Megszólalni nem bírtam, csak néztem döbbenten Oliver-re, ahogy az ajtóban állva, várt a válaszomra.
-Nos akkor eljössz?- Mosolygott. Nem megy ez nekem. Nem tudom kiverni a fejemből Jack-et. Aranyos Oliver is, és elég vonzó pasi, de én Jack iránt érzek. -Madison! Ne kéresd magad! Most egy randiban nincs semmi.- Nevetett fel zavartan.
-Jack én.- Közbe vágott, a hátam mögül felbukkanó öcsém.
-Még szép hogy elmegy! Úgy is folyton itthon ül, és a suliba csak szerdán kell bemennünk beiratkozni.- Hadarta, mi pedig néztünk rá.
-Hát ez jó hír!- Reagálta Oliver. -Akkor Madi?-
-Legyen.- Böktem ki zavartan, és próbáltam mosolyogni.
-Ez nagyszerű!- Felelte, a szemei pedig határtalan csillogásba kezdtek. -Holnap 14:00 óra?-
-Megfelel.- Próbáltam tartani a mosolyomat.
-Szuper, akkor holnap. Jó éjszakát!- Mondta, és elindult a kerítés felé.
-Jó éjt!- Mondtuk egyszerre David-el, majd becsuktam az ajtót, végül szúrós tekintetemet vetettem rá.
-Elárulnád, hogy ez mire volt jó?- Kértem számon, a konyhapulton ücsörgő ördögöt.
-Most miért? Mi van abban, ha elmész egy randira? Láttam rajtatok, hogy bejöttök egymásnak.-
-David, te nem értesz semmit!- Förmedtem rá, majd pedig ott hagytam, és felmentem a szobámba.
*David szemszöge.*
Dehogyis nem értem Madison. Pontosan jól tudom, hogy Jack miatt örlöd magad. Ez nem normális!
*Madison szemszöge.*
Hétfő De. 9:06 óra.
A szobámhoz tartozó mosdóban állva, fésültem fürtjeimet, amikor megpillantottam, egy hosszú szőke tincset pont elől. Meglepetten fogdostam azt, és nem is értettem.
-Egy éjszaka alatt, hogy változott vissza egy tincs, az eredeti hajszínére?- Fürkésztem a hajamat. -Amúgy nem is néz ki rosszul.- Oldalra fésültem, és így úgy nézett ki, mint ha a frufrum direkt lenne szőke. Felraktam magamra, egy kevés kis sminket. Húztam két tusvonalat, és tettem fel egy kis szempillaspirált. Miután végeztem vele, vetettem egy pillantást, az outfitemre is. Megfelelőnek találtam, a fekete cicanadrágot, és a lila felsőmet, aminek a dekoltázs része, egy kicsit csipkézett volt. Megelégedtem az eredményel, végül elindultam lefelé a konyhába.
-Jó reggelt!- Köszöntem a reggeliző családomnak.
-Jó reggelt!- Köszöntek vissza, én pedig leültem öcsém mellé, anyuval szembe.
-Na de kicsípte valaki magát.- Jegyezte meg David.
-Miről beszélsz?- néztem rá. -A megszokott sminket raktam magamra.-
-A hajadra célzok.- Mondta, és jobban szemügyre vette.
-Ja hát gondolt egyet, és kiszőkült.-
-Ez hogy lehetséges?- Nézte meglepetten anya.
-Magam sem tudom.- Feleltem, és szedtem magamnak egy kicsit a rántottából. Nyugodtan reggeliztünk, amikor anyu gondolt egyet, és felállt. Bekapcsolta a konyhapulton található, kis rádiót, amiből szólni kezdett, a Gorillaz-tól, az On Melancholy szám (Zene a fejlécben.) Meglepetten néztem a készülékre.
-Tegnap pont ezt zongoráztam.- Jegyeztem meg, anyuék pedig fülelni kezdtek.
Jó érzéssel tölt el, amikor ezt a számot hallgatom.Du. 13:56 óra.
A nappaliban ülve Tv-ztem, közben pedig csak arra tudtam gondolni, hogy mennyire nem jó ötlet, a randi Oliver-rel. Pont ekkor csengettek is. Sóhajtottam egyet, magamhoz vettem a táskámat, végül ajtót nyitottam.
-Szia!- Mosolygott.
-Szia!- Köszöntem vissza.
-Nagyon csinos vagy!- Jegyezte meg.
-Köszi.- Mosolyogtam.
-Indulhatunk?-
-Persze.- Feleltem, és becsuktam magam után, a bejárati ajtót. -És hova megyünk?- Faggattam, majd beültem Oliver autójába, az anyósülésre.
-Én arra gondoltam, hogy elviszlek valahova enni, aztán pedig alakul.- Felelte.
-Ez jól hangzik.- Mondtam, és előre néztem az útra. Talán 10 perc után, Oli bekapcsolta a rádiót. Ismét a Gorillaz-tól a On Melancholy szólt. -Ez nem lehet véletlen!- Suttogtam magamnak.
-Hogy hogymondod?- Rám pillantott kérdően, majd pedig vissza az útra.
-Ja nem érdekes, csak ma már hallottam ezt a számot.- Válaszoltam.
Ez felettébb érdekes!Amint beértünk a városba, nem sokkal utána Oliver leparkolt. Egyből megpillantottam, egy kis barátságos éttermet. Kiszálltunk a járműből, Oli pedig mellém sétált.
-Na erre gondoltam.- Mondta, és az említett helyre nézett. -Jó lesz?-
-Persze.- Feleltem, és elindultunk az épület felé. Amint beértünk, egy elég kellemes kis környezet fogadott. Nem túl nagy, de nem rossz. Világos barna színű volt a fal, és lambériával volt díszítve.
Elindultunk az egyik kis boxhoz, végül leültünk. A Pincérnő, hozott nekünk étlapot.-Köszönjük.- Mondta Oli. Nézegetni kezdtük az étlapot. A harmadik oldalon, olyat láttam, amit nem akartam elhinni.
-Madison, segítened kell!- Olvastam halkan. Ez hogy lehetséges? Ránéztem Oliver-re egy pillanatra, azonban mire vissza pillantottam az étlapra, már eltűnt a segélykérés.
-Bocsáss meg!- Mondtam, és felálltam az asztaltól, majd pedig bementem a mosdóba. -Jack itt vagy?- Néztem körbe, azonban válasz nem érkezett. Sóhajtottam egyet, és rátámaszkodtam a mosdókagylóra, majd pedig belenéztem a tükörbe. -Ez hogy lehet?- Oda kaptam a fürtjeimhez. -Hogyan szőkült ez tovább?- Már nagyobb tincsem volt olyan, mint az eredeti hajszínem. Nem tudtam megérteni az egész történést. Ekkor hirtelen elkezdett bizseregni a hátam, és végig a csípőm felett, ezt pedig követte a hasam is. Mintha valaki átölelt volna hátulról. -Jack?- Suttogtam, majd a bal vállam, egy kicsit a nyakam, és az arcom is megkapta ezt az érzést. -Istenem Jack!- Könnyezni kezdtem. A hasamra tettem a kezeimet. -Úgy hiányzol!-
YOU ARE READING
꧁Egy Kisértet Csókja.꧂ [1.][2.][3.ÉVAD] [BEFEJEZETT]
ParanormalMit is mondhatnék magamról. Még mindig elgondolkodtat ez a kérdés, hogy "Mesélne magáról egy keveset?,, Hogyan mesélnék lényemről, ha még magam sem tudom, hogy ki vagyok igazán? Lassan már nem tudom hogy mi a valóság, és mi pusztán látomás. Van vala...