2. Dziwny zakup

659 32 4
                                    

                 Jakiś czas później
Obudziłaś się w białej sali. Na szafce zobaczyłaś bukiet przepięknych, niebiesko-białych róż z karteczka, na której znajdował się napis. Wracaj szybko do zdrowia Rodzinka. Uśmiechnęłaś się. Obok wazonu zobaczyłaś laurkę. Gdy ją otworzyłaś, zobaczyłaś siebie czytającą rodzeństwu książkę. Na odwrocie było napisane: Dla najukochańszej i najlepszej starszej siostry na świecie.
- Jacy oni kochani - powiedziałaś sama do siebie.
Nagle do sali wszedł doktor.
- Jak się Pani czuje ? - zapytał.
- Nawet dobrze. Tylko trochę boli mnie głowa - powiedziałaś.
- To normalne. Doznała bowiem Pani wstrząs mózgu, spowodowanego wypadkiem - wytłumaczył doktor.
- Co dokładnie się wydarzyło ? - spytałaś.
- Otóż jakiś pijany kierowca wjechał w Pani pojazd. Niestety samochód nadaje się tylko na złom. Jeśli wszystko będzie dobrze, zostanie Pani wypisana już dzisiaj - powiedział mężczyzna.
- Rozumiem - rzekłaś.
Po około czterech godzinach leżenia w tej przytłaczającej sali zostałaś wypisana do domu. Każdego dnia przychodził do ciebie ktoś z rodziny. Po dwóch tygodniach, postanowiłaś kupić sobie nowe auto. W tym celu pojechałaś taksówką na aukcje używanych samochodów. Gdy weszłaś na plac, zobaczyłaś przepięknego Chevrolet'a Camaro 2013.

Gdy do niego wsiadłaś, zobaczyłaś dziwny symbol na kierownicy, który cię zainteresował

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdy do niego wsiadłaś, zobaczyłaś dziwny symbol na kierownicy, który cię zainteresował.
- Widzę, że samochód spodobał się Pani - rzekł sprzedawca.
- Zgadza się - odparłaś.
- Podobno to samochód wybiera kierowcę - powiedział mężczyzna.
- Ile Pan za niego chce ? - spytałaś.
- Jak dla Pani,... hmm..., 5 tysięcy - rzekł właściciel komisu samochodowego.
- Co !?! Chyba Pan sobie kpi !!! Ten samochód wart jest maksymalnie 2 tysiące !!! - wykrzyknęłaś.
- Jeśli chce Pani auto za taką kwotę, to mogę je pokazać - powiedział.
- Szkoda - powiedziałaś szeptem do siebie, przejeżdżając opuszkami palców po kierownicy.
Kiedy zamknęłaś drzwi wymarzonego samochodu, nagle otworzyły się od strony kierowcy i uderzyły w sąsiednie auto. Wystraszyłaś się nie na żarty.
- Niech się Pani nie martwi. To nie Pani wina - rzekł mężczyzna - Za moment będzie jak dawniej.
- Rozumiem i przepraszam - powiedziałaś.
- Tutaj mam właśnie pojazdy za 2 tysiące - odparł sprzedawca, pokazując ci trochę zniszczone samochody.
Nagle radio w Camaro włączyło się, po czym wydobył się z niego straszliwy pisk. Zatkałaś uszy. Niespodziewanie szyby w samochodach, oprócz Camaro pękły.
- Pani sprzedam go za 2 tysie !!! Tylko niech Pani go zabierze !!! - wykrzyknął wystraszony.
Uradowana odebrałaś kluczyki od wymarzonego pojazdu i pojechałaś do domu.

Rodzinna tajemnica i przybysze z kosmosuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz