- Bölüm 29 -

2.7K 194 20
                                    

Merhaba gençler! Son bölüme sadece 3 bölüm kaldı. 32. Bölüm'de final yapma kararını aldık. Harika bir son olacak! İyi okumalar;

6 Şeytan'ın kellesi ile karşı karşıyaydım. Çığlığı bastığım gibi odama koştum. Kapıyı kapattım ve kilitledim. Telefonumu alıp Barkın'ı arayacaktım. Banyo'ya ilerledim. Telefonumu aldım .Barkın'ı arıyordum fakat açmıyordu.

Ona zarar vermiş olabilir miydi? Gözlerimden yaşlar aktı. O ölürse onu geri kazanamazdım. Peki ya İblis nasıl oluyorda yaşıyordu? Aniden camlar patladı. Çığlık attım ve odadan dışarı çıktım. Üzerime bir şeyler geçirip dışarı kaçmalıydım. Aniden tüm kapılar kapandı. Korkum onu güçlendiriyordu. Korkuyu yenmem gerekiyordu! Derin bir nefes aldım. Onun işini bitirmenin tek yolu buydu. Yoksa ölümü tadacaktım.

Birden önümden hızlıca bir gölge geçti. Fısıldama sesleri ilişti kulağıma. Şeytanların bana verdiği güç ile onu yenmem mümkün olabilir miydi?

Ensemde ani bir nefes hissetim. Ardından çıkan pürüzlü ses;

- Beni özledin mi?

Arkamı dönmem ile boğazıma yapışması bir oldu. 

- Senden korkmuyorum! Dedim ve siyah gözlerine baktım.

Güldü ve ellerini boğazımdan çekip arkasını döndü.

- Barkın'ı öldürmem korkman için yeterli bir sebep sanırım. Dedi ve dönüp gözlerimin içine baktı.

İçim acısada yalan söyledim ve;

- Zaten beni sevmiyor. Gebert onu. Yoksa ben yapacağım. Dedim ve gülümsedim.

Yalan söylediğimi anlamıştı. Yanıma yaklaştı ve beklenmedik bir anda tokat attı.

- Ona deliler gibi aşıksın! Ona muhtacsın! Dedi ve gözlerime sinir ile baktı.

Kafamı iki yana salladım ve;

- Bu anı daha önce yaşadım. Şetaret'te demişti. Onu seviyorsun diye. Hayır onu sevmiyorum. Haydi durma gebert onu! Dediğim anda İblis geri geri ilerledi.

İçimde ki korku yok olmuştu. Başarmıştım!. Ona doğru ilerlediğim de geri kaçıyordu. Bu sefer onun boğazına ben yapıştım ve;

- Peki ya sen beni özledin mi!? Dedim.

İblis nefes nefese kalmıştı. İçimde en ufak korku kalmamıştı. Okuduğum kitaba göre ''Anası korkulu yada üzgün olmadığı zamanlar güçsüz kalacaktır'' yazıyordu. 

Şeytanların bana verdiği güç sayesinde onu duvara fırlattım. Çarptığı anda duvar çatlamıştı. Gözlerimi kapadım ve odaklandım. Gözlerimi açtığımda gözlerim siyah'a dönmüştü. İblis ve ben şimdi asıl savaşı yapacaktık!.

Bu Dünya'da ya o yada ben kalacaktım. Ayağa kalktı ve;

- Bunu daha önce yapmalıydım! Dedi ve arkasından aniden kanatlarını çıkardı. 

O anda içimde küçükte olsa korku belirdi. Korkumu hissetiği anda güçlenmişti. 

Bacaklarım birden güçsüz kaldı. Yere yığıldım. Çığlık atmaya başladım. Gözlerinin içine baktığım da korkuma korku eklenmişti. 

- Savaşımız başlıyor! Ölümü hissetmeye hazır mısın! Dedi ve ayağı ile belime bastı.

O anda gözlerim karardı. Gözümün önüne ilk zamanlar geldi. Astral seyahat yaptığım günler. Masumluğumu gördüm. İçimde ki heyecanı gördüm. En önemlisi yüzümde beliren gerçek gülümsemeyi gördüm.

Aniden ayağa fırladım. Gözlerim açıldı. İblis birden fırladı. Çığlık attım. Gözlerimden yaşlar aktı. Ama bu özlem için akıtılan masum göz yaşlarıydı. Korku yada acı değildi. Çığlığı attığım anda İblis'İn kanatları kırılmıştı. Kulaklarını kapattı.

Gözlerim beyaz'a dönüşmüştü. Aniden anlımda şeytan işareti belirdi. Anlımdan kanlar süzülüyordu. Umursamadım. İblis'in yanına hızlıca yaklaştım ve istemsizce farklı bir dilde kelime kurduğum anda evin duvarları sarsılmaya başladı. 

İblis çığlık attı. Özlem duyguma karşı koyamıyordu. Çünkü bu duygu sevgi ve şefkat barındırıyordu. İblis'in gözlerine baktım. Aniden evin duvarları parçalanmaya başladı.

İçimde ki gücü hissetim. Ev yıkılmak üzereydi. Birden yanıma büyük taş parçaları düşmeye başladı.

Ev yıkılıyordu!. İblis'i boğazından tuttum ve;

- Sen ve ben! Bu savaşı burada yapmayacağız! Gidiyoruz! Dediğim anda beyaz ışık gözlerimi aldı.

Onu farklı bir yere götürecektim. Her şeyin baş gösterdiği yere. Kilise'de ruhumu sattığım yere gidecektik. İşte her şey şimdi başlayacaktı!. 

Savaş başlasın! Hayalet kitabı boyunca yaşanacak en büyük mücadeleye tanıklık etmeye hazır olun! İblis'in nasıl oluyor da hayatta kaldığını ve diğer her şeyi öğreneceğiz. Yeni bölüm +25 Vote olunca gelecektir!.

HayaletHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin