První hodina OPČM

918 56 22
                                    

Castorův školní rok nezačal nijak vesele.

Celé léto se těšil, až znovu spatří Auroru, ale ta o něj nezavadila skoro pohledem. Celou cestu vlakem mlčela a s jediným s kým promluvila byl Draco.

Castor její chování nepobíral. Před prázdninami byla stále usměvavá a mudlové ji nijak nevadili, teď když procházela kolem Hermiony, nakrčila nos, jako by to bylo to nejsmradlavější stvoření.

,,Můžu si k tobě sednout?" zeptal se jednoho dne, když ji viděl samotnou v knihovně.

Neřekla ani slovo, jen přikývla a dál četla.

,,Co se to s tebou stalo?" zeptal se po zdlouhavých minutách ticha Castor.

,,O prázdninách jsem prozřela. V Institutu svaté Arei mi ukázali, kdo doopravdy jsem."

,,No a kdo teda jsi?"

,,Dědička jednoho z nejvýznamnějších rodů v  Anglii a tím pádem se nesmím zahazovat s takovou spodinou, jako jsou mudlové nebo mudlovští šmejdi," řekla chladně.

,,Co se ti to stalo?"

,,I ty by sis měl uvědomit, kdo jsi," postavila se a nechala ho tam samotného.

Castor její chování nechápal. Nevěděl jak dlouho tam seděl a koukal do prázdna. Měl pocit, že se jeho srdce láme na tisíc kousků.

Miloval ji, kvůli její rozdílnosti od ostatních čistokrevných. Byla čistá, ale teď se zcela změnila a už to nebyla ta samá osoba, do které se zamiloval.

,,Jsi v pořádku?" řekla jemným hlasem a pohladila ho po zádech.

Castor se setkal s pohledem Ariany, ,,Sama se podívej," řekl.

Dívka na chvíli zavřela oči a když je znovu otevřela, pevně ho stiskla. 

,,Bude to v pořádku. Ona si určitě vzpomene," utěšovala ho.

,,Nemůžeš ji ukázat, co všechno jsme spolu prožili. Však víš jak to myslím, přes její vzpomínky."

,,Já se můžu akorát do něčích vzpomínek dívat, ale ukázat jim je nemůžu," povzdechla si Ariana a pevně ho objala.

Těsně před večerkou se vrátil zpátky do svého pokoje, kde na něj čekal Tobias s ne příliš přívětivým pohledem.

,,Viděl jsem vás," řekl chladně.

,,Koho jsi viděl?" neměl náladu na jakoukoliv další hádku.

,,Myslel jsem, že jsi kamarád a víš že se mi Ariana líbí. Vždyť jsem se ti ještě přiznal a ty místo toho, aby si mi s ní pomohl, tak ji objímáš v knihovně."

,,Ale přesně to jsem. Jsem tvůj kamarád a Ariana je moje kamarádka. Myslel jsem, že když jsem ti řekl, že je pro mě jak sestra, tak jsi to pochopil," řekl a práskl za sebou dveřmi od koupelny.

Tobias se cítil trapně a byl rád, že tam nikdo z jeho dalších spolubydlících nebyl.

****

Nastal den, na který se Ariana těšila, ale zároveň se ho velice obávala.

Měli dnes první hodinu OPČM s novou profesorkou. 

Všichni se posadili do lavic. Ariana se jako při většině hodin posadila vedle Hermiony.

,,Harry je poslední dny zvláštní," zašeptala jí.

,,Zase se mu zdají sny. Ron říkal, že v noci mluví hadí řečí a hrozně se potí. Myslím, že především kvůli tomu je tak protivný," odvětila Hermiona.

V tom do třídy vešla jejich nová profesorka Dolores Umbridgeová, jako vždy oblečená v růžové a v ruce držela svou malinkou hůlku.

,,Zkoušky náležité kouzelnické úrovně, taktéž známe jako NKÚ," říkala a přitom jak mávala hůlkou se na tabuli objevovali její slova.

,,Studujte pilně a vaše snaha bude odměněna. V opačném případě mohou být vážné následky. Vaše dosavadní výuka byla velice nedostatečná a proto se od dneška budeme řídit schváleným plánem od ministerstva," dořekla a Ariana se při pohledu na učebnici kterou dostala zarazila.

,,Ano?" vyzvala profesorka Hermionu, která se hlásila.

,,Můžu se zeptat, kdy se budeme učit používat obranná kouzla?" 

Dolores se nevěřícně uchechtla, ,,Ale zlatíčko, v mých hodinách používání kouzel nepotřebujete. Budete se učit o tom jak použít obranná kouzla, ale bezpečně a bez rizika."

Všichni studenti si překvapeně začali šeptat.

,,A k čemu nám to bude? Když nás někdo napadne, musíme být na riziko připraveni," řekl Harry, aniž by se přihlásil.

,,Studenti se v mých hodinách prvně přihlásí než promluví!" okřikla jej hned, ,,Ministerstvo se domnívá, že teoretická část vám ke splnění zkoušek NKÚ bude bohatě stačit."

,,A jak nás teorie připraví na to co nás čeká venku?" nevydržela už mlčet Ariana.

,,Příště se prvně přihlaš a prosím tě co si myslíš, že tě venku čeká? Kdo by chtěl přeci ublížit dětem?"

,,Já nevím třeba Lord Voldemort," navrhla Ariana a sledovala jak profesorce dochází trpělivost.

,,Něco vám povím. Bylo nám řečeno, že jistý černokněžník se opět pohybuje mezi námi, ale je to veliká lež," dořekla a to už jak Harry, tak ani Ariana nevydrželi.

,,Já ho viděl, vždyť jsem s ním i bojoval!" vykřikl Harry.

,,Jste po škole pane Pottere!" 

,,Takže si myslíte, že umřel Cedric Diggory jen tak?" pustila se do toho i Ariana.

,,I vy jste po škole slečno Whiteová a smrt pana Diggoryho byla pouze tragická nehoda."

,,Byla to vražda! Voldemort ho zabil!" křičel dál Harry.

,,Tak a dost! Po vyučování se vy i vaše kamarádka dostavíte do mého kabinetu," řekla a přihlouple se uchechtla. 

Křídla mysli (Harry Potter FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat