,,Říkám ti, že je smrtijed. Viděl jsem ho jít k Borginovi a Burkesovi. Určitě tam měli nějaké setkání," opakoval neustále Harry.
,,Třeba si tam šel něco koupit," pokrčila rameny Hermiona.
,,Viděla jsi to taky Hermiono a moc dobře víš, že tam nešel jen nakupovat."
,,Nechci nic říkat, ale měli bychom jít do prefektského kupé," ozval se Ron.
,,Prostě to neřeš," otočila se na něj Hermiona, ještě před tím než opustila kupé.
Harry se otočil na Arianu. ,,Ty mi věříš, že?" zeptal se jí s nadějí.
,,Co?" zeptala se zmateně. Byla myšlenkami někde úplně jinde. Na nástupišti totiž viděla Tobiase, ten jí ovšem nevěnoval špetku pozornosti. William se rozhodl, že ho půjde najít a promluví si s ním. Za celé léto nepřišel na jedinou schůzi a když se Ariana zeptala Snapea, odbil ji nějakou výmluvou.
Chlapec s jizvou si povzdechl. ,,Myslíš, že Draco je smrtijed?" zeptal se ještě jednou.
Ariana pokrčila rameny. ,,Nebyla jsem tam, takže to nemůžu posoudit. Možné to ale je," v tu dobu totiž stále ležela v posteli, jelikož byla zrovna po úplňku.
Pocit, že měla opět křídla ji dodával jistotu a cítila se úplná. Třetí den po úplňku zvládala bez problémů použít její schopnosti a dokonce si natrénovala několik kouzel, o kterých ji Grindelwald povídal. Například ohnivou stěnu uměla perfektně a celkově kouzla s ohněm jí šla.
,,Jdu se projít," řekl Harry a vyšel z kupé.
To že tam Ariana byla sama jí nevadilo. Když se nudila, nenápadně někomu vlezla do hlavy. Mohla to zkusit i na Tobiase, ale ten by to na rozdíl od ostatních studentů poznal.
****
William věděl, kam si Tobias sedne a proto nebyl překvapený, když ho hned našel. Podivil se, když ho viděl vedle koho sedí.
Seděl opřený o stůl a o něčem si šeptal s Dracem Malfoyem. ,,Můžu si k vám sednout?" zeptal se jich a Tobias se na něj vylekaně otočil.
,,Kdo jsi? Nikdy jsem tě tu neviděl," prskl Malfoy.
,,William Black," představil se a podal mu ruku a Draco ji neochotně stiskl.
,,Malfoy, Draco Malfoy."
Will si sedl vedle Tobiase, který se nejistě zavrtěl. ,,A ty jsi?" hrál hru nového studenta dál.
,,Tobias Snape," řekl tiše.
,,Do jaké koleje chceš? Tvoje rodina je teď plná krvezrádcích Nebelvírů," zeptal se ho Malfoy.
,,Už jsem byl zařazen do Zmijozelu," Draco se na něj podezřívavě podíval.
,,Proč nastupuješ až teď a proč nesedíš v kupé se svojí sestrou?"
Will věděl, že je v háji a proto kvákl první věc, která ho napadla. ,,Když jsem byl malý unesli mě a prodali jedné bohaté britské rodině do Ameriky, kde jsem chodil i do školy. Naštěstí mě Brumbál našel a ukázal mi pravou rodinu. Můj náhradní otec byl sice v pohodě a matka byla šílená," Draco jen přikývl a William si oddechl. Tohle bylo o fous.
,,Hej Tobe, kde je vlastně Castor?" uvědomil si Draco, že ho ještě dnes neviděl a divil se, že se i on nepřidal ke smrtijedům.
,,Zdrhl. Nikdo neví jestli je naživu," řekl okamžitě. Cordelia totiž všude rozhlásila, že její syn utekl a už se nevrátil. Jen pár lidí vědělo pravdu.
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
ФанфикDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...