26. Gdy to czytasz zapewne już mnie nie ma na tym świecie...(W4)

487 13 4
                                    

Gdy byłam mała słuchałam tego *załacznik*

Usiadłam przy biurku i zaczęłam pisać:
Cameron
Gdy to czytasz zapewne już mnie nie ma na tym świecie... Pamiętaj Cameron zawsze będę nad tobą czuwać, tylko tym razem z góry. Proszę cię nie płacz za mną zrób to dla mnie.
I nie wplątuj się w złe towarzystwo, znajdź sobie dziewczynę załóż rodzine i żyj spokojnie. Spełniaj swoje marzenia, gdy będziesz miał jakiś problem zawsze będą przy tobie wujkowie. Ja wiem ze to smutne ale tak musiało się prędzej czy później stać... I wiem ze to trudne ale jesteś silny i sobie poradzisz wierze w ciebie Synku. Nie chce kończyć pisać ale niestety muszę i jak wydawało mi się ze to początek jest trudny to koniec jest jeszcze trudniejszy. Kocham cię Cameron.

Kochając ciebie zawsze Mama.

Gdy skończyłam to pisać zaczęłam płakać, jednak wyjęłam następna kartkę i dalej pisałam.
Ashton:
Ashton, chciałam ci tylko napisać ze zawsze cię kochałam i dalej cię kocham. Proszę zajmij się Cameronem a jeżeli dla ciebie to za dużo przynajmniej poproś moich przyjaciół by to zrobili... Przed tym wszystkim chciałam się z tobą pogodzić, oczywiście nir udało mi się to, wiec napisze to tu, przepraszam za to że byłam taka nie miła, powinnam zrozumieć ze chcesz też spełniać marzenia. Tak czy inaczej Kocham cię i nad tobą jak innym będę czuwać z góry. Kocham cię .

Twoja Siostra która bardzo cię Kocha.

Przyjaciele mojego brata:
Może i was niezbyt znam ale mimo tego mojego gadania na was lubię was... Jeżeli jesteście przyjacielami mojego brata to moimi też. Luke chociaż to co zrobiłeś nie było miłe to nie mam ci tego za złe po prostu chciałeś pomóc mojemu bratu co doceniam, chociaż mi dogryzasz i często wzywasz lubię cię. Calum nie gadam z tobą często ale wydajesz się śmiesznie pokręconym chłopaczkiem w dobrym znaczeniu, rozśmieszaj czasem mojego poważnego Brata. Michael ciebie też w sumie nie znam zbytnio w sumie tak jak każdego z was, ale jeżeli przyjaźnisz się z moim bratem musisz być fajny. Mam nadzieje ze nie będzie tego przeżywał a jeżeli będzie pomóż mu wydajesz się całkiem ogarnięty.

Nieznająca was zbytnio siostra waszego przyjaciela.

Madison, Vanessa, Col,Lili, Camila i Daniel:

Wiem ze ostatnio poświęciłam wam mało czasu, zwłaszcza tobie Daniel. Ale kocham was jak rodzeństwo, i nie wyobrażałam sobie życia bez was, nad wami też będę czuwać... Daniel znajdź sobie chłopaka i mniej w dupie tą bandę dyskryminatów wkurwiaj ich i całuj się z nim wszędzie niech bolą ich dupy. Madison wiem ze podobasz się mojemu bratu, mam nadzieje ze ty też coś do niego czujesz i coś z tego wyjdzie. Razem zasługujecie na piękne życie z dziećmi u boku. Lili i Colę jesteście najsłodsza para jaka znam, nie psujcie tego. Cole może to już czas na coś więcej z Lili?
Vanessa i Camila wiem ze nie byłam najlepsza przyjaciółka często nie miałam czasu i miałam swoje humorki ale nawet gdy znajdziecie sobie lepsza przyjaciółkę to nie zapominajcie o mnie bo ja nigdy o was nie zapomnę.

Wasza wkurwiająca przyjaciółka Sky.

Jack, Joe, Cameron i Justin:
Byliście wspaniałymi przyjaciółmi i nigdy o was nie zapomnę chodź ostatnio nie miałam dużo czasu to pamiętajcie ze jesteście  najlepszym co mnie spotkało jesteście moimi przyjaciółmi.Płacze gdy to pisze bo wiem ze długo was nie spotkam, bo jesteście silni i wierze ze w przeciwieństwie do mnie długo wytrzymacie na tym okrutnym świecie. Przykro mi ze was opuszczam ale nie wytrzymuje z myślą ze Zack znowu to zrobił...

  Wasza  przyjaciółka od boleści Sky.

Noach:
Wiem ze to straszne co zaraz zrobię ale Kocham cię braciszku i wierze ze wypłaczesz się z tego świata i założysz spokojna rodzine.
Noach dałeś mi oparcie którego nie dał mi nikt inny, proszę zaopiekuje się Camem jeśli Ashton nie da rady. Kocham cię Braciszku

Twoja siostrzyczka Sky

Mamo:
Wiem ze nie miałam nigdy dla ciebie czasu często byłam nie miła itp. Ale mimo wszytko co mówiłam kocham cię. Nie pracuj dużo bo coraz częściej nie ma cię w domu. Nie przejmuj się pieniędzmi Noach ma dostęp do mojego konta kredytowego jest na nim dosyć spora sumka, weź to na pół z Cameronem. Kocham cię Mamo.

Twoja córeczka Sky.

Tom:
Byłeś dla mnie jak tata, wiem ze nie przebywałam ostatnio z tobą dużo ale kocham cię bo zastąpiła mi Ojca dałeś mi ojcowska miłość której nie otrzymałam daj teraz ta miłość Cameronowi i jak dobry dziadek rozmawiaj z nim i pomagaj w trudnych chwilach. Kocham cię tato twoja côreczka Sky

Gdy już napisałam do każdego list postanowiłam ostatni raz zobaczyć się z Cameronem. Wstałam z krzesła i podeszłam do drzwi otworzyłam je a następnie zeszłam na dół Cameron robił sobie śniadanie w kuchni. Usiadłam obok niego
-Hej
-Hej
-Jak tam w szkole i wgl?
-Dobrze
-Dawno nie widziałam u ciebie twojego przyjaciela
-Tak wiem ostatnio znalazł sobie dziewczynę i kompletnie czasu nie ma
-Rozumiem
-A co ty taka przygnębiona
-Nic takiego-powiedziałam i go przytuliłam -Cameron pamiętaj ze cię Kocham
-Ja ciebie też mamo
Po 5 minutach gadania z Cameronem wstałam i postanowiłam już to zrobić, wzięłam listy i położyłam je w pokoju tak aby każdy przeczytał ten dla niego. Wzięłam pistolet i przyłożyłem sobie do skroni. Gdy już chciałam nacisnąć drzwi się otworzyły a ja przestraszona podskoczyłam, pistolet przechyli się i strzelił w moją nogę... Zobaczyłam jak Ashton przestraszony do mnie biegnie a ja upadłam na podłogę i zaczęłam wyklinać cały świat.

Ashton

Wszedłem do pokoju Sky chciałem jak najszybciej ja przeprosić za rano, gdy zobaczyłem Sky która trzyma pistolet przy głowie odrazu zacząłem do niej biec a ona strzeliła sobie w nogę. Upadła i zaczela przeklinać a ja ją podniosłem i zacząłem biec do samochodu...
————————————————————————
Data:26.02.2020r
Godz: 21:43
Słów:1015
Postanowiłam ze zamiast maratonu napisze dla was rozdział który będzie miał około 1000 słów. Myślałam ze będę go pisać z jedne dzień a jednak udało mi się w zaledwie jedna godzinę. Jeszcze raz dziękuje za 1,1 k wyświetleń i liczę na wasz odzew czyli kom i gwiazdki. Nie wiem jak wy ale ja płakałam przy pierwszym liście. Kocham was życzę miłego wieczoru.
A tu są osoby które wyróżniam za aktywność:
_Agnieszka
GoferekG
Supergirl4268
Pozdrawiam was serdecznie panienki

Powrót/5sos (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz