פרק 24

2.8K 135 41
                                    

״מה זה האירוע הזה בדיוק?״ אמילי מנסה להבין טוב יותר את הסיטואציה שאני מספרת לה. אני מוציאה את הטלפון שלי מהכיס האחורי של מכנסי הג׳ינס שלי, מחטטת מעט בגוגל לפני שמוצאת את התוצאה המתאימה לאירוע הגדול אליו אדם הזמין אותי. הלהקה של אדם מועמדת למספר פרסים ואני אפילו לא טורחת לעקוב.

״את רצינית?״ שפתיה נפרדות אחת מהשניה בהלם כשהיא מביטה אל המסך, חוטפת את הטלפון מידי וחוקרת לרגע מהיר את הפרטים.

״אמרתי לו שאני לא רוצה.״ אני מספרת, ומבטה המום אפילו יותר. היא כמעט זורקת את הנייד אל השולחן ומשלבת את ידיה אחת בשניה בכעס.

״את צוחקת עליי, נכון?!״ צעקתה גורמת ללא מעט אנשים בבית הקפה שבו אנחנו יושבות להסתובב אלינו. היא אפילו לא מבחינה בכך, אך אני מסתירה את פניי לכמה שניות.

״אמ, את מכירה אותי. אני שונאת דברים כאלה.״ אני מזכירה ומנמיכה את קולי מעט, מקווה שהיא תעשה זאת אם כדי לא למשוך תשומת לב נוספת ומיותרת מאוד. אני גונחת בתסכול.

״אני לא מבינה אותך, סופ! כבר פגשת את המשפחה שלו, פאקינג דיברתם על ילדים! מה אכפת לך לעשות את זה רשמי באמת באמת?״ שפתיה זזות מהר כשהיא מדברת בכעס. ״חוץ מזה, בתור החברה שלו, את צריכה להיות שם בשביל לתמוך בו!״

״היי!״ אני קוראת. ״כל אחד אמר שהוא לא רוצה ילדים, זה הכל!״ אני ממהרת להבהיר לפני שתווצר אי הבנה. ״חוץ מזה, הוא ממש עכשיו בראיון וסיכמנו שאם ישאלו עליי משהו, הוא יגיד את האמת, ככה שגם אם אני רוצה וגם אם לא, כשזה ישודר בשבוע הבא, זה רשמי.״ אני מספרת כשמעיפה מבט אל עבר השעון.

במשך הכמעט שעה הקרובה אמילי מנסה לשכנע אותי להסכים להצעתו של אדם. רק בשביל שתפסיק להציק לי אני מסכימה לדבר איתו בסופו דבר, מבטיחה לעצמי שאחשוב על כך ברצינות.

״הוא נוסע לכמה חודשים.״ אני נזכרת, מספרת לה לראשונה על כך בתקווה שתשנה נושא סוף כל סוף. היא מביטה בי בשאלה, לא מבינה מאיפה הערתי מגיעה.

״לאירופה.״ אני מוסיפה, אך זה לא נראה כאילו מעט המידע הזה מספק אותה. ״לסיבוב הופעות.״ עם דבריי מבטה הופך למבין.

״זה גורם לי להרגיש מוזר, איכס.״ אני מודה, חצי לוחשת במבוכה. אמילי מצחקקת בשקט ומקרבת את הכיסא שלה מעט אל השולחן, נשענת מעליו.

״אני אוהבת אותך, תדעי את זה.״ הצהרתה גורמת לי לבלבול. ״את עצובה שלא תראי אותו, זה טבעי.״ היא תופסת את אחת מידיי בשתי ידיה בניחום, אך אני מביטה בה במבט מעט נגעל, מגזימה בכוונה, ולוקחת אליי בחזרה את היד שלי. היא נאנחת.

מועדון 27Where stories live. Discover now