Merhaba gençliik. Öncelikle bunu yazıyorum çünkü sanırım aramızda itabı anlamayanlar varmış. Bu bölümü onlar için yazmıyorum sadece tabii. Kitap hakkında bir kaç şey daha diyeceğim. Hadi başlayalım.
İlk önce bana sorduğunuz soruları cevaplayayım. Bu arada bunu yapan arkadaşlarım var bana sorduklarınızı onlara sordum. Yani cevaplar yalan değildir.
1-Astral seyahatte cinleri görme ihtimali var mı?
Vardır. Yani sonuçta siz boyut değiştiriyorsunuz. Onların boyutuna bir adım daha yaklaşıyorsunuz. Belki görebilirsiniz , belki de hissedersiniz , belki de hiç görmez yada hissetmezsiniz. Arkadaşım bazen hissetiğini söylüyor. Bu arada spoiler vereyim size kitap hakkında; Esila cinleri hissedecek ve başına bir bela daha alacak.
2- Astral seyahatten geri dönememe gibi bir şey var mı?
Şu ana kadar geri dönemeyen insan olmadığı söyleniyor. Fakat bizde bunu bilmiyoruz. Yani sizi ruhsuz bedeniniz ile ruhun arasında tutan bir bağ var. Bu bağa ''Gümüş kordon'' deniliyor. Bu gümüş kordon nasıl kopar? diye sorarsanız açıklayayım. Eğer ruhsuz bedeninize biri gelip zarar verir , öldürmeye çalışırsa kordon kopar ve ölebilirsiniz.
3- Astral seyahat yapmalı mıyım? Tavsiye ediyor musunuz?
Bu soru hakkında arkadaşım çok düşünemden ''Hayır , sakın yapmasınlar.'' cevabını verdi. Neden diye soracak olursanız size nedenlerini söyleyim;
- Bağımlılık yapıyor. Aynı sigara gibi her gün yapmak istiyorsunuz.
- Diğer varlıkları görüp korkabilirsiniz.
- Kendi boyutunuzdayken bile , yani astral seyahat yapmadığınız halde bile cinleri hissedebilirsiniz.
Bir kaç nedeni daha var şu an unuttum :D .
4- Ölen kişileri görmek mümkün mü?
Aslında değil fakat arkadaşım dedesini gördüğünü söyledi. Onunla konuşmuş. Ölen kişi eğer sizi görmek istiyorsa ve öeln kişinin evindeyseniz onu görebilirsiniz. Esila'da böylelikle görüyordu.
Sorularınız için teşekkürler. Umarım detaylı olarak anlamışsınızdır. Diğer sorularınız için mesaj yeterlidir.
Son olarak. Arkadaşlar kitap hakkında ne düşündüğünüzü bilmiyorum lütfen bu bölüme kitap hakkında neler düşündüğünüzü yazın. Tekrar teşekkürler. Vote vermeyi de unutmayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet
Paranormal''Kan ile yapılmış bir sözleşme , kan ile son bulur.'' Dedi keskin gözlerini Esila'ya çevirerek. Esila gözlerinden akan yaşlara hakim olamıyor , ayakta dahi durmakta zorluk çekiyordu. Yere yığıldı. Yalvarmak gelmiyordu artık içinden. Çünkü yalvarman...