somewhere

769 49 13
                                    

დილით გაღვიძების დროს ადამიანთა უმეტესი ნაწილი თავს დასვენებულად და კარგად გრძნობს,მაგრამ ტესას შემთხვევაში ეგრე არ ყოფილა. მთელი ღამე წესიერად თვალიც არ მოუხუჭავს როს გამოც გადაღლილი იყო. ჩაეძინებოდა თუ არა მაშინვე მტკივნეულ ხელს თავქვეშ ამოიდებდა, ან საწოლზე ცუდად დადებდა ან უარესი ტუმბოზე უხეშად მიარტყამდა, რაც თავისთავად საშინელ ტკივილს იწვევდა, რამდენჯერმე ცრემლიც კი გადმოუვარდა. უბრალოდ ვერ ეგუებოდა ასეთ ხელს.
საწოლიდან ნელა წამოდგა და სააბაზანოსკენ წავიდა თან პირსახოციც გაიყოლა.

  ვერ გადაეწყვიტა აბაზანის თუ შხაპის მიღებ ჯობდა.
რაღაც გაუგებარი ამოიბურტყუნა და კბინაში შევიდა. დუშიდან თბილი წყალი მოუშვა.  წყლის ჭავლის ქვეშ აპირებდა დადგომას როდესაც გახსენდა რომ ტანსაცმელებით იყო.

- ჯანდაბა! - კაბინიდან გამოვიდა და ტანსაცმელი ძალიან ნელა გაიძრო, შემდეგ ხელოდან სქელი სახვევი მოიხსნა და საბოლოოდ კაბინაში შევიდა. 
 
შხაპის მიღების შემდეგ სხეული პირსაცოხით გაიმშრალა და ოთახში დაბრუნდა.   კარადიდან უბრალოდ შავი შარვალი დაცოტა მოკლე თხელი მაისური გამოიღო.
ტანზე ჩაცმის შემდეგ  პარკიდან მალამო ამოიღო და ხელზე წაისვა. ნატკენ ადგილზე ჩალურჯებები ატყობოდა.   სახვევი რომელიც მუდამ უნდა კეთებოდა ხელი მოჰკიდა და ქვემოთ ჩავიდა.

სამზარეულოსკენ გადაინაცვლა და იქ როგორც ყოველთვის ახლაც ჰარი დახვდა.   არ ესიამოვნა მისი აქ დანახვა რადგან იცოდა რომ ემილის გამო მოდიოდა. 

- ახლა ყოველდღე აქ უნდა იყო?- თვალები აატრიალა ტესამ.

- დაწყნარდი შენთვის მაინც არ მოვდივარ- ყავის ჭიქა პირთან მიიტანა.
  ტესამ კარადიდან ჯამი და ბურბუშელა( იმედია სწორია ) გამოიღო სა ჯამში ჩაყარა,შემდეგ კი მას რძე დაუმატა. მაგისდასთან დაჯდა.
ამ დროს ემილიც შემოვიდა ოთახში. 

- დილამშვიდობის. -გაუღიმა დამ.

-დილამშვიდობისა- ჩაიბურტყუნა უკმაყოფილომ.

Teacher  (დასრულებული)Where stories live. Discover now