Prasinky

1.2K 73 10
                                    


Studenti se po zjištění jmen čtyř šampionů rozdělili na čtyři tábory. Ovšem Harrymu nikdo moc nefandil a proto nebylo divu, že se stáhl více do sebe. Byl tak mladý a zažil toho až moc příliš. Velkou ranou pro něj byla hádka z jeho nejlepším kamarádem Ronem. Hermiona se snažila zůstat neutrální a bavit se s oběma, i když to nebylo vůbec lehké.

Naopak Ariana se o to vůbec nesnažila. Do očí Ronovi řekla, že ho má ráda, ale takhle by se k Harrymu chovat neměl.

Byla sobota a na tento den připadala i první návštěva Prasinek v tomto roce, ,,Já tam nejdu," řekl snad po sté Harry, když už stál před branou.

,,Nemel a pojď," protočila očima Ariana a pevně ho chytla za ruku.

Prasinky ji uchvátily a nebyla jediná i Nika byla nadšená,  měla tu totiž rande s Yurym Titovem, poměrně pohledným chlapcem, který měl jedinou chybu a to je odstávající uši, ale tak nějak to k němu sedělo.

Ariana měla jít do Prasinek s Castorem, se kterým se velice sblížila i přesto, že byl Zmijozel a členem jednoho z nejuznávanějších rodů v Anglii. Nechtěla však nechat Harryho utápět se v sebe lítosti a tak Castora zrušila.

,,Všichni tu mají ty odznaky," odfrkl si a schoval se ještě více do šály, aby ho nešlo vidět.

,,U Merlina no a co. Vyhraješ první úkol a pak budeš za hvězdu," utěšila ho a věnovala mu jeden široký úsměv.

,,Mimochodem jaký, že to byl ráj o kterém mluvila Hermiona?" zeptala se a hledala v paměti.

,,Medový," řekl o něco veseleji než předtím Harry a společně vešli do obchodu, který byl plný sladkostí.

,,Které jsou nejlepší?"

,,Já mám rád čokoládové žabky a s Bertíkovými fazolkami je vždycky prča," ukazoval Harry.

Nakonec Ariana odcházela s obrovskou taškou, ,,Kam teď?" ptala se nadšeně.

,,Co třeba ke Chroptící chýši?" 

,,To je co?"

,,Nejstrašidelnější dům v Anglii," řekl děsivým hlasem Harry a smíchem se rozběhli ke chýši.

,,Moc strašidelný to není. To kdyby jsi viděl Kruval, to je jiná," řekla Ariana a společně si sedli na kámen, který kouzlem zahřáli.

,,Jak to tam vypadá?" zeptal se Harry po chvíli ticha. 

Ariana se zamyslela, ,,Je podobným Bradavicím, akorát ještě více děsivý. Všude kolem něj sou hory a pod hradem je docela malé jezero oproti tomu vašemu. Máme obrovské famfrpálové hřiště a hrad je celý černý. Vypadá trochu jako doupě Drákuly. Vevnitř je v zimě pomalu větší zima než venku. Proto nosíme kožichy, musím říct, že Bradavice jsou více přátelské."

Harry se vyptával na spousty otázek, dokud nepřišel Ron, který něco šeptal Hermioně do ucha. Ta rozčíleně došla k Harrymu a snažila se mu poněkud zvláštním způsobem říct, že ho hledá Hagrid. Každopádně celý rozhovor byl zakončen zjištěním, že Hermiona není sova, čemuž se Ariana musela potichu smát.

V noci Harry zjistil co ho čeká a vůbec nebyl nadšený.

****

,,Kde jsi v noci byla?" zeptala se Ariana, která si kvůli Nice poprvé posadila ke zmijozelskému stolu.

,,S Yurym," řekla a dál se věnovala svému jídlu.

,,Si děláš prču ne? Já chci detaily," zamračila se ni Ariana.

Nika se na ni zamračila. ,,Na takové věci si ještě malá."

,,Zas tak malá nejsem!" vykřikla rozčíleně.

Nika se postavila a vytáhla ji ze židle. Postavila se těsně k ní a podívala se na ni ze svým 183 centimetrů, ,,Doopravdy?" pousmála se a opět si sedla.

,,To, že si přerostlá žirafa neznamená, že jsem malá," vyplázla na ni jazyk.

,,Tak promiň. Všechno ti povím až  budeme někde v soukromí," řekla a pocuchala jí vlasy.

,,Fajn, tak já už musím," už se chtěla zvednout, ale Nika ji zadržela.

,,Mimochodem všimla jsem si, že hodně času trávíš s Castorem a Harrym?" pozvedla obočí a laškovně se usmála.

,,Jsou to oba kamarádi. S klukama se totiž baví líp než s holkama, protože ty jsou jen drbny!" vykřikla a se smíchem se jí vytrhla. 

,,Počkej na pokoji Whiteová!" křikla na ní ještě Nika než jí zmizela z dohledu.

Ariana konečně našla Harryho. Byl na cestě z Velké síně, ,,Tak co? Co ti chtěl Hagrid?" doběhla ho.

Harry ji pevně chytil a zaplul s ní do výklenku, ,,Prvním úkolem jsou draci," pošeptal ji roztřeseným hlasem.

,,U Merlina!" vykřikla a zakryla si ústa rukou.

Harry se opřel o zeď a rukou si projel své rozčepýřené vlasy, ,,Já vím," povzdechl si.

,,Neboj něco vymyslíme," snažila se ho utěšit, ale sama svým slovům nevěřila.

,,Jsem rád, že jsi má kamarádka," řekl Harry a pevně ji objal.

,,Půjdeš se mnou do sovince?" zeptal se jí Harry, když se od ní odtáhl.

Ariana přikývla, ,,Komu posíláš dopis, pokud se můžu zeptat?" 

Chlapec se zamyslel, ,,Slíbíš, že to nikomu neřekneš?"

,,Můžeš mi věřit."

Opět se k ní nahnul a pošeptal jméno po kterém vyskočila husí kůže, ,,Siriusovi Blackovi."

Ariana na něj vytřeštila oči, ,,Tomu hledanému vrahovi? Jsi blázen?" 

,,Zaprvé je nevinný a zadruhé je to můj kmotr," řekl Harry.

,,Jak nevinný? Vždyť zabil dvanáct mudlů."

,,Ale vůbec ne. Ty zabil Peter Pettigrew," vyprávěl ji veškeré události minulého roku. Z toho jak o něm Harry mluvil tušila, že nebude vůbec tak děsivý jak se psalo v novinách.

Křídla mysli (Harry Potter FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat