פרק 8

3.8K 152 71
                                    

״אני נותנת לו יותר מדי הזדמנויות, נכון? אני עושה טעות.״ במשך חצי השעה האחרונה דיברתי בעיקר לעצמי, בזמן שהאנה שתקה והקשיבה.

״אני לא חושבת.״ היא מדברת בפעם הראשונה בערך. ״אני לא מבינה למה את כל כך לחוצה, פשוט תני לזה לזרום, סופי.״ היא מנסה להרגיע. אני שותקת. אני לא בחורה של זוגיות. אני בחורה שבורחת מחדר לא מוכר בבוקר אחרי שהיא שכבה עם בחור שהכירה אתמול ולא מתקשרת אליו יותר. אדם לא רגיל.

״אני חושבת שזה מפחיד אותך כי זאת הפעם הראשונה שאת מרגישה משהו כזה. זה חדש לך, אז את נבהלת.״

״אני לא מרגישה כלום!״ אני אומרת מיד, מכחישה לגמרי. היא נאנחת ומגלגלת עיניים. היא לא טועה, בכל פעם שהדלת נפתחת הלב שלי מתחיל לפעום במהירות באופן פתאומי ואני מיד מתרגשת.

״את מחבבת אותו. זה מה שזה, סופ. זה בסדר להרגיש משהו למישהו. תנשמי.״ היא ממשיכה לנסות להרגיע אבל אני מתחילה לנשום מהר יותר, הלב שלי פועם בחוזקה.

״אני חושבת שיהיה לי התקף חרדה בעוד רגע.״ אני אומרת בלחץ, משום מה גורמת לה לצחקק.

״זה די חמוד, אני חייבת לציין.״ האנה אומרת בחיוך.

״תחליפי אותי.״ אני מבקשת ועוברת לצד השני של הדלפק, ממשיכה ישירות החוצה מבית הקפה. אני מוציאה את הטלפון שלי מהכיס, ממהרת להכנס ליומן השיחות. אני מתקשרת לאמילי, אך השיחה עוברת למשיבון מיד. אני מנסה גם את שיין אך לאחר שלא עונה במשך זמן מה אני מנתקת. אני מתהלכת הלוך ושוב בפתח בית הקפה. נהיה לי חם, אני אוספת את שיערי בעזרת הגומיה שעל פרק כף ידי. האצבעות שלי רועדות, הברכיים שלי חלשות, אני לא מבינה למה.

״הכל בסדר?״ אני שומעת קול מאחוריי, מסתובבת בחדות. אדם מביט בי מעט בדאגה. אני נבהלת.

״כן.״ אני אומרת, קולי מעט גבוה יותר משציפיתי שיהיה. ״כן.״ אני חוזרת על דבריי, מנסה להשמע אמינה יותר.

״אוקיי, רוצה לדבר על זה?״ הוא מניח את ידו על הכתף שלי בניסיון להרגיע.

״לא.״ אני אומרת מיד ומסתובבת, מתקדמת מהר פנימה. אני נכנסת מאחורי הדלפק. הוא מתקדם אחריי, נכנס מאחורי הדלפק גם כן.

״אסור ל-״ אני מתחילה להגיד אבל עוצרת כשהוא תופס את ידי, מושך אותי אל עבר המטבח. המקום מבודד וריק כרגע. אני שותקת כשהוא מרים אותי בקלות שמעט מפתיעה אותי ומושיב אותי על השיש הגבוה, כך שאני גבוהה ממנו בקצת.

״מה יש?״ הוא שואל בשקט, מביט בעיניי. הירוק בעיניו מהפנט אותי מספיק בשביל שלא אגיד דבר מבלי לשים לב בכלל. בדרך כלשהי זה מרגיע אותי. ״ווקר?״

מועדון 27Where stories live. Discover now