Po kolacji Jungkook odprowadził mnie do hotelu, chciałam by wszedł na chwilę do środka ale musiał już wracać by nie mieć problemów. I tak go podziwiam za to że tyle ryzykuje.
Było ok 20, nie miałam zbytnio pomysłu na to co robić a spać mi się nie chciało to odpaliłam netflix'a. Oglądałam podajrze ,,Breaking bad", nwm brałam pierwszy lepszy. Oglądałam już dobrą bitą godzinę i przerwać musiał mi oczywiście mój telefon, który najpierw zaczął napiepszać smsami a później już zaczął dzwonić. Nie miałam ochoty z nikim rozmawiać ale jak na gwałt ta osoba musiała. Odebrałam. Dzwonił Kacper. Serio?(Rozmowa przez telefon)
- Halo?
- No siema co chciałaś?
- Teraz to spierdalaj.
- Ej o co ci chodzi? Przecież oddzwoniłem.
- Nie rozsmieszaj mnie po 2 dniach to ja też mogę. A teraz nara nie mam czasu.
I się rozłączyłam. Nie chce mi się słuchać jego wymówek.Wróciłam do oglądania serialu. Obejrzałam tylko dwa odcinki bo po tej rozmowie mi się odechciało wszystkiego. Zegar wskazywał jeszcze nie tak złą godzinę a Seul dopiero co odżywał, to poszłam na spacer. Była godzina 23 🤦🏻♀️.
NEXT DAY
Od rana oglądałam telewizję. Głównie to były programy muzyczne, bo tych wszystkich k-dram nie rozumiem. Może i bym oglądała ale dla mnie to jest jak film dla głuchoniemych.
Starałam się nauczyć choreografii do piosenki ,,DNA'', naprawdę nie wiem co mną kusiło by uczyć się akurat tej. Nie chcę się chwalić bo tego nie lubię ale wychodziło mi to.
Leciały też inne zespoły ale to nie jest to.
W dalszym ciągu nie rozumiem co się ze mną dzieje, nagle z rapu podoba mi się k-pop lool.
Po piosence exo została puszczona piosenka Jungooka ,, Euphoria". Omg ta piosenka jest piękna. Meeega mi się spodobała. W dodatku ten chłopak tak ślicznie śpiewa i tańczy ughh...(Dość dużo czasu minęło)
Nwm ale chyba mi się spodobały te spacery tutaj. Tylko że teraz trochę wcześniej się skapłam by iść na ten spacer - o 22 🤦🏻♀️😂.
Tym razem poszłam w całkiem inną stronę. Była to starsza część miasta. Latarni tyle co nic, za to pełno takich naszych polskich sebixów. Kurna Emi gdzie ty poszłaś. Ciemno jak w lesie o 3 w nocy, chude uliczki, wszędzie waliło tytoniem argh nie tak sobie to wyobrażałam. Cały czas czułam na sobie wzrok tych dresów i słyszałam jak gwizdają, Ż E N A D A. Żebym jeszcze się jakoś super ubrała czy coś. To nie, miałam na sobie zwykłą czarną bluzę i czarne rurki. Co ja do cholery jasnej zrobiłam temu światu?!
Najlepsze w tym wszystkim było to że się zgubiłam... Naprawdę. Nie wiedziałam jak wrócić, chodziłam cały czas w kółko. Gdy już znalazłam drogę wyjścia a taką miałam przynajmniej nadzieję zauważyłam że od dobrych 15 min ktoś za mną idzie...
Chciało mi się płakać. Z każdą minutą coraz to mniej znałam okolice a ten człowiek za mną cały czas szedł. Zadzwonić nie zadzwonię bo jeszcze mi coś zrobi. A poza tym to do kogo miałabym dzwonić. Dobra do Adriana ale on i tak nie miałby żadnego wpływu na to co się tutaj dzieje. Napisałabym do Kacpra ale 2 godziny temu go olałam. Fuck jestem w dupie. Łzy mi już spływały po policzkach. Dżisas Emi ogarnij się! W Polsce jakby takie coś się wydarzyło to już dawno temu facetowi bym coś nagadała. Ale tutaj. Nie mam za gram odwagi.
Jeon! Może do niego napiszę. Niee bo już mnie ostatnio ratował. No ale muszę! Nie wiem jak wrócić do hotelu, nie wiem gdzie jestem, nie wiem jakie ma zamiary w stosunku do mnie ten ktoś za mną a gdyby tego było mało to się zaraz rozrycze.
Jest przecież moim przyjacielem pisze do niego.Do Jungkook🐰
-Jeon!-Jeon!
-Jungkook😭
- Pomocy!
(Nie no to jest jakiś żart.)
- Proszę odpisz 😭🙏🏻
- Jungkookie...
wyświetloneOmg omg chyba jestem uratowana!
Od Jungkook🐰
- Co się stało?Od Emilsi💜
- Nwm gdzie jestem, za mną od 40 min chodzi jakiś podejrzany typ. Nwm co robić..
wyświetloneOd Jk🐰
- Dobra nie panikuj. Wszystko będzie dobrze. Zadzwonię do cb okey? I mi powiesz co i jak.Od Emilsi💜
- Nie! Nie dzwoń. Boje się że mi coś zrobi🙊
wyświetloneOd Jk🐰
- Okey, to powiedz może gdzie jesteś. Nwm jakiś sklep podaj coś rozpoznawalnego...Od Emilsi💜
- Kurwa ciemno, rudera, spelina melina... Kojarzysz?
wyświetlone- halo😭?
wyświetloneOd Jk🐰
- Jadę po cb. Chodź cały czas w kółko i się nie zatrzymuj. Gdzieś cię tam znajdę.Od Emilsi 💜
- Jejku dziękuję! 💜🙏🏻
wyświetloneSkręciłam w lewo bo pamiętam że tutaj już szłam. Posłuchałam Jeona bo no nie oszukujmy się, on zna się lepiej ode mnie. Te kilka minut co czekałam na Jungooka trwały wieczność. Wiem to było pewnie zaledwie 10 min. Szłam, szłam, szłam, łzy cały czas leciały mimo iż wiedziałam że Jungkook już po mnie jedzie. W myślach się modliłam by jak najszybciej przyjechał. No i przyjechał. Jak Boga kocham dziękuję!
- Dzięki że przyjechałeś..
- Dlaczego ty tu przyszłaś? Nawet nie wiesz jak dobrze że do mnie napisałaś.
- Skąd miałam wiedzieć że będzie mnie ktoś śledził i że nie będę wiedziała jak wrócić.
- Tu się nie chodzi! I tak masz szczęście że szedł za tobą jeden anie 5 kolesi. Z kilometra widać że tutaj da się zgubić. Poza tym o tej porze to się i w centrum można zgubić. Mogę wiedzieć dlaczego tak późno chodzisz po mieście? To jest niebezpieczne...
Widać było że się martwił. Chłopak ma rację. Nie znam się na miejscowości a się zapuszczam w jakieś chińskie dzielnice.
- Hej ty płakałaś? Już jesteś bezpieczna, tylko proszę nie chodź tam już nigdy więcej.
- Okej, rozumiem...
I w tym momencie spuściłam głowę w dół jak piesek który coś zniszczył i dostaje karę.
- Ej uśmiechnij się. Już jest okey :)
- Głupio mi :/
- No eeee, nie wiedziałaś o tym więc miałaś do tego prawo.
- No ale mi już nawet nie chodzi o to tylko że znowu ty mnie musiałeś ratować. Mam tylko nadzieję że nie będziesz miał z tego żadnych problemów.
- O to nie musisz się martwić ;)Aż zrobiło mi się cieplej na moim skamieniałym zimnym sercu. To miłe że ktoś się o mnie martwi.
CZYTASZ
Uwierz 💜 || Jungkook🐰
FanfictionDziewczyna o złych poglądach na świat, nie wierząca w zauroczenie, związek a co dopiero w miłość od pierwszego wejrzenia. Ale dlaczego? Ponieważ nikt jej tego nie nauczył.... Wychowywana przez brata i babcię, w porywach przez chrzestnych. Rodzice ow...