Jízda na medvědovi

597 42 39
                                    

Jak Jules řekla doopravdy za nedlouho přišli Adam a Marius. Ariana nevěděla, který je který. Ovšem ačkoliv si byli oba dva velice podobní v obličeji, postavu měli oba dva jinou.

Jeden z nich byl podsadité postavy a dal by se také popsat jako horda svalů. Po těle měl spousty tetování.

Za to druhý byl vysoký a hubený. Co měli oba dva společné, byli světle hnědé rozčepýřené vlasy a oči příjemně hnědé ze kterých vyřazoval klid.

,,Ahoj, já jsem Adam a tamto je můj mladší brácha Marius," představil se Adam aneb horda svalů a ukázal na jeho bratra, který v ruce držel dva zajíce.

,,Ariana," usmála se a podala mu ruku.

,,Neumí moc rumunsky, je to angličanka," řekl mu Luca.

Adam se zatvářil zaraženě. ,,Jestli ti dělá problém mluvit anglicky, budu to zkoušet rumunsky," uklidnila ho Ariana.

,,Anglicky rozumím, jen mi moc nejde mluvení, takže klidně mluv anglicky, jestli ti je to příjemnější," řekl Adam a Ariana se usmála. Měla to s rumunštinou podobně.

,,Já ji zvládám!" usmál se Marius vesele a Adam po něm hodil škaredý obličej.

,,Večer jsem tě moc nekontroloval, nemáš nějaké zranění?" zeptal se.

Ariana přikývla. ,,Ano, ale Jules za to nemůže," řekla a začala mu vyprávět o jejím prokletí.

Adam nebyl jediný, kdo poslouchal a všichni si po chvíli sedli před Arianu a poslouchali ji, jakoby jim vyprávěla pohádku na dobrou noc.

Když dokončila svůj příběh, ukázala Adamovi záda.

,,Máš to fakt škaredý," zhodnotil jí je.

Ariana se dlouho necítila tak klidná. Měla pocit, jakoby celou tuhle partu znala léta.

,,Co máte vlastně v plánu?" zeptala se jich u večeře.

,,Včera jsme našli opuštěné dračí vejce. Když ho doneseš do blízké dračí kolonie, máš z něj hezké peníze, jako odměnu," řekl Marius.

,,Takže teď máte v plánu jít k dračí kolonii? Jak je daleko?" zeptala se jich.

,,Daleko, ale když se přemístíš je to kousek," usmála se Jules.

,,Neuvědomila jsem si, že se vlastně umíte přemisťovat. Kolik vám vlastně je?"

,,Mně osmnáct a Mariusovi taky. Lucovi sedmnáct a tady Adamovi dvacet," usmála se Jules. ,,Kolik je vlastně tobě?" zeptala se.

,,Za měsíc šestnáct," odvětila Ariana a nikdo kupodivu neřekl jedinou připomínku na její věk.

,,Fajn, takže cesta není až tak jednoduchá," ukončil ticho Luca. ,,Kolem kolonie je vytvořena ochranná bariéra, do které se nedá přemístit, musíme teda skočit kousek vedle, kde se na jednu noc utáboříme," pověděl jí plán Luca a Ariana si všimla jeho roztomilých ďolíčků ve tvářích, které se objevili, když se usmál.

****

Druhý den ráno po příjemné noci ve stanu, který nakonec Adam postavil, jelikož začalo pršet, škaredé počasí odešlo a na nebi nebyl ani mráček.

,,Žene se bouře," povzdechla si Jules a postavila před Arianu misku s kaší.

,,Blbost, na nebi není ani mráček," odvětil Marius a dal Jules polibek na tvář.

Ariana vyvalila oči. ,,Vy dva spolu chodíte?" zeptala se. 

Blondýnka s radostí přikývla. ,,Seznámili jsme se na Akademii, to je v Rumunsku menší soukromá škola pro čaroděje. Chodili jsme tam všichni, já přišla až do posledního ročníku, jinak jsem chodila do Bradavic, ale tři roky po smrti mého otce, si zde našla matka nového muže."

Křídla mysli (Harry Potter FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat