SkyWłaśnie jedziemy z Danielem do baru, umówiliśmy się z Madison, Camilą, Vannessą, Lili i Colem.
Co prawda jesteśmy już spóźnieni z godzinę, ale chyba nie będą źli...
Gdy byliśmy już pod barem, widzieliśmy ich przez szybę, nie wyglądali na złych. Na naszą korzyść że byli zajęci sobą i mogliśmy wślizgnąć się po cichu do baru.
Weszliśmy do środka i na starcie krzyknęłam do nich
– Hej już jesteśmy mieliśmy małe opóźnienie
– No w końcu, już myślałam, że mieliście jakiś wypadek czy coś-powiedziała Vannessa.
Przegadaliśmy prawie cały dzień do godziny 19 postanowiliśmy, że pojedziemy do mnie.
Gdy byliśmy już pod moim domem powiedziałam im, że mój brat wrócił ciągnąć za sobą swoich przydupasów.
Weszliśmy do środka i usłyszeliśmy, rytm piosenki z piwnicy, a później głos Luka jak zaczyna śpiewać.
– Wow kto tak ładnie śpiewa tam na dole? - zapytała Madison- Mój brat i jego koledzy są z zespołu o nazwie 5SOS - Nagle usłyszałam pisk Madelin, Vanessy i Camili i jak zbiegają na dół, pobiegłam za nimi...
Gdy już byłam na dole zobaczyłam jak dziewczyny pisnęły na widok chłopaków, a oni zdziwieni spojrzeli w stronę drzwi, każda z dziewczyn poleciała, któregoś przytulić Vannessa przytuałam Michael, Camila Caluma, Madeline Ashtona. Spojrzałam na Luka, bo tylko jego żadna jak na razie nie przytuliła, wpatrywał się we mnie, nagle wstał i podszedł do mnie i przytuli, ja ze zdziwieniem oddałam uścisk.
– Możemy pogadać-zapytał
– Zależy o czym...Luke
Nie mogłem jej powiedzieć, że o jej relacjach z Ashtonem musiałem coś wymyślić, nagle wpadł mi do głowy trochę głupi pomysł
– O nas - powiedziałem, żeby się zgodziła
– Jak to o nas - wziąłem ją za rękę i wyszedłem na korytarz
– Sky... czy pójdziesz ze mną na randkę? – ale ze mnie dobry aktor.... Uznałem————————————————————————
Hej, dziś tylko jeden rodział, który w dodatku napisałam wczoraj , bo moja kol u mnie dziś nocuje wiec niechce ja olać i zacząć pisać rodział, życzę miłej nocy i przepraszam, że tak późno wstawiam😘😘😘.
CZYTASZ
Powrót/5sos (Zakończone)
Mystery / ThrillerPo 5 latach brat Sky wraca do domu z trasy. Przez 5 lat nie rozmawiał z rodziną. Myślał, że jego Mama po zaginięciu Ojca jakoś sobie poradzi jednak tego, co zastał po powrocie się nie spodziewał... Sky za to się zmieniła nie do poznania... Nie zgadz...