Srdce ji bušilo a na čele se jí objevily kapičky potu. Byla uvězněná v noční můře, kde jí neustále odřezávaly křídla. Nikdy v životě takovou bolest nezažila. Přišla teď o část sebe a připadala si bezbranná.
Rychle se vymrštila do sedu. Měla pocit, jakoby opět slyšela blížíce kroky k její cele. Přišli ji opět mučit.
Otevřela oči a rozhlédla se kolem sebe. Byla ve svém pokoji na Grimmauldově náměstí, který měla společný s Eliou.
,,Ari!" vyhrkla nadšeně její sestřenice a pevně ji objala. ,,Tolik jsem se o tebe bála," řekla a vzala její tvář do dlaní.
,,Jak jsem se tady objevila?" zeptala se Ariana zmateně.
,,Nový ministr tě propustil, podle něj nejsi nebezpečná," usmála se.
,,Uřízli mi křídla," řekla tiše Ariana a uvědomila si bolest v zádech. Do očí ji vyhrkly slzy.
Elia se na ni soucitně podívala. ,,Nemusíš se bát. Za úplňku ti narostou přece nové," usmála se povzbudivě a Ariana si uvědomila, jak moc hloupá byla.
,,Proč mě to nenapadlo dřív!" vykřikla nadšeně a utřela si slzy. ,,No samozřejmě! Teď budu necelý měsíc bez křídel a pak bum!"
,,Tak vidíš. Tady se napij, pomůže ti to od bolesti. Já dojdu zatím pro ostatní," vstala Elia z postele a odešla.
Ariana do sebe kopla tři lektvary, které stály na nočním stolku a kupodivu nebyli tak nechutné jak si myslela. Za chvíli jí bylo o něco lépe. Bolest v zádech však nepřestávala.
Zamyšleně se dívala do zdi a přehrávala si, co vše se jí vlastně stalo. V tom na ní někdo skočil a Ariana se převalila na záda.
,,Tohle už mi nikdy nedělej! Víš jak jsem se o tebe bála?" zeptala se ji Hermiona.
,,Hemiono ačkoliv si tvé lásky vážím, nemohla bys ze mě slézt?" poplácala ji po zádech a kudrnatá hnědovláska se okamžitě posadila.
,,Promiň," usmála se.
,,Jak ti je?" vtrhl do pokoje Sirius a za ním hned Will, Ron a Harry.
,,Teď už líp, když jsem tu s vámi a tati vypadáš hrozně," podívala se do obličeje Siriusovi. Byl celý bledý a pod očima měl tmavé kruhy.
,,To říká ta pravá," zasmál se a sedl si vedle ní. Ariana určitě po několika dnech mučení musela vypadat strašně.
Za chvíli si na postel sedli všichni. ,,Co ti všechno prováděli?" zeptal se Will a stiskl její ruku.
Ariana měla konečně možnost si ho prohlédnout pořádně. Byl opravdu pohledný, vlasy měl neobvykle bílé a oči nádherně ledově modré. Rysy v obličeji měl však hodně po Siriusovi a šlo poznat, že to byl jeho syn.
,,Každý den mě mučili a pak mi uřízli křídla," povzdechla si a při té vzpomínce se jí ruce roztřepaly.
,,Takže je už nikdy nebudeš moct mít?" zeptal se Harry.
,,Při dalším úplňku snad dorostou."
,,Muselo to být šílený," řekl tiše Ron. On by nikdy nic takového nezvládl.
,,Kolikátého vlastně je?" uvědomila si Ariana, která ztratila úplně pojem o čase.
,,Byla si mimo týden a něco k tomu, takže je 23. a úplněk je za týden," usmál se na ní Sirius.
V tom dívce zakručelo v břiše a uvědomila si, že hrozně dlouho neměla normální jídlo. ,,Mám šílený hlad," zamručela.
,,Něco ti donesu," usmála se Elia a odešla do kuchyně.
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
FanfictionDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...