Neznámá

774 47 37
                                    


Loučení s rodiči bylo opravdu těžké, ale Ariana se opět těšila na své kamarády v Brumbálově armádě. 

,,Jaké byly Vánoce?" zeptala se Hermiony ve vlaku.

Ron se samozřejmě nemohl nepodělit o informaci, že Štědrovečerní večeři strávili se Snapem. To se Hermiona rozesmála a poznamenala, že Sirius musel být nadšený.

První hodina BA po prázdninách byla hned druhý den a Ariana se nemohla dočkat až konečně potká Castora. Byla překvapená, když to Komnaty nejvyšší potřeby přišel jen Tobias.

,,Kde je Castor?" zeptala se hned a z Tobiasova pohledu nečekala zrovna veselou odpověď.

,,Co přijel, je hrozně divný. Baví se zase s Malfoyem a chce se přidat do toho jejich vyšetřovacího spolku. Něco se mu o prázdninách stalo, chová se zase tak, jako třeba ve třetím ročníku, když se se mnou a s tebou nebavil," povzdechl si Tobias.

,,Musím ho najít," řekla a otočila se na Harryho, který přikývl.

,,Jdu s tebou, ale nečekej, že s tebou vůbec promluví. Myslím, že teď šel do knihovny," řekl Tobias a následoval lehce podrážděnou Arianu.

Když ho uviděla, jak sedí k ní zády na svém oblíbeném místě, došla k němu a studenýma rukama mu přikryla oči, ,,Hádej, kdo jsem?" zeptala se ho vesele.

,,Nevím, ale jestli mě hned nepustíš, tak si mě nepřej," řekl chladným tónem a Ariana se vylekala. Ještě nikdy ho takhle neslyšela, takhle chladného. Rychle z něj tedy ruce sundala.

,,Promiň jestli jsem tě nějak urazila, každopádně proč si nedošel na hodinu BA?" zeptala se ho a rázem byla ráda, že neřekla Brumbálova armáda, ale jen BA.

,,BA? Co to je? Kdo jsi vlastně ty?" nechápal a prohrábl si nejistě rukou hnědé vlasy.

Ariana se zarazila, ,,Ty nevíš, kdo jsem?" zeptala se ho.

,,Ne a ani nechci, takže se mi kliď z cesty," odfrkl si.

Ariana hodila na Tobiase vyděšený pohled. Bez čekání chytila Castora za ruku a vlezla mu do hlavy.

Hledala v jeho hlavě jakékoliv vzpomínky na ni, ale nemohla nic najít. Absolutně nic. Šla tedy hlouběji do jeho hlavy a ocitla se podobně, jako když šla do hlavy Alice v nekonečné tmě, kde uprostřed seděl Castor.

,,Jsi v pořádku?" doběhla k němu.

,,Cordelia mi vymazala vzpomínky," řekl vyděšeně a pevně ji chytil za obě dvě ruce.

,,Proč? Proč ti je vymazala!" křičela Ariana a cítila, jak jí něco táhne pryč.

,,Nemůžu si vzpomenout!" zakřičel na ni a ačkoliv se jí snažil držet pevně, co si je od sebe odpojilo.

,,Jsi v pořádku?" zeptal se Tobias a vyděšeně se na  díval.

,,Co se to stalo?" zeptal se Castor a chytil se pevně za hlavu.

,,Cordelia ti vymazala vzpomínky," řekla Ariana rozčíleně.

,,Moje matka? Co to vykládáš za hlouposti, ta by mi nikdy neublížila," řekl Castor a nazlobeně odešel.

,,Co jsi viděla?" zeptal se Tobias.

,,Mluvila jsem s ním. Prý mu Cordelia vymazala vzpomínky, ale nemůže si vzpomenout proč," povzdechla si a složila hlavu do dlaní. 

,,Neboj, mi mu vzpomínky vrátíme," utěšoval jí Tobias a sám chtěl svým slovům věřit, přeci jenom ztratil svého nejlepšího kamaráda.

Toho večera čekala Arianu aspoň jedna dobrá zpráva.

,,Hagrid se vrátil," řekla Hermiona, když jako každý večer seděli u krbu.

,,Doopravdy? A kde byl?" zeptala se zvědavě.

,,Snažil se přemluvit obry, aby ve válce bojovali s námi. Ovšem někdo ho předběhl a pak tam přišla Umbridgeová. Hrozila mu, že ho vyhodí a samozřejmě se vyptávala, kdy byl," mluvila rychle Hermiona.

,,No a pak nás Hagrid zavedl do lesa, kde teď bydlí jeho nevlastní brácha obr, no chápeš to?" řekl Ron a Ariana vykulila oči.

,,Hagrid má bráchu obra?" nechápala.

,,Jo je obrovský," řekl Harry.

,,Páni," vydechla Ariana.

,,Tím, ale dobré zprávy končí. Došlo k úniku několika vězňů z Azkabanu a byli to zrovna smrijedi, mezi kterými samozřejmě nechybí Bellatrix Lestrengeová," dodal Harry.

,,Ale ne, Neville z toho musí být hotový," povzdechla si a zabořila se unaveně do křesla.

,,To ano, ale hádej na koho únik smrtijedů svedli," řekla nazlobeně Hermiona.

,,Děláš si legraci! Podle nich táta může za všechno," řekla naštvaně.

,,Co je vlastně s Castorem?" zeptal se Harry.

,,Jeho matka mu vymazala paměť, takže si na BA, na mě a Tobiase vůbec nepamatuje," povzdechla si a všichni její kamarádi překvapeně vykulili oči.

Arianě tedy nezbylo nic jiného, než jim všechno povědět.

Křídla mysli (Harry Potter FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat