they are...

883 53 25
                                    

- ტესა რას ითხოვ არ მესმის!- დაიყვირა მოთმინება დაკარგულმა ჰარიმ- გითხარი რომ მიყვარხარ და შენთან ყოფნა მინდა ამ დროს კი ამბობ რომ სხვასთან ბედნიერად ყოფნის უფლებას არ გაძლევ! მეხუმრები ჰო?!

- ამ ყველაფერს მხოლოდ იმიტომ მეუბნები რომ შენი ეგოისტობის გამო არ გინდა სხვასთან ვიყო! და აქ სიყვარული არაფერ შუაშია. არ გახოვს? აგარაკზე მითხარი რომ ის ჰარი რომელსაც ვუყვარდი გავანადგურე! როგორ შემიძლია რომ დავიჯერო რომ გიყვარვარ?!- ტესამაც არ დააკლო ყვირილი.

- დამიჯერე რადგან მართლაც ასეა!

- ასე ბრმას გენდო?!

- მენდე ტესა..- ქალს მიუახლოვდა და თან ხმის ტემბრიც დაუწყნარდა.

- მეზიზღები.- მაინც ბრაზით თქვა ტესამ.
ჰარიმ უბრალოდ ჩაიცინა და მისთვის საყვარელ ტუჩებს მხეცივით ეძგერა. ისე უხეშად და ვნებიანად კოცნიდა რომ ვინმეს ეგონებოდა მალე ტუჩებს მოაჭამსო. ხელები თმებში შეუცურა და თავი ერთ ასდგილზდ გააჩერებინა, უხეშად მოქაჩვის გამო ტესას ტუჩებს მსუბუქი კვნესა მოწყდა, ამით ჰარიმ ისარგებლა და კოცნა უფრო გაარღმავა.
ქალს ხელი მოჰკიდა, ჰაერში ასწია და ანიშნა რომ ფეხები წელზე შემოეხვია, ტესამაც არ დააყოვნა და ჰარის მითითებას მიჰყვა. ხელები კისერზე ხოლო ფეხები წელზე შემოხვია და სწორედ ასე განაგრძეა კოცნა.
ჰარი მის ტუჩებს შეეშვა და ამჯერად კისერს მიადგა.

-როგორ მომენტრე...- ამოიბურტყუნა მის კისერში თავჩარგულმა და თან სველი კოცნების დატოვებას შეუდგა, კანს კბილებს შორის იქცევდა და უხეშად ეპყრობოდა, ტესა კი მის ხელებში წამიერად ხმამაღლა წამოიკვნესებდა, შემდეგ კი ისევ მოუსვენრობა შემოუტევდა.

- ჰარი..- ამოიგმინა როდესაც მამაკაცის ტუჩები მკერდის იმ ნაწილზე იგრძნო რომელიც კაბინად მოჩანდა.

- ამისთვის მწარედ დაგაჯიდი- ამჯერად უკბინა და იმ ადგილის შეფერადებას შეუდგა.

Teacher  (დასრულებული)Where stories live. Discover now