Obudziłam się w bardzo ciemnym miejscu. Jedynym źródłem światła było przebijające się słońce przez małe okienko przy samym suficie. Gdzie ja do cholery jestem?
Spojrzałam przed siebie, ujrzałam korytarz na którym końcu stała Olga. Ta Olga.. Pewnie chce mi zabrać coś lub kogoś na czym lub na kim mi bardzo zależy. Tylko że ona już wszystko mi zabrała. Zawsze dostawała to co chciała, zawsze ze mną wygrywała, odbierała to co było moje, to co dla mnie było cenne. Myślałam że już mam od niej spokój, po tym jak wyprowadziła się z rodzicami za granicę. Niestety ten koszmar powrócił..
Na korytarz wyszedł Jungkook. Nie, to jest jakiś sen. Błagam żeby to był sen! Emi to ci się śni! Zamknij oczy i później je otwórz, zobaczysz to tylko sen, ona już nigdy ci niczego nie zabierze. Z trudem otworzyłam oczy. Nie! Proszę.. Nie mogę na to pozwolić by mi go odebrała. O nim jedynym ona nie wie że go mam.
- Jungkook! - Nie mogę! Po prostu nie mogę na to pozwolić! Tylko on mi pozostał.
Chłopak odwrócił się w stronę mojego odwiecznego wroga.
- Kookie proszę nie zostawiaj mnie!
- Kookie nie!
Nie mogę w to uwierzyć. Dlaczego ona mi to robi? Rodzina tak sobie nie robi! To nie jest Jk, on by mi tego nie zrobił. Dlaczego ja mu zaufałam?
Nie miałam siły już biec, nic nie widziałam przez łzy w moich oczach, upadłam na kolana.
- J-ja.. ciebie kocham..- Jungkook!
- Ej stara spokojnie. To tylko sen.
- Skąd wiesz że sen?
- Bo od wczoraj śpisz? A Jungkooka tutaj nie ma.
- No właśnie! Nie ma!
- Ale o co ci teraz chodzi?
- Zawsze ta menda mi wszystko zepsuła, zabrała, nawet jeśli tego tak naprawdę nie chciała to mi to odebrała bo kochała patrzeć jak ja cierpię. Już nawet mi go zabrała! A tylko on mi został! Rozumiesz?!
- Emi uspokój się. To był sen. Jaka ona? Jakie zabrała?
- Olga!
- Ta twoja starsza kuzynka?
- Tak! I Jungkook wybrał ją.
- *śmiech* słuchaj. Po pierwsze nie płacz. Po drugie to był tylko sen a po trzecie powiedz po kolei co tam się działo bo zapowiada się ciekawie.
- Ciebie to śmieszy?!
- To urocze że tak się tym przejęłaś. ,,Mam tylko go", a ja to co?
- Ty masz dziewczynę ii.. nie ważne.
- To opowiadaj co tam za dymy były.
- To wszystko było tak realistyczne. Na pewno to nie był sen? A no tak! To musiał być sen bo powiedziałam Ggukowi eeee nie ważne. Tak to był sen.
- Co mu powiedziałaś?!
- Że go kocham? *śmiech*
- Może to faktycznie nie był sen. *leny face*
- Nie to był sen.
- No ale popatrz, sama powiedziałaś że to było realistyczne, ba, ty się tu nawet poryczałaś. Więc może te uczucia którymi go darzysz w realu były odzwierciedlone w śnie.
- No ale ja cb też kocham no wiesz, jak brata.
- Otóż to, mnie kochasz jak brata, a jego? On jest tak samo jak ja tw przyjacielem tylko wydaje mi się że go kochasz w inny sposób.
- Czy ja wiem? Bo ja właśnie sama nie wiem. Nie wiem co to jest, jak to rozgryźć. Nie wiem co by musiało się stać bym to zrozumiała.
- Miłość?
- Przecież ona nie istnieje.
- Istnieje tylko ty się jej boisz. Daj sobie czas. Jeon poczeka na ciebie. Jak to się mówi? Jak kocha to poczeka. O!
- *śmiech* Nie mam już do was siły.
- Ale przynajmniej już się nie buntujesz, czyli może już coś do cb dociera.
- Haha zobaczymy kto wygra.
- No chyba logiczne że miłość.
- Nie bądź taki pewny.
- Miłość zawsze wygrywa.
- Nie w moim przypadku :).
- Zakład?
- A zakład!
- O czystą?
- No wiesz ty co? Nie mogę przecież teraz pić.
- Ja wiem, ale to ja wygram ten zakład więc nagroda ląduje u mnie *uśmiech*.
- I niby ty jesteś moim przyjacielem?
- Spokojnie będziesz zdrowa to się z tobą podzielę.
- Od kiedy ty jesteś tak pewny siebie?
- Ty mnie tego nauczyłaś.
- Jednak w czymś się przydałam w tym życiu.
- Jesteś po prostu za surowa dla siebie. Pochwaliłaś ty się kiedyś sama siebie?
- Tak, że się ubrałam jak dziewczyna.
- Nie o to mi chodzi hahaha.
- Codziennie sobie gratuluję np. coś powiem czego nie chciałam powiedzieć to w myślach sobie powtarzam ,,brawo Emilia oby tak dalej" *uśmiech* serio.
- Jesteś niemożliwa - uwielbiam wywoływać u niego uśmiech.
- Nie mogę się teraz poddać. Obiecałam to wam i Jeonowi.
- Cieszę się że to mówisz... Świeci ci się dioda w telefonie, pewnie Jungkook do ciebie pisał.
- O kurwa... Bo ja wczoraj zemdlałam podczas rozmowy z nimi.
- Pewnie się martwią.
- Czekaj zobaczę.Od Jungkookie 🐰
Jak się obudzisz to oddzwoń proszę 🙏🏻💗- Zadzwoń do niego. Ja już będę spadał. Pa, do jutra.
- No papa.Jungkook nie odbierał. Pewnie śpi bo u nich już jest noc. Ale napiszę mu że żyję by się nie martwił.
Od Emilcia 💜
Wszystko jest w porządku. Nie musicie się już martwić 🤗🤞🏻
wyświetloneCzy on znowu nie spał i czekał na to aż się odezwę?
Od Jungkookie 🐰
Całe szczęście. Dobrze się już czujesz?Od Emilcia 💜
Tak, dzisiaj jest już znośnie. Powiedz mi która jest u was godzina?
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
Jest 2 w nocy. 🤭🙈Od Emilcia 💜
A możesz mi powiedzieć dlaczego ty jeszcze nie śpisz? Na pewno jutro rano musicie jechać na trening.
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
Bo nie chce mi się spać, wolę z tb popisać ;).Od Emilcia 💜
Ale ja ci każe iść spać 😘😴
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
Jakoś jak byłaś w moim łóżku to szybciej zasypiałem haha.Od Emilcia 💜
Jeon Jungkook spaliśmy razem w jednym łóżku jeden raz, jakkolwiek to brzmi. 🤦🏻♀️🙈
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
No i co, z kimś zawsze lepiej 😝Od Emilcia 💜
To skoro tak lubisz z kimś spać to idź do Tae lub Jimina 🙉😅
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
No może nie aż tak hahah.Od Emilcia 💜
Mam pytanie. Czy jakbyś się znalazł na środku długiego korytarza, w ciemnym, opuszczonym miejscu i musiał wybrać stronę w którą masz iść. To czy byś wybrał prawo gdzie na końcu korytarza znajdowała się śliczna dziewczyna (serio, zakochałbyś się w niej od pierwszego wejrzenia, każdy facet by na nią poleciał) lub w lewo gdzie na końcu znajdowałam się ja.
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
Pisze...Co? Tak szybko? No wsm. We śnie też od razu skręcił w prawo. Racja. Nie ma tu nic do zastanowienia się. Wybierać pomiędzy piękną laską a takim czymś jak ja.
Od Jungkookie 🐰
No jasne że skręcił bym w lewo! Skąd ci to przyszło do głowy? ❤️Od Emilcia 💜
A tak jakoś.. Nie ważne...
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
Jak zaczęłaś to teraz pisz. 🙊No przecież mu nie napiszę: a wiesz co? Bo śniłeś mi się ale wybrałeś inną a ja ci wyznałam miłość. No na pewno, po moim trupie.
Od Emilcia 💜
Niee, to nic takiego. Idź spać 😘
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
Teraz to już wogóle nie zasnę.Od Emilcia 💜
Ohhh, no miałam po prostu taki sen i ja myślałam że to się działo naprawdę.🙄
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
Hahaha, ja ci się śniłem? A którą stronę wybrałem w tym śnie? 😏😯Od Emilcia 💜
A jak myślisz?
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
Oczywiście że w lewo!Od Emilcia 💜
Pudło!
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
Jak to? To nie byłam ja w takim razie. To był koszmar a nie sen.Od Emilcia 💜
Tsaa.. szczególnie że znam tą dziewczynę..
wyświetloneOkey Jungkookie pora spać. Dobranoc 💋
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
Uwu napisałaś Jungkookie! Dobranoc Emilssi ❤️Od Emilcia 💜
Bo masz taki nick lol
wyświetloneOd Jungkookie 🐰
Winny się tłumaczy 😏Od Emilcia 💜
DOBRAANOOC!!
wyświetloneJejku noo, tak tylko mi się napisało...
CZYTASZ
Uwierz 💜 || Jungkook🐰
FanfictionDziewczyna o złych poglądach na świat, nie wierząca w zauroczenie, związek a co dopiero w miłość od pierwszego wejrzenia. Ale dlaczego? Ponieważ nikt jej tego nie nauczył.... Wychowywana przez brata i babcię, w porywach przez chrzestnych. Rodzice ow...