To były piękne czasy Justin Bieber 2/3 *załącznik*
Ashton
Gdy się obudziłem
zobaczyłem włosy Sky, leżeliśmy na tak zwaną łyżeczkę tak jak za dzieciństwa...
- Ashton!!! - krzyknęła sześcioletnia Sky przytulając się do jak na nią dużej nogi brata.
- Clemu tlak plóźno wluciłeś? - zapytała (błędy specjalne).
- Och... Sky twój brat kończy później od ciebie szkole, bo jest starszy - wtrącił się Ojciec rodzeństwa.
- Ales to niesprawiedliwe - powiedziała.
- Cóż tak już jest mała-powiedział brat.
- Nile, nile, nile!!! Tsuba to zgłosić!!! To nile feil! - starszy brat się zaśmiał i wziął Sky na ręce, a następnie pobiegła do salonu gdzie zaczął ja łaskotać, a ona się śmiać...
Nawet nie zauważyłem kiedy z mojego oka zaczęła wylatywać malutka łezka, spojrzałem na dalej śpiąca Sky, tęsknie za tymi czasami kiedy jeszcze mnie nie, nie nawiedziła i za tata którego nie ma z nami już od prawie 6 lat zniknął i nie wrócił...Sky
Obudziłam się czując jak ktoś mnie przytula od tyłu, od razu się odwróciłam zobaczyłam Ashtona, który już nie spał, a z jego oka leciała łza od razu go przytuliłam...
- Co się dzieje?
- Nic, po prostu tęsknie za tobą.
- Ja też, ale nie jestem jeszcze gotowa, żeby ci wybaczyć.
- Rozumiem, ale między nami przynajmniej dobrze, nie wymagam od ciebie, żebyś ze mną filmy oglądała, wychodziła gdziekolwiek tylko, żebyś przynajmniej raz na jakiś czas ze mną pogadała.
- Może nawet jak się postarasz to ci wybaczę.
- Zrobię wszystko, żeby tak się stało, o co chodzi z Zackiem?
- Może kiedyś ci powiem, ale nie teraz.
- No dobrze.
- Ashton wyjdziesz, bo chce się ubrać.
- Tak jasne-powiedziałDziś muszę jechać do bazy, bo z chłopakami muszę odebrać broń i Ross mnie poprosił, żebym poszła za niego dziś dostarczyć komuś narkotyki (tak Ross jest dilerem).On sam nie może, bo podobno zaprosił Kate na randkę (jego dziewczynę) tak wiec ubrałam na siebie czarne kabaretki boyfriendy z dziurami czarny pasek i czarna koszulkę podwinięta na top. Umyłam zęby i zeszłam na dół przy stole siedzieli chłopcy jedząc płatki na mleku...
CZYTASZ
Powrót/5sos (Zakończone)
Mystery / ThrillerPo 5 latach brat Sky wraca do domu z trasy. Przez 5 lat nie rozmawiał z rodziną. Myślał, że jego Mama po zaginięciu Ojca jakoś sobie poradzi jednak tego, co zastał po powrocie się nie spodziewał... Sky za to się zmieniła nie do poznania... Nie zgadz...