Selam gençler! Paranormal'de hala 1. sıradayız. Mükemmelsiniz. Bu bölüm de 1 hafta sonrasına geliyoruz. Bu arada final'e yaklaştık. Ocak ayında kitabın finali yapılacak. Her neyse iyi okumalar!
1 Hafta sonra;
Yemekhane'ye ilerledim. Burada ki programa alışmıştım. Her ne kadar burada olmak istmesem de her gün psiklog ile konuşmak bana iyi geliyordu. Yemekhane'ye vardığımda elime tepsiyi aldım.
Yemekler konulduğunda masalara oturtulmuştuk. Yemeği yemeye başladım. Çorbamdan bir yudum aldım ve kafamı kaldırdım. Birden karşımda gördüğüm Mirza ile çorba boğazımda kaldı ve yere düştüm. Yanıma gelen görevliler beni tuttu ve sırtıma vurdular. Çorba ağzımdan döküldü. Öksürmeye başladım.
Kafamı kaldırıp karşıma baktığım da kimse yoktu. Nefes nefese kalmıştım. O buradaydı!.
Koşmaya başladım. Yemekhane'den çıktım ve koridorun kapısını açtım. Koridor boyunca arkama bakmadan koştum. Odaların olduğu bölüme girdiğim de gördüğüm manzara karşısında nutkum tutulmuştu.
Yanıp sönen koridor ışığının altında Mirza Şeytan'ın bıçağı ile bana bakıyordu. Çığlık attım ve arkamı döndüm. Birden karşımda Şetaret belirdi. Arkamı tam dönüyordum ki Mirza'nın nefesini ensemde hissetim.
- Bir gece ansızın kelleni almaya geleceğim!. Dediği anda arkama döndüm.
Kimse yoktu. Neler oluyordu!? Aniden patlayan lamba ile çığlık attım. Hemen koşmaya devam ettim. Odama vardığımda kapıyı açtım ve içeri kendimi attım.
Yatağıma uzandım. İblis güçlü değildi. Onu öldürebilirlerdi. Düşüncelerimi bir kenara bıraktım ve derin nefes aldım.
Gözlerimi kapattığım gibi omzuma saplanan bıçak ile bağırdım. Üzerimde duran Mirza'ya baktım.
- Düşündüğünden erken oldu değil mi bebeğim!? Dedi ve güldü.
İçimde ki İblis yeterince güçlü değildi , onlara karşı çıkamazdı. Mirza üstümden kalktı ve arkasında Şetaret belirdi. Hareket edemiyordum. Bana büyü yapmışlardı. Ağzımı dahi açamıyordum.
Aniden içimde bir şeyler oldu. İçimde patlamalar oluyordu. Rahmim de yanma hissi oldu. Tam o sırada birden havaya uçtum ve tavana yapıştım. Gözlerim karardı. Birden İblis benimle konuşmaya başladı;
- Bedenini ele geçiriyorum. Onları öldüreceğim!. Dedi.
Yatağa düştüm. Mirza yanıma yaklaştı. O anda istemeden Mirza'nın üzerine zıpladım ve boynunu ısırdım. Mirza çığlık attı ve beni fırlattı. Mirza'nın boğazından kanlar akıyordu. Ağzımda duran et parçasını tükürdüm.
- Artık yetti! İçimi kemiren sinir ve korku beni güçlendirdi. Bunun için teşekkürler! Bir güneş gibi doğacağım lanet olası orospu! Dedim ve Şetaret'e baktım.
Şetaret başını iki yana salladı ve elini havaya kaldırdığı anda tavana yapıştım. İstemeden attığım çığlık ile daha da güçlendim. Yere düştüm.
Şetaret' gülümesdim ve söylediğim söz ile onu banyo'ya fırlattım.Ani bir hareket ile Mirza'nın elinde ki bıçağı kaptım ve;
- Şimdi işiniz bitti! Dedim.
Şetaret odaya daldı ve elimde duran Şeytan'ın bıçağını görünce bağırdı.
- Bugün olmazsa yarın! Seni öldüreceğiz! Dedi. Anında yok oldu.
O korkak bir Sürtük'tü. Mirza ise tam gidiyordu ki boğazından tuttum ve;
- Ölmek için gençsin. Ama ben daha gencim! Dedim ve Mirza'nın boğazına sapladığım bıçak ile gülümsedim.
Yere yığılan Mirza bağırmaya başladı ve;
- Canın cehenneme! Şetaret seni öldürecek! Öleceksin! Dedi ve gözlerini yumdu. Mirza'nın öldüğüne inanamamıştım.
Birden gözlerim karardı ve kendimi yatakta buldum. İblis Mirza'nın ölüsünün yanındaydı. Ona yaklaştı. Bana kafasını çevirdi ve;
- İyileşmem için onun kanını emeceğim. Bu yaralarımı iyileştierecek. Dedi ve Mirza'ya yönelip boğazını tuttu.
Derin bir nefes aldı ve kanını saniyeler içerisinden son damlasına kadar içti. Ağzım açık kalmıştı. Mirza ölmüştü!
Bana bakan İblis gülümsedi ve;
- Son iki ay. Dayan! Diyerek yok oldu.
Yok olan İblis ile aniden Mirza'nın bedeni yanmaya başladı. Saniyeler sonra ise küllere dönüşmüştü. Ayağa kalktım ve küllere ilerledim.
- Sen berbat bir büyücüydün Mirza. Berbat! Dedim ve üzerine tükürdüm.
Yatağıma oturdum ve önümde ki iki ayı düşündüm. Her şey Barkın içindi. Her şey...!
Bu bölüm benim pek hoşuma gitmedi? Sizin? +20 Vote olunca yeni bölüm gelecektir.
HATIRLATMA;
BU KİTAP SERİ HALİNDEDİR. BİTTİ, BİTECEK DİYE ÜZÜLMEYİN CANIM OKUYUCULARIM "HAYALET 2 | KORKUNÇ YÜZLER" OLAN İKİNCİ KITABA PROFILIMDEN ULAŞABİLİRSİNİZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet
Paranormal''Kan ile yapılmış bir sözleşme , kan ile son bulur.'' Dedi keskin gözlerini Esila'ya çevirerek. Esila gözlerinden akan yaşlara hakim olamıyor , ayakta dahi durmakta zorluk çekiyordu. Yere yığıldı. Yalvarmak gelmiyordu artık içinden. Çünkü yalvarman...