Ariana tento den očekávala, ovšem i tak ji zasáhl zcela nepřipravenou.
Vše to začalo docela dobrou zprávou. Harry poté, co vypil Felix felicis, který na začátku roku vyhrál v hodině Křiklana, právě od něj získal vzpomínku, kterou se tolik snažil zamlčet.
„Mělo by jich být sedm. Může to být cokoliv. Deník, jsem zničil v druhém ročníku a Brumbál zničil Gauntův prsten. Takže zbývá asi pět," vysvětloval jim Harry, když se pozdě v noci sešli u dívek v pokoji, který naštěstí obývaly jen ony dvě.
Šlo poznat, že je Harry celý roztěkaný. V zápalu štěstí, že Nebelvír vyhrál famfrpálový pohár, přede všemi políbil Ginny. Měl takovou radost, že to tým zvládl i bez něj. Na zápas se nemohl dostavit, především kvůli svému trestu, který dostal, když zaútočil na Draca a nevědomky na něj použil černou magii. Kdo by, ale věděl, že právě kouzlo Prince dvojí krve, bude tak temné.
Byl však poněkud nervózní, Ron mu zatím na jeho polibek s Ginny nic neřekl a Ariana si ani nemyslela, že něco řekne. Nenápadně se mu podívala do hlavy a jeho názor na jejich vztah nebyl kupodivu špatný.
I přesto, že právě tuhle informaci řekla Harrymu, se chlapec s jizvou stále nejistě otáčel na svého zrzavého kamaráda a čekal, až se vytočí.
Hermiona se zamračila. „Snažila jsem se o nich najít něco v knihovně, ale Brumbál se postaral, aby o nich nikde nebyla byť jen zmínka. Co to tedy ty viteály jsou?"
„Jestli jsem to od Brumbála dnes dobře pochopil, jsou to kousky jeho duše. Pokud budou zničeny, Voldemort zemře."
V místnosti se rozlehlo ticho. „Myslím, že bychom měli jít spát," promluvila Ariana, čímž jejich kroužek rozpustila.
„Myslíš, že se příští rok podíváme do Bradavic?" zeptala se Hermiona, když obě dvě zalehly do peřin.
„Brumbál po nich bude určitě pátrat sám. Nedovolil by, abychom kvůli válce nedodělali školní docházku. Ovšem bojím se, co nastane poté, až uděláme OVCE," povzdechla si nahlas a přetočila se na stranu, aby na Hermionu lépe viděla.
„Vzhledem k tomu, že se nám každý rok něco stane, budu nesmírně ráda, že dojdeme až k závěrečným zkouškám."
„Pak už nás čeká jen válka," řekla Ariana a s těmito slovy ukončila jejich konverzaci a nechala Hermionu, aby se sama poprala s jejími myšlenkami.
****
Druhého dne seděla v Brumbálově pracovně, blížil se konec školy a tohle měla být její poslední soukromá hodina s ředitelem Bradavic. Divila se, když ji na prázdniny dal volno, ale byla mu za to vděčná. Tušila, že i tak na ni bude dohlížet Tallulah a její vyčerpávající hodiny ji jistě budou stačit.
Právě teď vedla s Brumbálem rozhovor v myšlenkách. Stačili jen dvě hodiny a zvládla kontaktovat Eliu v Londýně, aniž by se pozvracela. Za další dvě hodiny, dokázala pozdravit skrze myšlenky Charlieho, který řešil své poslední záležitosti v Rumunsku předtím, než se natrvalo přestěhuje do Anglie.
I tak ji vždy na konci hodiny Brumbál nutil, aby si společně popovídali právě skrze myšlenky a Arianě to vůbec nevadilo, jelikož Albus byl vynikající řečník.
Byli zrovna vprostřed konverzace, kdy ji Brumbál vyprávěl, jak zjistil, že bude mít svou vlastní kartičku v čokoládových žabkách, když v tom se do ředitelny přihnal Harry.
„Byl to Snape, kdo vyzradil proroctví Voldemortovi!" vykřikl naštvaně a při té větě i Ariana ztuhla.
Moc dobře si uvědomovala, co to znamená. Právě Snape se podílel na smrti Harryho rodičů, z části ji zavinil a nejen to. Rodiče Nevilla, kvůli útoku smrtijedů přišli o zdravý rozum.
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
FanficDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...