Kiedyś ciagle słuchałam tych piosenek 3/6 *załącznik*
Jadę jak najszybciej do bazy, aby się przebrać i pojechać z chłopakami na imprezę muszę odreagować, wysiadłam z auta i pobiegłam do bazy, weszłam i trzasnęłam drzwi naglę obok mnie znalazł się Noah.
-Coś się stało mała?-zapytał, a ja się w niego wtuliłam on zaczął mnie głaskać po włosach i kołysać.
-Mój brat się stał-powiedziałam.
-Co on znowu zrobił?
-Chciałam mu wybaczyć, ale on się nie zmienił nasłał na mnie Luke, żeby poszedł ze mną na randkę i mnie przekonał do siebie, a ja chciałam mu wybaczyć-zaczęłam płakać.
-Ej mała nie ma co płakać chodź zamówimy pizzę i zrobimy sobie maraton kreskówek.
-Tak właściwie to miała chęć na imprezę, ale mnie przekonałeś.-To idź do pokoju podłączyć kabel HDMI do telewizora i komputera, i włączać, a ja zraz przyjdę tylko zamówię pizzę i przygotuję przekąski.
-Okej.
Poszłam do pokoju i usiadłam na łóżku zastanawiając się jak on mógł nie mówię tutaj o Luke, bo w sumie to go prawię wcale nie znam, ale Ashton...
Podłączyłem kabel HDMI do telewizora w pokoju Noacha, a następnie do laptopa i włączyłam na nim, Chojrak tchórzliwy pies" włączyłam telewizor i włączyłam z telewizji naziemnej na HDMI położyłam się i leżałam tam, aż do powrotu Noacha.
-To co jaką kreskówkę oglądamy najpierw.
-Chojrak tchórzliwy pies!-powiedziałam.
-Co to za bajka?-zapytał.
-Moja ulubiona z dzieciństwa.-No okej to włącz.
Włączyłam, a 1 godzinę później przyjechała pizza zjadłam 2 kawałki, a resztę zjadł Noach.
Z rana, gdy wstałam zauważyłam Noaha obok siebie, spał jeszcze, ubrałam się i zostawiłam mu karteczkę, że wracam do domu.
Wjechałem na podjazd pod dom i weszłam do środka. To co tam zobaczyłam sparaliżowało mnie ze strachu...———————————————————
Słów:308
Godz napisania:19:47.
Godz:opublikowania:19:58Nie wiem, czy będzie dzisiaj jeszcze rozdział zobaczę jak z nauką, ale może...
Życzę miłej nocy.Tekst został sprawdzony przez iKorektor – https://ikorektor.pl
CZYTASZ
Powrót/5sos (Zakończone)
Misterio / SuspensoPo 5 latach brat Sky wraca do domu z trasy. Przez 5 lat nie rozmawiał z rodziną. Myślał, że jego Mama po zaginięciu Ojca jakoś sobie poradzi jednak tego, co zastał po powrocie się nie spodziewał... Sky za to się zmieniła nie do poznania... Nie zgadz...