. Ovšem že měl pravdu. Byla jiná a jakákoliv rozdílnost se v domě trestala.
,,Pojede k sestřence na prázdniny. Ta jí naučí správným návykům," rozhodl Lucius.
Narcissa se zhrozila, ,,Ty ji chceš dát Ananké?"
,,Sama víš, že s výchovou má velice zkušeností, tak proč toho nevyužít?"
Žena si přestavila svou nebohou holčičku v Institut svaté Arei v Bichancourtu. Luciusova sestřenka, která se provdala do čistokrevné francouzské rodiny Montbéliardů a poté převzala vedení nad soukromou školu ve Francii jen pro dívky. Ovšem institut měl nechvalnou pověst o tělesných trestech. Přes léto škola stále fungovala a spousty čistokrevných rodin z celého světa, tam posílali své dcery na převýchovu.
Druhého dne se slzami v očích sledovala svou holčičku jak se s otcem přemisťuje.
,,Kam to jela?" zeptal se Draco.
,,Na jedno šílené místo," vzlykala Narcissa.
,,Dobře jí tak," řekl chlapec a odešel do svého pokoje.
****
Castorovi prázdiny byli ze začátku docela zábavné. S rodiči totiž strávil příjemné dva týdny u moře v Řecku, kde měli letní sídlo. Jezdili tam každý rok. Měl rád ten klid a dokonce i jeho matka celé dva týdny nezvýšila na něj i na jeho otce hlas.
Ovšem dva týdny utekly rychleji než by si přál a opět byl v Seymour manor.
Jediným přítelem mu byl jeho hafoň, což byl kouzelnický pes s dvěma ocasy, jeden mu ale uřízli, ještě když byl malý, aby se neprozradil před mudly. Jmenoval se Aurum, což bylo latisky zlato. Dostal ho od otce k jedenáctým narozeninám a byl to ten nejlepší dárek, který kdy dostal.
Castorovi vrtalo hlavou, co se děje s Aurorou. Už od začátku prázdnin mu na jeho jediný dopis neodepsala. Chtěl tedy napsat Arianě, ale jeho sova se po týdnu vrátila i s dopisem zpět. Zbýval mu tedy jen Tobias.
Konečně dostal dopis z Bradavic a to znamenalo jediné, že se bude muset vydat do Příčné ulice. Děkoval Merlinovi, že jeho matka Cordelia měla zrovna jít na návštěvu k Malfoyům a Castor šel na Příčnou ulici jen s jeho chůvou Florence.
Domluvil se tedy s Tobiasem, že si o půl jedné dají sraz u Děravého kotle.
Castor se už dlouho tolik netěšil na jeho zamlklého kamaráda.
,,Tady máš peníze a ve čtyři čekej tady," řekla mu Florence předtím než se přemístila. Bylo to jejich tajemství. Matka by totiž nikdy nedovolila, aby její syn byl na Příčné ulici sám.
,,Už nám zbývají jen učebnice," řekl Tobias po dvou hodinách nákupů.
,,Tento rok jich je docela málo," podivil se Castor.
,,To je vždycky, od dob kdy jsme měli Lockharta," zasmál se Tobias, když si vzpomněl jak jeho otec nadával, když stál u pultu a platil za všechny jeho knihy.
,,Máš pravdu i ten Smrtijed, co jsme měli minulý rok, byl lepší než on."
,,Jsem zvědavý, kdo bude učit tenhle rok. Táta říkal, že ještě nikoho nenašli," řekl Tobias.
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
ФанфикDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...