Výnos dvacet čtyři

805 48 10
                                    

Ariana nemohla být po zbytek víkendu šťastnější. Sice většinu dne dodělávala úkoly a také pomáhala klukům, kteří nechali úkoly na poslední chvíli, ale ani poletující pletací jehlice Hermiony, které ji létali u hlavy jí nemohli skvělou náladu zkazit. Stále totiž pletla ošklivé čepičky pro skřítky ovšem jediný, kdo si je bral byl Dobby.

Konečně měla pocit, že v něčem pomáhá. Tento pocit však rychle zarazil výnos dvacet čtyři, který se objevil v pondělí ráno na nástěnce.

DLE ROZHODNUTÍ NEJVYŠŠÍ VYŠETŘOVATELKY V BRADAVICÍCH

Všechny studentské organizace, společnosti, týmy a skupiny se s okamžitou platností rozpouštějí.Za organizaci, společnost, tým, skupinu nebo klub se považuje pravidelné setkávání tří nebo více studentů.Povolení ke znovu zformování může být uděleno nejvyšší vyšetřovatelkou (profesorkou Umbridgeovou).Žádná studentská organizace, společnost, tým, skupina nebo klub nesmí existovat bez vědomí nejvyšší vyšetřovatelky.Každý student, o němž bude zjištěno, že založil nebo patří k neschválené organizaci, společnosti, týmu, skupině nebo klubu bude vyloučen.Výše uvedené je v souladu s výnosem o vzdělání číslo dvacet čtyři.Podepsána: Dolores Jane Umbridgeová, nejvyšší vyšetřovatelka

,,Stejně v tom pokračujeme," řekl Harry a i na něm šlo poznat, že z nového výnosu nadšením neskákal.

,,To není náhoda. Ona to ví. Někdo nás musel naprášit," řekl Ron.

,,Nikdo nás z BA nenaprášil. Copak tě nenapadlo, že U Prasečí hlavy mohl kdokoliv sedět a poslouchat?" řekla Ariana.

,,Zas tak tomu nevěř. Co takový Zachariáš Smith, ten přece vypadá jako ten, kdo za námi stojí a nenapráší nás," řekl ironicky Ron a Harry přikývl.

,,S Ari jsme papír, kam se všichni podepsali, očarovali," řekla klidně Hermiona.

,,Kdyby to někdo řekl věřte, že to poznáme," dořekla Ariana.

,,A jak? Bude mít na čele napsaný: Jsem práskač?"

,,Jsi blízko Ronalde. Tomu, kdo to prozradí se na tváři objeví taková vyrážka, že akné Eloise Midgeonové by vedle vypadalo jako pár roztomilých pih," řekla Hermiona a ještě teď byla na svůj dokonalý nápad náležitě pyšná.

Všichni se začali smát a rozešli se na hodinu dějin.

Ariana je měla jako jedna z mála ráda. Ačkoliv se to nezdálo dějiny mohli být zábavné a když nebyly, nebyl žádný problém si dát šlofíka.

V polovině hodiny na okno zaťukala Harryho sova Hedvika.

,,Vždycky mi připadala krásná," vzdychla Levandule, která jako většina třídy upřela pohled na sovu.

Harry co nejtišeji otevřel okno a vzal Hedviku dovnitř.

,,Je zraněná," řekl nešťastně.

,,Je vám něco Henry?" zeptal se profesor Binns, který se stále nenaučil jména studentů.

,,Není mi dobře. Mohl bych prosím na ošetřovnu?" zeptal se a když mu to Binns dovolil i s Hedvikou co nejrychleji zmizel.

,,Tak co?" zeptala se Hermiona, hned co jejich kamaráda spatřila.

,,Bude v pořádku. Dal jsem jí profesorce Červotočkové, ale potkal jsem i McGonagallovou. Říkala, že kontrolují i dopisy. Proto byla Hedvika zraněná. Někdo si ho chtěl asi přečíst."

,,A od koho ten dopis byl?" zeptala se Ariana i když odpověď znala.

,,Od Eileen a Čmuchala, prý se sejdeme ve stejný čas jako minule u krbu," řekl a všichni si vzpomněli na jejich minulé setkání, když spatřili jejich obličeje v plamenech nebelvírského krbu.

,,Podívejme koho pak to tu máme. Potter jeho dva kamaradíčci a jeho nová služka," řekl kysele Malfoy.

,,Já nejsem žádná služka, ty hade slizkej. Myslím, že jsi slyšel co všechno nás v Kruvalu učí, takže ještě jedno slovo a ukážu ti co jsme tam dělali s kokoty jako jsi ty," řekla a její stříbrné oči žhnuly zlostí.

,,Zas tak moc si nevyskakuj," řekl už ne tak jistě a otočil se na Rona, ,,Na tvého tátu hledají nějaký důkaz, aby se ho mohli zbavit. Třeba se pak s ním budeš moct setkávat U Svatého Munga na oddělení s poruchou hlavy i tam to bude luxusnější než v té vaší chatrči."

Ariana čekala všechno, ale to že se na Malfoye rozběhne Neville určitě ne.

,,Co blbneš?" zeptal se ho Ron, který ho s Harrym pevně držel.

Neville, který se všemožně snažil dostat ze sevření jeho kamarádů, aby se mohl poprat s Malfoyem a nebo spíše tedy s jeho dvěma gorilami Crabbem a Goylem, kteří jen čekali na to až chudáka Nevilla zmlátí.

,,Copak no tu děláte?" přišel mezi ně Snape.

,,Strhávám Nebelvíru dvacet bodů za neukázněné chování, jestli se chcete někde prát, tak ne před moji třídou," řekl chladně a vešel do třídy.

,,Co to do něj vjelo?" zeptala se Harry, když se Neville uklidnil.

,,Nevím," povzdechl si Harry.

,,Víš," opáčila Ariana a měla pravdu.

,,Nemůžu ti to říct a prosím nekoukej se mi do hlavy," řekl a posadil se vedle Rona.

Ariana nechápala, proč jí to nechce říct, vždyť si říkají všechno. 

,,Jsi v pořádku?" zeptal se Tobias, vedle kterého se posadila.

,,Nemám ráda, když přede mnou někdo něco tají," povzdechla si.

,,Před tebou se stejně skoro nic utajit nedá," zasmál se po tichu, aby ho Snape neslyšel. Sice věděl, že by mu nic neudělal, ale nechtěl ho rozčilovat. 

,,Vždyť nikomu nelezu do hlavy," zabručela.

,,Máš pravdu. Mě si lezla do hlavy hned poprvé co jsme se viděli a to jsi neznala ani moje jméno," zasmál se a s ním i Ariana.

,,Co je tu k smíchu?" zeptal se Snape, který očividně neměl dobrou náladu.

,,Nic, pane profesore," zakřenila se Ariana a dál opisovala zápis.

,,Viděl si ten nový výnos?" zeptala se ho po chvíli.

,,Jo, ale stejně v tom pokračujeme ne?" 

,,Tak to je jasný," řekla a hodila na svého kamaráda rebelský úsměv.

Křídla mysli (Harry Potter FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat