המקום יחסית ריק, חוץ מכמה תאים מלאים וזוגות בדייט ראשון שיושבים על הבר. אני מתיישבת מול הבר, ממש מול שיין שעובד. הוא הזמין אותי להגיע משום שאין הרבה עבודה, ׳ערב חלש.׳ הוא כתב.
״היי.״ אני שולחת חיוך, מקבלת אחד דומה בחזרה.
״מה את שותה, ווקר?״ הוא שואל, גורם לי לצחקק.
״אני נוהגת.״ אני מרימה את המפתחות שבדיוק הנחתי מולי. הוא נאנח. ״אבל יש לך סיגריה?״ אני שואלת, מביטה לרגע אל עבר הטלוויזיה שתלויה מהתקרה. היא דלוקה על ערוץ רכילויות מוכר. שיין נמתח מעט בשביל להוציא חבילה מהכיס שלו, מניח אותה מולי. אסור לעשן בתוך הבר, אבל כל עוד הבוס שלו לא נמצא, לשיין לא אכפת.
״נו, קדימה, אני אקפיץ אותך הביתה.״ הוא מציע. אני מכניסה אחת מהסיגריות בין שפתיי, מדליקה אותה ונושפת את העשן אל האוויר. אני מביטה בו לרגע, שוקלת את הצעתו.
״טוב, שיהיה.״
״מה את שותה?״ הוא חוזר על שאלתו.
״תפתיע אותי.״ אני אומרת, גורמת לו לצחקק ולהנהן. הוא בהחלט מנסה להרשים כשמכין קוקטייל והופך את הבקבוקים בצורה מקצועית להפליא. ראיתי אותו עושה זאת עשרות פעמים, לכן זה כבר פחות מרשים אותי. הוא מניח משקה צבעוני מולי.
״תודה.״ אני מאפרת את הסיגריה שכבר מתחילה להתקצר במאפרה שמולי. המשקה חזק, כנראה בכוונה, אך אני ממשיכה לשתות אותו.
״זה לא החבר שלך?״ הוא שואל, מסמן אל עבר הטלוויזיה. אני מסובבת את ראשי אליה. אני לא אומרת דבר, אבל שיין מגביר מיד. אני מכניסה את הסיגריה בין שפתיי בפעם האחרונה, ולמרות שהיא עדיין לא הגיעה לאמצע, מכבה אותה.
״תמונות מהשעות האחרונות, כוכב הרוק אדם ווילר, הרווק הנחשק, נראה לאחרונה עם כוכבת הסרט החדש-״ אני מביטה בשיין לרגע, מחזירה למסך, בו מתחלפות תמונות של אדם, כאשר מתקדם יחד עם בחורה גבוהה עם מחשוף עמוק. ידו מונחת על גבה התחתון. בתמונה אחרת הם נראים קרובים מאוד ובאחת אחריה הם כבר מתנשקים. הכל צולם בערב אחד, הם לובשים את אותו הדבר. אני מזהה אותה, היא משחקת בסרט שיצא לאחרונה.
שיין מכחכח בגרונו, מחליף את הערוץ אל משחק כדורגל. כשאני מביטה בו בחזרה, הוא מניח מולי כוס שוט קטנה, מלאה בנוזל שקוף.
״לא אכפת לי.״ אני אומרת מיד אל מבטו המרחם, מורידה את השוט בגרוני לאחר מכן. ״באמת, לא אכפת לי.״ אני חוזרת על דבריי. ״הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה.״ אני ממשיכה, וכמה שניות לאחר מכן, משקה שקוף נמזג שוב אל הכוסית. אני שותה אותו מיד.
YOU ARE READING
מועדון 27
Romance*גמור* ״קוראים לי אדם.״ הוא מציג את עצמו לראשונה, למרות שאת שמו כבר ידעתי. הוא יודע שידעתי את שמו. ״לא אכפת לי.״ אני אומרת בגסות. *** סופי, בחורה בת עשרים ושתיים, היא לא בחורה של זוגיות. היא בחורה שבורחת מחדר לא מוכר בבוקר אחרי שהיא שכבה עם בחור שה...