Vánoce

921 52 48
                                    


Vánoční prázdniny byly tady a Ariana se na nástupišti Kings Cross nadšeně rozešla k mámě.

,,Už jsi mi chyběla," usmála se na ní a pevně ji stiskla.

Eileen se postupně se všemi objala a společně se přemístili na Grimmauldovo náměstí.

,,Jak je na tom pan Weasley?" zeptal se Harry, když stáli před dveřmi.

,,Hned jak si vybalíte, půjdeme ho navštívit. Daří se mu dobře, sama se o něj většinu času starám a myslím, že by ho tak za dva dny mohli pustit. Aspoň s námi oslaví Vánoce," usmála se a popostrčila je do dveří.

,,Pojďte ke mně!" vykřikl Sirius a Harryho, Arianu a Eliu stiskl v hromadném obětí.

,,Už jsem si myslel, že se tu zblázním," zasmál se svým štěkavým smíchem.

,,Prosím tebe, vždyť sis před půl hodinou stěžoval na to, jak ti bude chybět ticho," zasmál se Remus, který vyšel z kuchyně.

,,To bylo před půl hodinou," mávl nad tím rukou Sirius a pocuchal Harrymu vlasy.

,,Tak šup, jděte si vybalit a za hodinku vyrazíme," popohnala je Eileen.

,,Kráturo! Pojď mi pomoct s kufry!" zakřičel  Forpy a starý skřítek s brbláním vzal Eliin kufr.

Za hodinu stáli všichni nastoupení před krbem, odkud se přemístili letaxem do nemocnice.

Stáli ve velkém atriu a Ariana dokonce poznal obraz jedné bradavické ředitelky.

,,Pojďte tudy," ukázala jim Eileen.

Šli až do čtvrtého patra, kde nad dveřmi byl veliký nápis: 

TRVALÁ POŠKOZENÍ ZPŮSOBENA ZAKLÍNADLY: Neodstranitelné kletby, uřknutí, nesprávně použitá kouzla aj.

Bylo to zde o něco klidnější než dole v atriu. 

,,Dobrý den, paní Whiteová," zdravili Eileen všichni lékouzelníci.

,,Na jaké pozici vlastně pracuješ?" zeptala se jí Elia.

,,Jsem vedoucí tohohle oddělení," usmála se a otevřela dveře jednoho pokoje.

Na nemocničním lůžku ležel pan Weasley, chudák celý obvázaný. Eileen k němu přišla a podala mu jeden lektvar.

,,Můžu to vypít až budu mít po návštěvách?" usmál se mile a jemně od sebe ruku s lektvarem odstrčil.

Eileen přikývla a pustila k němu Harryho, ,,Jak vám je pane Weasley?" zeptal se ho starostlivě.

,,Kdyby nebylo tebe byl bych na tom hůře. Mockrát ti děkuji, zachránil si mi život," pevně stiskl jeho ruku. 

,,Nepřehánějte, vždyť sem skoro nic neudělal," usmál se na něj Harry.

,,Jen si Arturovi zachránil život," zasmála se Eileen a v tu chvíli vešla do místnosti zrzavá rodinka.

,,Ach Harry! Ani ti nemůžu popsat, jak moc jsem ti vděčná!" vykřikla nadšeně paní Weasleyová a pevně chlapce stiskla.

,,Myslím, že vás tu necháme osamotě," řekla Ariana po deseti minutách co si povídali a Molly jen přikývla.

,,Jděte nahoru do bufetu, za půl hodinky jsem u vás," usmála se Eileen a poté se zadívala někam za ně, ,,Neville, paní Longbottomová! Jak se daří?" zeptala se vesele a potřásla si rukou se starou paní.

Křídla mysli (Harry Potter FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat