Slib

822 50 8
                                    

,,Už tě nikdy neopustím," zašeptal jí do ucha a pevně si ji k sobě přitiskl.

,,Slib mi, ale něco," řekla a vzhlédla k němu.

,,Cokoliv princezno," usmál se a pohladil ji po tváři.

,,Jsme ve válce a ve válce umírají lidi," začala jemně.

Sirius se zamračil, ,,Ale no tak, měli jsme takovou hezkou chvilku a ty to  zase zkazíš," zasmál se.

,,Leží mi to v hlavě už dlouho a musím to ze sebe už dostat," povzdechla si a Sirius zvážněl.

,,Pokračuj," řekl a políbil ji do vlasů.

,,Slib mi, že když jeden z nás umře, ten druhý se nebude snažit, aby i on přišel o život. Arianě možná za rok a něco narostou křídla a musíš ji podržet bude to pro ni náročné a pak je tu ještě Harry. Ten chlapec přišel už jednou o oba rodiče, stejně tak i Elia. Nemusí přijít o nás."

,,Mluvíš, jakoby jsi věděla, že jeden z nás umře," vyděsil se.

Eileen na sucho polkla, ,,Zdají se mi sny."

,,Jaké sny?" zeptal se.

,,Nechci o nich mluvit. Jen mi slib, že se o ně postaráš, když tu možná nebudu a stále budeš hledat Willa."

Sirius byl z jejích slov vyděšený. Nedovedl si představit ani setinu vteřiny na světě bez ní, ,,Slibuju," řekl a nahnul se k ní. 

Opatrně jí pohladil po tváři a setřel jí slzy, které se během rozhovoru spustily z její nádherně safírových očí. 

,,Neplač princezno," zašeptal a jemně jí políbil.

****

Elia si vždy myslela, že má svůj život dokonale naplánovaný. Pak se, ale ukázalo, že v její rodině je uprchlík z Azkabanu a všechno se změnilo. Měla Siriuse ráda. Byl pro ni jako táta, ale nečekala, že se přestěhují do Anglie a její teta se přidá do tajného spolku proti Voldemortovi.

Pak tu byl Fred. Minulý rok se do něj šíleně zamilovala. Byl velice pozorný a vtipný, ale hned potom co mu a jeho bratrovi dal Harry svou výhru z Turnaje tří kouzelníků, prioritou číslo jedna byly pro ně žertíky.

Nevěděla, jestli by nebylo lepší dostudovat v Krásnohůlkách, ale byl tu aspoň jeden důvod, proč udělala správně, že přestoupila do Bradavic a tím důvodem nebyl nikdo jiný než její jediná sestřenka.

Arianu milovala více než kohokoliv jiného. Byla to pro ni malá sestřička a záhadný Castor se kolem ní neustále motal. Stejně tak i mladý Snape, ovšem ten byl do ní až po uši zamilovaný, jak zjistila po několika dnech sledování. Ariana uměla sice číst myšlenky, ale nepoznala když do ní někdo zamiloval.

Ovšem Castror Seymour se prozatím tvářil jako její nejlepší kamarád. Ovšem jaké měl k tomu důvody nevěděla. Podle vyprávění Eileen, byla jeho matka šílená žena, která dokonce Eileen chtěla zabít, aby získala její křídla i o nich už Elia věděla. Eileen totiž v ní spatřovala Marlene a tak ji jako své kamarádce říkala o všem.

,,Nechceš se jít po vyučování projít okolo hradu?" zeptala se Freda po hodině Formulí.

,,Dneska ne. Už jsme jen kousek od toho, abychom dokončily ty pralinky co ti udělají šílenou vyrážku," řekl nadšeně.

,,Vždyť je to tak dětinské. Poslední dobou se mi vůbec nevěnuješ," řekla uraženě. 

,,Ale no tak Eli, víš že to pro mě a George hrozně moc znamená."

,,To vidím. Je to pro tebe důležitější než já," odfrkla si.

,,Co se to s tebou děje? Vždyť si nás tak podporovala," nechápal Fred.

,,Víš kolik jsem toho pro tebe nechala? A ty si nezvládneš ani udělat jedno odpoledne pro mě. Za celou tu dobu co jsem tady, jsi mě ani jednou nevzal na rande."

,,Myslel jsem, že tohle máme za sebou," nechápal. Vždyť už spolu budou skoro rok. Myslel si, že ví jak moc jí miluje a nemusel jí to dokazovat romantickými gesty. Ovšem se mýlil. 

Elia byla zvyklá na francouzské chlapce, kteří se rozdělují na dva typy a to na hnusáky, kteří se snaží za své mladí poznat co nejvíce dívek a milující chlapce, kteří své dívky nosili neustále v náruči a skoro každý den pro ně dělali něco romantického. Myslela si, že Fred je samozřejmě druhý typ, ale asi se zmýlila. Byl totiž třetí typ a to ten, který nechá manželku lomeno služku doma, hned potom co ji sbalí na své romantické řečičky a pak si jde užívat života, mezitím co mu ženuška doma žehlí košile.

,,Takže si mě dostal do postele, pak jsem kvůli tobě přešla na tuhle školu a už nemáš ani náladu mě někam vzít nebo udělat něco romantického? Kde je ten Fred, do kterého jsem se zamilovala?" řekla a do očí se jí hnaly slzy.

,,Ale no tak. Neplakej. Budu se snažit, dobře?" řekl a utřel jí jednu zbloudilou slzu.

Elia jen smutně přikývla a pevně ho stiskla za ruku. Snad se v těch typech mýlila.

****

,,Harry! Počkej na mě!" křičel Neville jako zblázněný a utíkal chodbou směrem ke čtyřem přátelům.

,,Děje se něco?" zeptal se Harry.

,,To si piš, že se děje! Našel jsem skvělé místo pro BA," řekl druhou větu tišeji. 

,,To je báječné Neville. Můžeš nám to místo hned teď ukázat prosím?" zeptala se nadšeně Ariana.

Konečně po půl měsíci snad našli dokonalé místo. 

Neville je zavedl před prázdnou zeď v šestém patře a zavřel oči. Přímo před nimi se objevili nádherně zdobené dveře.

,,To není možné! Ty jsi našel Komnatu nejvyšší potřeby," řekla Hermiona a rozhlížela se po místnosti plné zrcadel.

,,Co je to za místnost?" zeptal se Ron.

,,To je Komnata nejvyšší potřeby. Objeví se jen tomu, kdo ji doopravdy potřebuje a když si něco přeješ tak se to tady objeví," vysvětlila.

,,O té mi říkal Brumbál na plese minulý rok. Říkal,  že potřeboval na záchod a našel místnost plnou nočníků.To byla určitě Komnata nejvyšší potřeby! Jakoby Bradavice chtěli ať se bráníme," vzdychl užasle Harry.

,,Takže mi chceš říct, že kdybych potřeboval na záchod, tak se tu objeví?" 

,,Ano Ronalde i to by šlo," odfrkla si Hermiona a všichni se zasmáli.

,,To je úžasné Neville. Myslím, že zítra může začít naše první hodina," usmála se Ariana při té myšlence a nemohla se dočkat zítřka.

Křídla mysli (Harry Potter FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat