Poslední návštěva Prasinek, před Vánoci byla tady a William se rozhodl udělat první krok a pozval Auroru, aby mu dělala doprovod.
Půvabná blondýnka okamžitě souhlasila. ,,Musím ještě koupit nějaké dárky," dodala pak a Will si chtěl omlátit hlavu o zeď.
Doufal, že půjdou na rande a ne na nákupy, které mimochodem moc nemusel. Hlavně všechny dárky už koupil v listopadu.
,,Hele vím, že se ti líbí moje sestra, ale moc nadějí si nedělej. Musí si vzít někoho čistokrevného," prohlásil večer Malfoy.
,,A já snad čistokrevný nejsem?" zeptal se ho okamžitě. Ačkoliv mu na tom nijak zvlášť nesešlo, přeci jenom jeho rodiče pocházeli ze starých a vážených rodů.
,,Jsi krvezrádce," pronesl bez špetky soucitu blonďák.
,,Lásce neporučíš," odvětil. Nejraději by namachrovanému Zmijozelovi jednu vrazil.
Draco se ušklíbl. ,,Možná, ale sestra svou rodinu včetně mě poslouchá na slovo. Klidně s ní spi, ale až se zasnoubí, musíš počítat s tím, že mezi vámi bude konec."
Will hledal nějaké slova podpory aspoň v Tobiasovi, ten ale zarytě četl knížku a dělal, že nic neslyší.
Mladý Black ho nepoznával. Tobias nikdy Draca nemusel. Ovšem od začátku tohohle roku, byli jak nejlepší přátelé a Will se od něj začínal oddalovat, jelikož spoustu času trávil s Aurorou nebo i se svými přáteli z Nebelvíru.
,,Aby ses nedivil," odsekl nakonec William a zalehl do postele.
Ráno vstal brzy, jelikož v noci se mu nespalo dobře. Neustále přemýšlel, jestli ho Aurora bude milovat na tolik, aby se vzdala své rodiny. Hodlal, ale udělat vše proto, aby tomu tak bylo.
Oblékl si teplý šedý svetr, jelikož po celém hradu byla slušná zima a vyrazil na snídani.
U zmijozelského a mrzimorského stolu nikdo neseděl. U havraspárského jen nějaká partička třeťáků a u nebelvírského seděla Hermiona zahloubaná v knížce.
Byla sobota a moc lidí v sedm ráno na snídani nešlo.
Nechtěl sedět sám a tak si sedl naproti Hermioně. ,,Dobré ráno," pozdravil a chytl do ruky konvici s čajem.
,,Co tu děláš?" zeptala se zmateně.
,,Nechci snídat sám," pokrčil rameny a nabral si míchaná vajíčka.
,,Co když tě někdo od vás uvidí? Nebudeš mít problém?" zeptala se hnědovláska starostlivě.
Will se usmál. ,,Nikdo mě nepozná," mrkl na ní a tu chvíli se mu vlasy změnili na černé a trochu si je i prodloužil.
,,Vypadáš, jak Sirius," poznamenala a následně dodala. ,,Máš štěstí taky bych chtěla být metamorfomág," povzdechla si.
,,Je to fajn, ale oproti schopnostem Ariany je to nic," mávl na tím rukou a vzápětí rychle dodal. ,,Ne, že bych si stěžoval."
,,Jsi v pohodě?" změnila téma Hermiona. ,,Vypadá to, jako by si nespal."
Okamžitě co to řekla, si Will vymazal pomocí své schopnosti kruhy pod očima.
,,Co se stalo?" zeptala se ho a když se jí podíval do hřejivě hnědých očí, nemohl před ní nic tajit. Moc dobře chápal, proč ji má Ariana, tak ráda.
,,Budu znít hloupě. Všichni tu řešíte takové věci, jak zastavit Pána zla a nebo pak je tu Ariana, která se učí ovládat svou moc a já tu řeším, takové hlouposti, jako vztah s holkou."
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
FanfictionDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...