- მოიცა..- თავიდან დაინბნა ტესა- რას ნიშნავს გაარკვიე? ან როგორ გაარკვიე?- თვალებ გაფართოებულმა წამოიძახა.
- უჰ.. რა სულელურ კითხვებს სვამ ტესა. - ამოიოხრა ბობმა- მოკლედ. შენი წასვლის შემდეგ გადავწყვიტე უფრო სიღრმისეულად გამერკვია ეს ყველაფერი და მარტო შენს მოყოლილს არ დავყრდნობოდი. ნუ ამისთვის ცოტა დრო დამჭირდა- ამაყად თქვა- და საბოლოოდ გავარკვიე რომ შენი ფაილები სინამდვილეში ნიკმა წაშალა.
- რა?- ტესას სუნთქვა შეეკრა და მზერა ერთ ადგილზე გაუშტერდა. - როგორ?- ამოილუღლუღა.
- არ ელოდი არა? მე რატომღაც მაგ ბიჭს არ ვენდობოდი, როდის იყო ჰაკერების მიმართ ნდობა გამაჩნდა?
- როგორ გამიკეთა ეს..- დაბნეულმა თქვა.
- ფულის გამო ჩემო კარგო. მეთიუმ მას ფული გადაუხადა თანაც ძალიან დიდი რაოდენობით - ბობი სავარძელში ჩაეშვა და ხელში ლუდის ბოთლი მოიმარჯვა.
- ყველაფერი დაწვრილებით მომიყევი!- ხმა გაამკაცრა ტესამ.
- როგორც იცი ნიკი გამოცდილი ჰაკერია, მას თავისუფლად შეეძლო შენი კომპიუტერი გაეტეხა და სამხილებიც წაეშალა, ან შეეძლო შენი კომპიუტერი ხელში ჩაეგდო და ისე წაეშალა ყველაფერი.
- ბოლო დღეებში ნიკი ჩემს კომპიუტერს არ შეხებია.
- მაშინ ჰაკერული ნიჭი გამოიყენა ყმაწვილმა- ზიზღით ამოილაპარაკა- შენ კი მარტივად დაგაჯერა რომ ყველაფერში დამნაშავე ჰარი იყო. ეს ადვილად მოხდა რადგან ჰარი მეთიუს იცნობდა ეს კი უკვე მის წინააღმდეგ ერთი სამხილი იყო. ყველაზე უარესი ის იყო რომ ყველაფერი ჰარის წინააღმედ აეწყო, მისი შენს სახლში გამოჩენა და შენს კომპიუტერთან კავშირი, სამხილების წაშლა...- ამოიოხრა ბობმა.
- ვერ ვიჯერებ..ჰარის როგორ არ დავუჯერე - ამოთქვა.
- არ გინდა ტესა.. ყველა ასე იფიქრებდა რადგან ყველაფერი ჰარის დანაშაულზე მიანიშნებდა. სხვაც შენსავით იფიქრებდა. - ბობი მის დამშვიდებას ცდილობდა.
BẠN ĐANG ĐỌC
Teacher (დასრულებული)
Lãng mạnHe is teacher. She is advocate. They are... Who are they for each other? Read And You Will See The Answer.