- Bölüm 7 -

4.6K 251 22
                                    

Vote ve Yorum az geliyor. Ara veriyorum. Bu bölüm +10 vote olana kadar yeni bölüm  gelmeyecek. :/ Yorumda yapsanız süper olur. Sizi seviyorum <3

Gözlerimi yavaşca açtım. Etrafımda ki sesler çoğaldı. 

- Gözlerini açtı! Allah'a şükür!.

Neler oluyordu. Başımda şiddetli bir ağrı , kalbimde ise hareketlenmeler vardı. Fazla hızlı atıyordu. Atışlarını hissediyordum. Konuşmak için ağzımı zorla açtım;

- Ben neredeyim?

Birden aklıma boğazımı kestiğim , intihar ettiğim ve kendimi yukarıdan izlediğimi hatırladım. Ölümle yüzleşmiştim. Hazırdım! Ölmeliydim. Sorumun cevabını fark ettim ki ben hastane'de yatıyordum.

Boğazımda bir acı hissetim. Üşüyordum. Tek ihtiyacım olan Barkın'dı. 

- Hastanedesin. İyi misin? Ağrın var mı? 

Kafamı onaylarcasına salladım.

- Ben hemen doktoru çağırayım. Dedi ve aceleyle dışarı çıktı.

Gözlerimi kapattım ve acının geçmesi için farklı şeyler düşünmeye başladım. Birden duyduğum ses ile irkildim ve gözümü açtım.

- Keşke ölseydin seni aptal sürtük. 

Mirza'nın siyah gözlerini karşımda bana bakarken buldum. Yine gözleri siyahtı. Sadece siyah! Gözleri , saçları , kıyafetleri...

- Ne bekliyorsun öldür beni! Dedim ve bağırmaya çalıştım!

Cevabını hızlıca verdi;

- O buna izin vermez. Sen ölmemelisin. Sana büyü ile ruh verdi. Boşuna verip hayatını riske atmadı. Şimdi beni dinle buradan kurtulur kurtulmaz o bebekten kurtulacaksın! Duydun mu beni!

Neden bahsediyordu bu!? Dedklerinden tek bir kelime anlamamıştım ki içeri giren doktor ile birlikte Mirza anında yok oldu. Doktor gülümsüyordu ve;

- Sonunda! Uyandın. Yaklaşık 3 haftadır uyuyordun! 

Ne demişti!? 3 Hafta mı!

- 3 Hafta mı!

Nedensizce duraksadı ve;

- Şey... Evet 3 hafta. Bunu neden yaptığını sana sormayacağım. Neyse ki bebeğe zarar gelmemiş. Dedi ve mideme dokunup gülümsedi.

Bebek mi! Mirza'nın bahsettiği şey. ''O bebekten kurtulacaksın!'' demişti. Ben hamileydim! Gözlerimden birden yaşlar akmaya başladı. Birden midem bulanmaya başladı. Ve aniden kusma isteği belirdi içimde.

- Kusucam! Dediğim anda hemşireler altımdan kusmuk dolu bir kap çıkardı. 

- Bu hafta tam dört kez kustun. Hamileliğin zor geçecek gibi. Dedi ve yanında ki diğer hemşirelere güldü.

Ne!? Ben ne zaman kalkıp kusmuştum!

- Ben bunları ne zaman kustum! Neler oluyor! Ben hamile miyim? Barkın nerede? Neden üşüyorum ve her yerim ağrıyor!? Yardım edin! Dedim ve ağlamaya başladım. 

Hıçkırmaya başlamıştım. Aniden kusmaya başladım ve kabı kendime çektim. 

Doktor şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu. Gözleri açılmıştı.

- S-sen hamile olduğunu bilmiyor muydun? 

- Hayır! Lanet olsun hayır!

Doktor yanındaki kızlara bir şeyler fısıldadı. Hemşirelerden biri dışarı çıktı. 

HayaletHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin