İnandığın masallar bittiğinde, hayatındaki insanlar değişir.

329 8 6
                                    

Bu yazıları Edirne'den sabahın dördünde beni hala merak eden okuyucular için yazıyorum. Evet yaşıyorum. Bir sene önce hayatın benim için ne kadar değiştiğinden bahsediyordum sizlere. Bir bilseydim ki bu zamanlar bambaşka bir şehirde, kendi evimde, bakmam gereken iki muhabbet kuşumla ve ödenmesi gereken tonca faturayla tek başıma çıktığım kiralık evimde yaşam mücadelesi vereceğimi, şaşkınlıktan küçük dilimi yutardım. 

5 sene oldu wattpad kullanmaya başlayalı, Hayalet kitabını yazalı. 14-15 yaşında İstanbul'da liseye yeni başlayan bir çocuktum, nerelere geldim, neler yaşadım ve ne yaptım hala düşününce şaşar kalırım şu 5 sene içerisinde. Hayat sürprizlerle dolu sayın okuyucum. Her şeye hazırlıklı olmakta ve umudu asla kesmemekte fayda var. 

Neler yaşadığımdan bahsetmem gerekirse orası çok uzun hikaye. Ara sıra kendi hayatımı da burdan yeni bir hesap açıp anonim olarak anlatmak istemiyor değilim. Kim bilir belki ani kararla onu da yaparım. Kısaca anlatacak olursam: Yaşadıklarım şu saniye yaktığım ince Marlboro mentollü gibi yavaş yavaş zehirlerken beni, aynı zamanda da keyif verdi ve vermeye devam ediyor. Gelecek heyecan , yıkılan ve biten hikayeler acı verici. İnanır mısınız inandığınız masallar bitince, hayatınızdaki insanlar da değişirmiş, gidermiş. Fakat ilkler hep kalırmış akılda. Benimki de o hesap. Ne ilk aşkımı unutabiliyorum, ne ilk elini tuttuğum kızı ne de ilk dostluk kurduğum insanı. Unutmak da istemiyorum sanırım. 

Dediklerim anlamsız gelebilir sizlere. Hak veririm. Dört biradan sonra insan zor toparlıyor halihazır karışık olan beynini. 

Daha uzun yazmak, kederlenmek, anıları dillendirirken sizlere aynı zamanda da tekrardan iliklerimde hissetmek isterdim. Fakat ne siz yaşadıklarımı umursuyorsunuz ne de ben bu bilgiyi hazmetmek. 

Merak eden olursa diye de instagram hesabımı aşağıya bırakıyorum. 

Aşkla yaşayın, sevim, sevilin ve kendinize de çok iyi bakın. 

Instagram: taygunzl

HayaletHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin