פרק 26

2.5K 127 59
                                    

״טוב, ווקר, מה נסגר?״ שיין מתעצבן כשאני מבקשת שיחזור על מה שאמר בפעם החמישית בערך, משום שאני שוכחת להקשיב. המחשבה שלי נודדת למקום אחר ואני לא בפוקוס.

״סליחה.״ אני מעבירה את ידי בשיערי והוא מניח מולי שוט וודקה נוסף לאחד שנתן לי כמה דקות קודם לכן. ״מה אמרת?״ אני מבקשת, שוב, מיד לאחר שבולעת את תכולת הכוס הקטנה.

״לא חשוב, דברי.״ הוא דורש. אני נאנחת ומצמידה את מצחי אל הבר. ״אני לא חושב שאת רוצה לגעת בבר עם הפנים שלך, אבל בסדר.״ הוא ממלמל, חצי לעצמו. אני מצחקקת ומרימה את ראשי. הוא מתנצל לפני שניגש לשרת לקוחות שמסמנים לעברו. אני בוהה קדימה, רק באוויר. לא מתמקדת בשום נקודה.

״היי.״ אני שומעת קול גברי לצידי, מה שמכריח אותי להפסיק לבהות ולהביט בו. ״אני יכול להזמין אותך למשקה או שניים?״ הוא מציע בחיוך. אני מחזירה מבט ריק לחלוטין.

״לא.״ אני מסרבת בקרירות.

״וואו, אוקיי. ישירה, אהבתי.״ הוא לא משחרר.

״יש לי חבר.״ אני מודיעה, חוזרת לבהות קדימה.

״יפיופה, אם היה לך חבר, את לא היית יושבת לבד בבר באמצע השבוע ובוהה.״ הוא מתעקש.

״אז אני סתם לא מעוניינת.״ אני מחזירה, לא חוזרת להביט בו.

״נו, קדימה, אל תהיי קשה. מה את שותה?״

״שיין!״ אני קוראת בקול, מה שגורם לו להפסיק לפלרטט עם בחורה שבצד השני של הבר ולבוא.

״כל מה שהיא מזמינה, עליי.״ הבחור המציק מנסה להרשים כשפונה אל שיין.

״האמת ש-״ אני מתחילה להגיד שכל מה שאני שותה בחינם, אך כחכוח גרונו החזק של שיין עוצר אותי.

״אין בעיה.״ הוא אומר ומחייך אל אותו הבחור.

״אתה מוכן לעזוב אותי עכשיו?״ אני מבקשת, עדיין מביטה קדימה.

״אני אשב עם חבר, שם.״ הוא מודיע. בזווית העין אני רואה שהוא מסמן לכיוון כלשהו, אך אני לא טורחת להסתכל. ״מוזמנת להצטרף אלינו.״ הוא מוסיף ויורד מהכיסא הגבוה. אני מגלגלת עיניים כשהוא מתרחק.

״למה גברים הם כאלה מציקים ומעצבים!״ אני קוראת בקול, מביטה ישירות אל עיניו של שיין באופן חד.

״לגמרי...״ הוא ממלמל תוך כדי שממלא את כוסית השוט שמולי. אני מורידה את הנוזל בגרוני.

״למה הם כל הזמן רק רוצים להתקדם מהר?! מה רע להם בחיים!״ אני מדברת במהירות. ״תביא משהו יותר יקר.״ אני עוצרת לרגע. דבריי גורמים לשיין לצחוק אך הוא ממלא את בקשתי.

מועדון 27Where stories live. Discover now