Pravda

1.1K 69 19
                                    

Příjezd do Bradavic byl pro Arianu velice uklidňující. S mamkou skoro celý týden nepromluvila a většinu svého volného času strávila u sebe v pokoji čtením knih.

,,Mám tu hůlku," oznámila svým přátelům v kupé.

,,Snad mu bude pasovat líp než ta hůlka co má teď," řekl Ron.

,,Jsem si jistá, že mu bude sedět," usmála se Ariana.

,,Můžu se na ni podívat?" zeptala se Hermiona a natáhla ruku.

Dívka otevřela ošuntělou krabičku a vytáhla tenkou tmavou hůlku s ornamenty.

,,To není možný!" vykřikla Ariana a v hlavě se jí mihl obraz její mámy. 

,,Děje se něco?" zeptal se Harry.

,,Mamka má tu hůlku vytetovanou na předloktí."

Harry se podivil, ,,Neřekl bych, že tvoje mamka má tetování."

,,Jediný co mi o něm kdy řekla, bylo to, že je pro ni velice důležitý."

****

Hned jak se Ariana ocitla s Hermionou osamotě, zavedla rozhovor ohledně dopisu, který ji poslala o prázdninách.

,,Pojď se mnou do knihovny," řekla nebelvírka a beze slov se vydala do místnosti plné knih.

Odbočila mezi regály plné Deních věštců. Chvíli hledala a posléze vyndala pár výtisků.

Ariana se jí dívala přes rameno a srdce jí vynechalo pár úderů, když spatřila fotku její matky, dvou dětí a Siriuse Blacka.

Hermiona trochu od článku poodstoupila a nechala Arianu číst.

Kouzelnický svět se oklepává z války a na povrch vychází pravé tváře smrtijedů. Jedním z nich je i mladý Sirius Black, jeden z nejlepších přátel manželů Potterových o jeho zradě článek na straně 2 a 3. Ovšem teď se přesuneme k aféře ohledně rodiny Blackových. Hned po převezení Siriuse Blacka do Azkabanu, byla jeho manželka Eileithyia Blacková předvolána před Starostolec a po několika soudech byla označena za nevinnou. Ovšem to není konec! 31. října se záhadně ztratil William Black, teprve roční syn manželů Blackových. Již čtrnáct dní po něm pátrají bystrozorové, ale bez jakéhokoliv úspěchu. Jak se povede nyní mladé Eileithyie Blackové a její dceři Arianě a neteři Eilii, kterou dostala do péče, když její rodiče Regulus Black a Marlene McKinnová zemřeli při drastickém útoku smrtijedů? Budeme vás informovat!

Eileen se zatočila hlava. Takže její táta je Sirius Black a má bratra, který záhadně zmizel.

,,Jsi v pořádku?" zeptala se Hermiona a pohladila jí po zádech.

Ariana zavrtěla hlavou a podívala se na fotografii. Byl na ní šťastný pár, u jejich nohou seděla Elia a oba dva měli v náruči jedno miminko. Zahleděla se na chlapce v rukou Eileen. Byl její úplná kopie, stejně bílé vlasy a oči ledové jako led.

Za to ona konečně spatřila její podobu se Siriusem.

,,Já, já musím si něco zařídit," řekla Ariana a rozběhla se pryč.

Utíkala přes bradavickié pozemky až do Zapovězeného lesa.

Konečně stála celá roztřesená se Siriusovou hůlkou v ruce před jeskyní.

,,Jsi tady!" zavolala do ticha a v okamžiku k ní doběhl černý pes, který se přeměnil v muže.

,,Kde je Harry?" zeptal se, když si všiml, že je sama.

Křídla mysli (Harry Potter FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat