13. Jesteście warci siebie!!! (W2)

563 15 3
                                    

Kiedyś ciagle słuchałam tych piosenkę  2/6 *załacznik*

Jest już 1 w nocy, a my dopiero wróciliśmy z randki, która swoją drogą była bardzo udana widoki były piękne, a rozmowy się nie kończyły.
Teraz leżę w pokoju i rozmyślam o słowach Luka – może jednak warto dać drugą szansę Ashtonowi w końcu to mój brat, jutro z nim pogadam – pomyślałam i poszłam spać...

Luke

Wstałem o 9 i zszedłem na dół muszę pogadać z Ashtonem i powiedzieć, że się udało pogadać o nim ze Sky co prawda pewnie sposób, w który to zrobiłem nie spodoba się Ashtonowi, ale ważne, że z nią porozmawiałem prawda?
Wszedłem do salonu gdzie zauważyłem Ashtona na Kanapie.
- Hej - powiedziałam, a on mi odpowiedział to samo usiadłem naprzeciwko niego i powiedziałem.
- Gadałem ze Sky.

- Naprawdę?!? - powiedział szybko - i co powiedziała? Wybaczy mi?!? Czy już nigdy nie będzie tak jak wcześniej?!?
- Powiedziała, że się zastanowi.
- Kiedy z nią gadałeś?
- Wczoraj.
- Naprawdę kiedy wczoraj?
- No tak jakby zaprosiłem ja na randkę, aby z nią o tym porozmawiać.
- Co zrobiłeś?!?.
- No zaprosiłem na randkę.
- Tylko po to, żeby z nią porozmawiać o mnie, a pomyślałeś o niej może ty jej zrobiłeś nadzieje?!?
Chciał coś jeszcze powiedzieć, ale zauważyliśmy Sky, która patrzyła na nas wściekła .
- Luke ty dupku jak mogłeś?!? Nie mogłeś mnie zapytać czy nie możemy pogadać, a nie mnie na randkę zapraszać?!?
- A ty Ashton - spojrzała na swojego brata - Chciałam  ci wybaczyć, ale ty się nie zmieniłeś. Naprawdę musisz nasyłać na mnie swoich kolegów, zamiast ze mną porozmawiać?!?
Jesteście warci siebie!!!
- Sky... - chciał coś powiedzieć Ashton, ale ja już wybiegłam z domu wsiadając do swojego samochodu muszę odreagować...

———————————————————
Słów: 300
Godz napisania: 17:50 (Jakoś tak)
Godz opublikowania: 18:54
2 z minimum 3 rozdziałów z Maratonu.
Dziś jeszcze muszę się pouczy więc od razu pisze na pewno będą 3 rozdziały, ale mogą być opóźnienia z Godzina.

Powrót/5sos (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz