Yaşıyorum.

634 20 2
                                    

4 sene, 4 ayrı hikaye ve heyecan verici bir serüven.
1 Sene oldu buralarda olmayalı. Kitap yazmak bir zamanlar en büyük hobimdi sanırım. İyi yada kötü bir şeyler düşünüp yazardım. Sanırım düşünmek benim o zamanlarda yaptığım tek şeydi. 14 Yaşında keşfettim burayı ve 'neden ben de bir şeyler yazmayayım?' dedim.
İyi ki de demişim. Sizleri tanıdım, sizler beni tanıdınız; değer verdiniz.
Aranızda bana hala ulaşmaya çalışanları gördüm, hikayenin devam etmesini isteyenleri. Özellikle hayalet kitabının.
Çok isterdim devam edeyim, yazayım, yeniden sizlerle olayım ama bu şu an zaman ayırabileceğim en son şey. Zaman gıyabımda akıyor ve akmaya da devam edecek. 18 Yaşıma girdim geçen aylarda. Büyüdüm, değiştim ve büyümenin verdiği sorumluluklarla nasıl başa çıkılır onları öğrendim, öğrenmeye de devam ediyorum.
"Bana kitap okumayı sevdirttin, lütfen devam et." diye bir mesajı okumamla bunları yazma kararını aldım. Hala kitaba devam edeceğimi düşünenler için de yazıyorum tabii ki.
Kitabımı ilk defa baştan sona okudum, yaklaşık yarım saat önce de bitirdim. Duygulandım açıkcası. 14 Yaşında birine göre hiç de fena değil dedim kendi kendime. Nasıl düşünmüşüm, nasıl kurmuşum bu hayalleri dedim. Sanırım o zamanlar yaptığım tek şey kitabımın hikayesine odaklanmaktı. Şu an değişen tek şey ise, kendi hayatımın hikayesine odaklanmak. Sizleri çok sevdiğimi söylemeden geçemem. Hayatımın o dönemlerinde belki de bana hak ettiğimden daha fazla destek verdiniz, yazar olma hayalimi pekiştirdiniz. Şu an öyle bir hayalin var mı diye soracak olursanız eğer, ne yazık ki yok.
İnsanlar değişir, ben değişirim, sen değişirsin ve zaman böyle akıp geçer. Sizlere ilk defa içimi döktüğümü hisseder gibiyim. Birkaç takım şeyler yaşadım. Kırıldım, üzüldüm, mutlu oldum, sevdim, sevildim, sevdiğimi kaybettim ve en önemlisi büyüdüm, değiştim. Hayatın gerçekten ne getireceği hiç belli olmuyor. Daha 4 sene önce bu kitabı yazarken ne kadar farklı biriymişim diye düşünmekten kendimi alamıyorum.
Aranızda daha yeni beni tanıyan, kitabıma ulaşan okuyucuları da görür gibiyim. Umarım sizi üzmedim. Umarım sizi hayal kırıklığına uğratmadım. Ama kitap yazmak şu an ya da ileride düşünebileceğim bir şey değil artık. Belki fazla abarttığımı düşünenler olabilir. "Altüstü kitap yazacaksın, ne abarttın be." diyenleriniz olabilir. Ama bu benim için sadece sosyal bir platformda bir şeyler paylaşmak değildi. Hayallerimi döktüğüm, insanları sevindirdiğim bir "işti."
Kendinize çok iyi bakın. Kitap okumayı, içinizde ki yeni bir şeyler öğrenme, yeni hayatlara kitap aracılığı ile dahil olma açlığını asla söndürmeyin. Çünkü okumak sizi her daim başarılı ve mutlu kılacaktır hayatınızda. Hayalet kitabını da unutmayın sakın.
Bu uygulamayı son kez siliyorum. Bana ulaşmak isteyenler için aşağıya instagram kullanıcı adımı bırakacağım.
@tygnzlc bana bu kullanıcı adı ile instagramdan ulaşabilirsiniz.

Hepinize son kez selam olsun. Her şey gönlünüzce olsun. Tekrardan her şey için teşekkürler sayın okuyucum. Çok ama çok teşekkürler.

HayaletHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin