,,Doufám, že si ze mě děláš legraci," podívala se Ariana na Harryho a v jejím pohledu nebylo nic jiného než strach.
,,Souhlasím s Harrym. Cesta na testrálech je dobrý nápad," usmála se Lenka.
,,Říká ta, která je vidí," zabručel Ron. Ani mu se nápad jízdy na testrálech nelíbil.
Harry přišel k Ginny a položil její ruku na testrála. ,,Zkus se o mě opřít a přehoď nohu," řekl a pomohl jí na hřbet neviditelného tvora.
Ginny opatrně nahmatala testrálův krk a pohladila ho. ,,To zvládnem," usmála se.
,,Tak fajn," protočila očima Ariana a s pomocí Lenky také nasedla na hřbet.
Cesta nebyla, tak pohodlná, jak Harry předpokládal.
Všichni se testrálů drželi jak klíšťata, aby nespadli a všem se ulevilo, když se pod nimi objevil z pod mraků Londýn.
,,Nikdy jsem nestál raději na pevné zemi," povzdechl si Ron.
,,Zapomněl si na naši jízdu do Bradavic ve druhém ročníku," připomněl mu Harry a Ron pokýval hlavu.
,,Jo to máš pravdu," řekl a před očima mu vyběhla vzpomínka na vrbu mlátičku.
,,Pojďte tudy," zavelel Harry a ukázal na telefonní budku.
,,Musíme jít na dvakrát," řekla Hermiona a Harry naťukal první skupince číslo a hodil do automatu několik mudlovských mincí.
Jakmile se budka vrátila zpátky, Harry proces zopakoval a za nedlouho stáli v atriu ministerstva.
,,Kam teď?" zeptal se Tobias a Harry se rozešel k výtahům a následně spletitými uličkami Odboru záhad.
Stáli před masitými černými dveřmi ze dřeva. ,,To jsou ony. Ty jsem viděl ve svých snech," řekl Harry a opatrně je otevřel.
Stáli v kruhovité místnosti a jakmile Neville zavřel dveře, kterými přišli, stěna kolem nich se začala točit.
,,Co se to děje?" zeptala se Ginny a snažila se najít dveře, kterými přišli.
,,Myslím, že se nás snaží zmást," odpověděla Lenka a dveře se konečně zastavili.
,,Ve snu, jsem se vždycky objevil v tmavé místnosti a pak vešel někam, kde se to jakoby třpytilo," řekl Harry a přešel ke dveřím, které měl hned naproti.
Připravil si do ruky hůlku a zmáčkl kliku. Dveře se bez problémů odemkly. ,,Akvárko?" nechápal Ron a přešel blíž k velké nádrži.
,,Akvárko s mozky," upřesnila Hermiona a nakrčila znechuceně nos.
,,Pojďme pryč," navrhla Ariana, jelikož akorát ztráceli čas.
,,Počkejte!" zavolala Lenka, když skoro zavřeli dveře a hůlkou do nich vyryla ohnivý kříž.
Ariana uznale kývla. ,,Dobrý nápad."
Opět vešli do místnosti, která oproti té s mozky vypadala majestátněji. Dole byla prohlubeň, kolek které byli postaveny lavice, že místnost připomínala amfiteátr. Uprostřed jámy, byla zvýšené pódium, uprostřed s velkým starým obloukem, u kterého se Ariana musela divit, že vůbec stojí.
,,Je tam někdo!" zavolal Harry.
Arianě tahle místnost naháněla strach a očividně nebyla jediná. ,,Nic tu není, jdeme," řekla Hermiona roztřeseným hlasem.
,,Copak to nikdo neslyší? Něco tam vzadu šeptá," řekl Harry a Arianě se na těle objevila husí kůže.
,,Nikdo tu nešeptá Harry. Hermiona má pravdu měli bychom jít," navrhla.
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
FanfictionDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...