Justin
Tego co zastałem z rana się nie spodziewałem jednak postanowiłem się tym teraz nie przejmować, najpierw musimy odbić Cama i Sky. Oni teraz są najważniejsi, często muszę pocieszać Ashtona ponieważ chłopak nie może się pogodzić z tym ze mógł zapobiec porwaniu siostry. Jednak moim zdaniem nawet jakby zareagował to w 4 na 30 by nie mieli szans.
Nie winie go ponieważ to nie jego wina, a on się nie potrzebnie obwinia. Właśnie szykuje plan razem z 10 innymi najlepszymi osobami z gangu. Jest nas na ogół 11 ale Noah jest zajęty Mike, nie mówię ze to źle, cieszę się ze szczęścia przyjaciela jednak teraz najważniejsi powinni być Sky oraz Cam.
-Okej w takim razie 8 osób z Moskwy staje przed budynkiem asekurując nas i informując o nagłych zmianach planów, informatycy zostają tutaj i pilnują wszystkiego z góry. My wchodzimy po 7 osób na piętro i zabijamy wszystkich od środka. Nikt powtarzam nikt nie może z tamtąd uciec. Poza tym musimy zakłócić sygnał aby nie wezwali pomocy-powiedział Tom (Ojciec Noaha)
-Okej brachu zajmę się tym i przekaże plan dalej-powiedział Avon (najlepszy przyjaciel Toma)
-W takim razie nie widzę sensu dalszego spotkania, każdy wie co ma robić?-zapytał Tom
-Mam pytanie, jako ze ja mam kluczowa role i muszę razem z Cameronem i Joe iść po Cama i Sky. Skąd mamy wiedzieć gdzie będą się znajdywać? -powiedział Harry Styles (Był w przedstawiony w rozdziale bohaterowie gang)
-Nasi informatycy sprawdza dokładne położenie Sky oraz Cama, Joe musi z wami pójść razem z apteczka na wszelki wypadek natychmiastowego badania. To chyba na tyle do pracy, a i Harry mógłbyś zaprosić do gabinetu Noaha?
-Tak jasne Tommo-powiedział ze śmiechem po czym wyszedł. Na ogół lubię Harrego jednak jest czasami zbyt pewny siebie..._—————————-_—————————-_—————————-_—————————-_—————————-_—————————-
Słów: 204
Data napisania/opublikowania:02.05.2020r
Godz napisania/opublikowania:04:43
Miłego dnia ❤️❤️❤️
CZYTASZ
Powrót/5sos (Zakończone)
Mystery / ThrillerPo 5 latach brat Sky wraca do domu z trasy. Przez 5 lat nie rozmawiał z rodziną. Myślał, że jego Mama po zaginięciu Ojca jakoś sobie poradzi jednak tego, co zastał po powrocie się nie spodziewał... Sky za to się zmieniła nie do poznania... Nie zgadz...