Za okny padaly vločky a když jste se podívali kolem Bradavic, jediné co jste mohli spatřit byl sníh.
K tomuto dni také připadala návštěva Prasinek, většina studentů se těšila, jelikož to byl poslední víkend před Valentýnem.
Ariana však se svými přáteli měla jaksi jiné plány. Do Prasinek přijel Sirius Black, který chtěl být Harrymu nablízku. Ovšem jeho další záměr už nikdo neznal.
,,Je fakt normální?" zeptala se po sté Ariana, která byla z návštěvy Blacka jaksi nervózní.
,,Úplně normální," ujistil jí Ron.
,,Harry, vzal si to jídlo?" zeptala se Hermiona.
,,Jasně, skřítci byli ochotní."
Šli přes Prasinky až do lesa. Konečně došli k jeskyni, kde se podle všeho měl Sirius ukrývat.
Z jeskyně vyběhl obrovský černý pes a skočil na Harryho.
Aria už vytahovala hůlku, ale Hermiona ji zastavila.
Pes slezl z Harryho a vběhl do jeskyně. Rázem se přeměnil v muže s tmavě hnědými vlasy a bouřkově šedými až stříbrnými oči.
,,Harry nechci nějak zpochybňovat tvojí inteligenci, ale už to, že o mně víte vy tři je riskantní. Tak proč si sem bereš ještě další kamarádku?" řekl a nedůvěřivě se na Arianu podíval.
Jejich pohledy se setkali a Ariana k muži začala cítit jakýsi pouto, které ji k němu táhlo. Bylo to jako by ho znala.
,,Ariana je teď jednou z nás. Ví ovšem a všichni jí věříme," přerušil jejich oční kontakt Harry svou řečí.
,,Dobrá budu ti věřit," řekl Sirius.
,,Ještě jsem se nepředstavila, Ariana Whiteová."
Sirius při vyslovení jména sebou škubl.
,,Děje se něco?" zeptal se Ron.
,,V pořádku, jen znám jednu Arianu, která je pro mě velice důležitá. No nic, měl bych asi rozsvítit. Je tu docela tma," řekl a vytáhl hůlku. Moc mu to však s ní nešlo.
,,Vyhrál jsem jí v hospodě, ale vůbec mě neposlouchá," povzdechl si, když konečně rozsvítil.
,,Moje matka občas hůlky vyrábí. Když mi popíšete vaší hůlku, můžu se o velikonočních prázdninách po nějaké podívat," navrhla černovláska.
Dlouho seděli v jeskyni a povídali si.
Ariana ze Siriuse byla mile překvapená. Byl velice milý a inteligentní, také se s ním zasmála jak už dlouho ne. Poslední dobou totiž řešila jen záhadné zlaté vejce. Do druhého úkolu totiž zbýval už jen měsíc.
,,Už byste měli jít a všichni mějte oči na stopkách. Voldemort sílí a je jen otázkou času, kdy bude silný dostatečně," řekl Sirius a v podobě psa je vyprovodil až na okraj lesa.
,,A co ty sny Harry?" zeptala se Ariana při cestě zpátky do hradu.
Chlapec s jizvou na čele zbledl, ,,Jsou čím dál tím více časté a ještě více živé. Je to jako bych tam byl."
Dívce běhal mráz po zádech, když to vyprávěl, ,,Harry nezapomeň, že jsme tu všichni jen pro tebe. Ať se děje cokoliv nebo jsi kdekoliv," řekla a pevně ho objala. Byl pro ni jako bratr.
,,Aria má pravdu, na nás se můžeš spolehnout," řekl Ron a Hermiona přikývla.
Den uběhl a na nebi se objevil měsíc s hvězdami. Ty ovšem Ariana neviděla, jelikož okna zmijozelských ložnic byla obklopena jen vodou z jezera. Někdy ji scházel pohled na hory okolo Kruvalu a jasné nebe poseté miliardou hvězd.
Konečně usnula, ale ne na dlouho. Ve tři ráno ucítila v hlavě zvláštní pocit. Rychle se vymrštila do sedu a bosky jen v pyžamu a županu vyběhla ven ze společenky.
Studenou podlahu, vůbec nevnímala. Cítila jen jedno a to strach Harryho. Ještě než šla spát, opatrně se na něj svými myšlenkami napojila a sebemenší vlna emocí ji probudila.
Po deseti minutách běhu bez přestávky hůlkou svítila na Buclatou dámu, která aby se jí rychle zbavila, jí hned pustila dovnitř.
Vyběhla schody do chlapeckých ložnic a vrazila do Harryho pokoje.
Všude byla tma a kromě oddechování ostatní chlapců, šlo i slyšet jak Harry mluví v hadím jazyce.
Sedla si k němu na postel a pevně mu stiskla ruku.
Harry byl celý zpocený a neustále sebou cukal.
,,Pššš," konejšila ho a rukávem županu mu otírala čelo.
,,Ne!" vykřikl chlapec s jizvou a rychle se posadil.
,,Jsi v pořádku?" zeptala se ho Ariana.
,,Zase se mi zdál ten sen," řekl potichu a díval se někam za Ariana. V jeho očích byla jen beznaděj. Sny ho čím dál tím více vysilovaly.
,,Jak si věděla, že mu je zle," zeptal se Ron, který se taky vzbudil a podával kamarádovi sklenici s vodou.
,,Před spaním jsem se na Harryho myšlenkově napojila."
Ron se není nedůvěřivě podíval. Moc se mu nezdála. Z ničeho nic se k nim připojila a rychle se získala i jejich důvěru. Mimo to se pořád motala i kolem Harryho.
Nevěděl však, že je spojuje jakási sourozenecká láska.
Pro Harryho byl Sirius jako otec a Ariana jako sestra.
Ariana tento pocit necítila jen k Harrymu, ale i ke Castorovi, se kterým si rozuměla bez jediného slova.
,,Tak nic, já si jdu zase zpátky lehnout," usmála se a už šla ke dveřím, ale Harry jí chytil pevně za ruku.
,,Klidně si lehni ke mně ať tě Filch nechytí a nemáš průser," usmál se a poklepal na místo vedle sebe.
Ariana si vlezla za Harrym pod peřinu a do pár minutek usnula a tentokrát ji už nic nevyrušilo.
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
ФанфикDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...