- ჰარი ეჭვიანობ?- ტესამ თვალები მოჭუტა და ისე მიაშტერდა მას.
მამაკაცს წარბები შეკრული ჰქონდა და ისე უყურებდა მის წინ მდგომ ულამაზეს ქალს.
ჰარიმ გაიღიმა, ტესას უფრო მიუახლოვდა და მთელი სხეულით კედელზე ააკრო.- თუ შენ ამას ეჭვიანობას უწოდებ- ჩაიღიმა- მაშინ იყოს ეჭვიანობა- მხრები აიჩეჩა. ცალი ხელი ასწია და მის სახეს თითებით მოეფერა.
- მეგონა არ აღიარებდი-ტესას მისი შეხება მართლაც ესიამოვნა და სახე იმ მხარეს წაიღო სადაც მამაკაცის თითები იმყოფებოდნენ.
- სხვებს არ ვგავარ..- თავი გვერდით გადახარა და კიდევ ერთხელ გაუღიმა.
- ჰო..- ამოიბურტყუნა უკვე ნასიამოვნებმა ტესამ.
ჰარიმ მეორე ხელი მის წელზე დაასვენა, ის ხელი კი რომლითაც ტესას ეფერებოდა, გააჩერა და ქალს სახეზე დაადო.
სახე მიუახლოვა და შუბლი შუბლზე მიადო.
ორივე ღრმად სუნთქავდნენ.
ორივე ერთმანეთის ტუჩებს უყურებდნენ და კოცნის სურვილისგან იწვოდნენ. ჰარის უკვე დიდიხანია რაც უნდოდა ამ ლამაზი ტუჩების დაგემოვნება, მაგრამ ყოველთვის რაღაც უშლიდა ამაში ხელს, ახლა კი როდესაც მიხვდა რომ წინ არაფერი ეღობებოდა, მშიერი მგელივით დააცხრა თავს მის წინ მყოფ მადის ამღძვრელ ტუჩებს. ეს ისე სწრაფად მოხდა რომ ტესამ ვერც კი გაიაზრა მომხდარი. თავიდან გაშეშებული იყო, მაგრამ ჰარის წელზე ხელის მოჭერამ გამოაფხიზლა, მის ტუჩებზე ჩაიღიმა და კოცნითვე უპასუხა. ხელები მამაკაცის მხრებზე დააწყო და ჰარის სრული თავისუფლება მისცა. მანაც არ დააყოვნა და თავის სხეულზე მჭიდროდ აკრო ქალის სხეული. ენით ტუჩები გაახსნევინა და მის პირში შესრიალდა. ვნებიანი და ველური კოცნა იყო, ისევე როგორც თვითონ ეს ორი ადამიანი.
ტესას თითები მამაკაცის ცოტა მოგრძო თმებში ჰქონდა ახლართული და ღრმად სუნთქავდა. შუბლებით ერთმანეთს ეყრდნობოდნენ, ორივეს თვალები ჰქონდათ დახუჭული.
ჰარის ხელები ისევ ტესას წელზე მჭიდროდ ესვენა და არც შორდებოდა.
ტესამ თვალებია გაახილა და პირველი რაც დაინახა ეს ბრწყინვალე მწვანე თვალევი იყო ,ვნებით ანთებული. ტუჩები ამ ველური კოცნისგან დასიებული ჰქონდა რაც უფრო სექსუალურს ხდიდა მას.
ტესამ თავის შეკავება ვერ შეძლო, წინ მიიწია და ისევ გემრიელ ტუჩებს ეძგერა, ახლა თვითონ იყო ინიციატორი. ყელზე ხელები მჭიდროდ მოხვია და ტანზე აეკრა მას. ჰარიმ ცალი ხელი ბარძაყებამდე ჩააცურა და კაბის ჩახნილი ნაწილი ხელს უწყობდა მას რომ მოშიშვლებულ ფეხზე კარგად შეხებოდა.
ხელი მოუჭირა ტესამ კი მის პირში ამოიკვნესა, ამან ჰარი უფრო შეაგულიანა და ქალი კედელს მტკივნეულად მიაჯახა, რამაც ტესას ამოოხვრა განაპირობა. ბარძაყიდან ხელი უფრო ზემოთ ააცურა და ტრუსის სათავეს თითები გადაატარა. ცივი ჰქონდა. შეხების გამო ტესას ტანში ჟრუანტელმა დაუარა.
ორივენი სიამოვნებით ზენიტში იმყოფებოდნენ, და ერთმანეთის ტუჩებით ტკბობას განაგრძნობდნენ, როდესაც ჰარი აღარ ეყოთ ერთმანეთს მოშორდნენ, მაგრამ ხელები ერთმანეთის სხეულებიდან არ აუღიათ.
YOU ARE READING
Teacher (დასრულებული)
RomanceHe is teacher. She is advocate. They are... Who are they for each other? Read And You Will See The Answer.