Po požáru Doupěte, Sirius přemluvil Weasleyovi, aby se prozatím celá rodina přestěhovala k němu. Molly si hned půvabné údolí, poblíž Bradavic zamilovala a po krátkém rozhodnutí se s Arturem domluvili, že jejich nové Doupě by mělo stát právě tady.,,Za chvilku tu s takovou může být další kouzelnická vesnice," zasmál se jednou večer Ron a určitě tím Siriusovi vložil brouka do hlavy.
Představil si, že by zde vyrostla podobná vesnice jako Prasinky a úsměv mu po zbytek večera z tváře nezmizel.
Prázdniny, které nakonec nebyly až tak hrozné, jak se mohlo očekávat, skončily až příliš brzy, ovšem byly tu i dobré zprávy.
Tallulah se rozhodla před válkou již neutíkat, chtěla zde zůstat a bojovat proti Pánovi zla.
Proto ke konci prázdnin, přijela z Ameriky i její dcera Lillith s manželem.
Lillith měla nastoupit do stejného ročníku, jako Ariana a její přátele. Na rozdíl od Opal, které vlasy měla krátké, je Lillith měla skoro až po pás. Byla o dost vyšší a jak se mohla po pár společných dnech dozvědět, rozhodně nebyla tak veselá a výřečná, jako její mladší sestra.
Většinu času trávila ve svém pokoji a nikomu to rozhodně nevadilo, jelikož nikdo nevěděl, co si o vysoké indiánce s očima čokolády, má myslet.
,,Sestra je vždycky taková," mávla pokaždé rukou Opal, když ji viděla, jak opět utíká do soukromý.
Loučení bylo doopravdy těžké. Ariana se nechtěla rozloučit s Eliou, Nikou ani Jules, ale merlinžel nebyla jiná možnost.
,,Najdi Lucu, zachraň ho," pošeptala Nice při loučení do ucha.
,,Můžeš si být jistá, že proto udělám vše," mrkla na ní.
I Jules ji pevně stiskla v náruči. ,,Ještě jednou musím poděkovat Siriusovi a děkuji i tobě," usmála se a Ariana jen přikývla.
Blondýnka neměla moc peněz nazbyt, a když se Ariana zmínila o tom, že jí sužuje stejné trápení jako Remuse, Sirius okamžitě objednal několik vlkodlačích lektvarů.Ty snad byly všechno, jen ne levné.
,,Táta moc dobře chápe, co teď prožíváš," pohladila ji po rameni.
Když se konečně se všemi rozloučila úspěšně bez slz, nastoupila do kočáru s testrály a nechala se odvézt do Bradavic.
Musela se usmát, když se Opal nadšeně vykláněla z kočáru a nechávala se unést krásou Bradavic.
Dokonce i Lillith se naklonila a vydechla. ,,Tak to je nádhera."
,,Vítej v Bradavicích," zasmál se Will a Lillith mu věnovala úsměv.
,,Slečny Stoneovi, poprosila bych vás, ať mě následujete do ředitelny," vyhrkla na obě dvě indiánky, při příjezdu McGonagallová.
,,Jdeme ke vlaku?" zeptal se Harry a všichni přikývli.
****
Ještě ten večer byli obě sestry zařazeny do kolejí a při Brumbálově řeči si všichni tiše šuškali. Nebylo obvyklé, že by nastupovali do Bradavic nový studenti během půlky roku.
Ariana snad ani napětím nedýchala, když Lillith posadili klobouk na hlavu a ten poměrně po dlouhém rozhodování vykřikl: ,,Zmijozel!"
Lillith se s úsměvem posadila vedle Willa a Aurory.
Na vratkou stoličku se posadila Opal a tentokrát klobouk neváhal. ,,Mrzimor!" vykřikl hlasitě.
Ariana nic jiného ani neočekávala a nadšeně se na novou Mrzimorku usmála.
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
FanfictionDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...