Selam arkadaşlar! 1.500 okuma olduk. Teşekkürler! Her neyse arkadaşlar bana mesaj yoluyla bazı sorular geldi. Onları kısaca cevaplayıp bölümümüze geçeceğim. Öncelikle Hayalet kitabım'ı yazdıktan sonra Wattpad'i bırakmayı düşünüyordum. Ama gelen sorular karşısında vazgeçtim.
- 3. Kitap gelecek mi acaba? Gelirse ne hakkında olur?
Evet gelecek. Vampirler hakkında olacak.
- 3. Kitap ne zaman gelecek?
2015''in ocak ayında. Yarı yıl tatiline denk getireceğim ki okuyucular daha çok zaman bulabilsin.
- Hayalet kaç bölüm sürecek? Ne olur uzun olsun.
50-60 Bölüm sürer diye düşünüyorum! :)Umarım sizinde kafanızda ki soruları gidermiş olurum! :) Yeni bölüm 2000 okunma ve bu bölüm +10 oy olunca gelecek. İyi okumalar! :) 1 Hafta sonrasına gidiyoruz!
1 HAFTA SONRA;
Aniden gözlerimi açtım ve ağzıma gelen iğrenç kusmuk için lavaboya koştum. 1 Ay geçmişti bebek içimde olalı.
Lavaboya girer girmez kusmaya başladım. Öyle bir rahatlamıştım ki bunu her sabah yaşamak artık hoşuma gitmişti. Ama tabii ki bazı günler gün doğmadan oluyordu bu. Ağzıma su aldım ve çalkalıyıp tükürdüm.
Diş fırçamı aldım ve dişlerimi fırçalamaya başladım. Dişerlerimi fırçalarken salona geçtim ve Atina'nın güzelliğine baktım. Yunanistan'a geleli 1 hafta olmuştu ama her şey'e o kadar alışmıştım ki hayat bir haftalığına da olsa mükemmeldi sanki. Yaşadığım bu bir yıl , özellikle geçtiğimiz 1 ay o kadar berbattı ki hayatım da böyle iğrenç şeylere maruz kalacağım aklımdan geçmiyordu.
Hayat sürprizlerle doluydu. Ama benimki sürpriz değil korkunç bir şaka gibiydi. Karşımda duran denize baktım. Evimin yeri çok güzeldi. Atina sahiline bakıyordu ve içi çok büyüktü. Genellikle buralarda zenginler oturuyordu. Bende zengin sayılıyordum değil mi?
Düşünceler havuzundan çıktım ve lavaboya ilerleyip işimi halletim. Diş fırçasını yerine koyup içeri ilerledim. Olayları düşünmeye koyuldum yine. Balıklama atlıyordum boş zamanlarımda düşüncelerin bulunduğu bu dipsiz havuza.
Annem en son bana ''Bebek her an doğabilir Esila. 9 ay değil belki de 1 ayda belki de 3 ayda meydana gelebilir. Damarlarında kötülüğün asıl sebebi olan iblisin ateşleri dans ediyor!. Böyle bir bebek en son 1889'da Dünya'ya geldi. 4 Ay'da büyüyüp çıktı annesinin rahminden. O kadar kötü , o kadar iğrenç bir şekilde doğmuş ki insanlar onu kelimelere dökememiş.! Doğacağı zaman değişebiliyor. O her an oradan çıkabilir!'' Demişti.
Bir anda tüylerim diken diken olmuştu. O bebek şimdiden beni korkutuyordu. Doğacağı zaman ya beni de öldürürse? Diye düşünüyordum ki kapının çalması ile korkuma korku eklendi.
Uzandığım koltuktan kalktım ve kapıya ilerledim. Buraya geldiğimden beri kapım bir kez altta oturan yaşlı yunan teyze tarafından çalınmıştı. Yunanca bilmiyordum fakat o çok iyi ingilizce biliyordu. Nerdeyse tüm Yunanlar ingilizceyi ana dili gibi bilirdi. Bende bildiğim kadar onunla iletişim kurabilmiştim. Bana bir kaç baklava verip gitmişti.
Yine yaşlı teyze olmasını umarak kapının deliğine uzandım. Hiç bir şey görünmüyordu.
Titrek sesim ile ingilizce ''Kimsiniz '' dedim.
Duyduğum küçük bir kız sesi ile içim rahatladı. Fakat sorun şuydu. Kız Türkçe ''Ben ayşe , annem size kurabiye gönderdi!'' Dedi.
Bu apartmanda oturan bir Türk olduğunu bilmiyordum. Kapıyı açtığımda karşımda yaklaşık 5-6 yaşlarında küçük sevimli bir kız gördüm. Aşırı derecede tatlıydı. Kurabiyeleri uzattı.
Onları aldım ve eğilip söze girdim;
- Demek sende bu apartmanda oturuyorsun. Söyle bakalım yaşın kaç Ayşe? Dedi ve gülümsedim.
Küçük kız tüm sevimliliği ile gülümsedi ve;
- Yaşım 85 seni küçük fahişe ve ben Ayşe değil Şetaret'im kaltak! Diye bağırdı ve birden gözleri siyaha dönüştü!
Çığlığı basmıştım! Şetaret kılık değişmişti! Peki evimi nereden bulmuştu! Şetaret arkasından bıçak çıkardı ve üzerime zıpaldı. Onu itmeye çalışıyordum fakat küçük bir kız görünümüne sahip olsada çok güçlüydü. Gözleri siyahtı. Gözlerinin altlarından damarları belirginleşiyordu. Onu bir anda itmeyi başardım ve direk odama koştum. Kapıyı kilitledim. Kapının önüne ne bulduysam koyuyordum. Birden aklıma ''Yaşım 85'' demesi geldi. Şetaret 85 yaşında mıydı? Fakat normal görünüşü 30 gibiydi. Demek kılık değiştiriyordu! O normalde yaşlanan çirkin bir kadındı!
İçimi saran korku tekrardan Şetaret'in ne kadar güçlü olduğunu gösterdi bana. Birden küçük kız'ın çığlık sesi geldi. Çığlığı ile tüm kapının önündekiler fırladı ve kapı kırıldı. Kapının önünde duran küçük kız görünümlü Şetaret elinde bıçağı ile bana bakıyordu.
O anda yapacak hiç bir şeyim olmadığını anladım. Kısacası ben bitmiştim! Bu bebeği öldürürse bende biterdim. Onu korumalıydım! Ama nasıl?
Birden Şetaret bana doğru koştu ve üzerime atlayıp beni yıktı. Onu itemeye çalışıyordum fakat sanki artık daha da güçlenmişti!
Birden omzuma bıçağı hızlıca geçirdi ve akan kanımı yaladı. Omzumun aldığı darbe ile güçsüz kalmıştım. Birden diğer omzumada bıçağı geçirdi. Bıçaktaki kanları yaladı. Kollarım güçsüz kalmıştı.
Birden bıçağı Rahmime doğru ilerletti ve söze girdi;
- Tek kurtuluşun olan o piçe elveda de! Dedi ve bıçağı havaya kaldırdı.
Çığlık attım ve;
- Hayır! diye bağırıp elimi son kalan gücüm ile kaldırdım. Elimi kaldırdığım anda Şetaret havada kalan bıçağı ile karşımda duran dolaba uçtu ve çarpıp yere düştü.
Birden gözlerim şaşkınlıktan açıldı ve vücuduma dolan gücü hissetim. Ayağa kalktım ve omzuma dokundum. Yara izi geçmişti!. Bunu rahmimde duran o bebek yapıyordu!.
Şetaret'e döndüğümde bana simsiyah gözler ile bakıyordu. Yerde iki büklüm duruyordu. Şetaret kaçmak için ayağa kalktığı anda elimi kaldırmam ile Şetaret havaya kalktı ve elimi geri çektiğim anda yeniden yere yapıştı!. Bunu rahmimde duran bebeğin gücü ile yapıyordum. O bana yardım ediyordu!
Şetaret elinde ki bıçağı kendine geçirdi ve;
- Bu bedeni terk ediyorum. Bu küçük kızın cesediyle uğraş bakalım! Birazdan polisleri çağırır ve burada bir kız cesedi olduğunu ihbar ederim Fahişe! Bakalım buna ne yapacaksın! Dedi ve gözlerini yumdu!.
İşte şimdi işler boka sarmıştı. Polislere bunu açıklayamazdım. Bir şeyler düşünmeliydim. Şetaret ben daha ona engel olmadan önce bedeni terk etmişti.
Peki ya şimdi ne olacaktı!?
Merhaba gençler! Çok süper bir bölümdü bence! Siz ne düşünüyorsunuz? +10 oy ve +5 yorum ile yeni bölüm sizlerle olacak. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet
Paranormal''Kan ile yapılmış bir sözleşme , kan ile son bulur.'' Dedi keskin gözlerini Esila'ya çevirerek. Esila gözlerinden akan yaşlara hakim olamıyor , ayakta dahi durmakta zorluk çekiyordu. Yere yığıldı. Yalvarmak gelmiyordu artık içinden. Çünkü yalvarman...