7.

2.6K 71 0
                                    

"Seš taková děvka." přitlačí mě více na dveře a já zalapám po dechu. Jeho hlas je tichý a důrazný. Nechápu, proč mi to řekl.

A doopravdy nechápu, proč to řekl takovým způsobem a proč ve mne vyvolal tak zvláštní pocit.
Jeho obě ruce jsou na mých bocích. Pořád se citím velice opile, ale snažím se dát jeho ruce pryč.
Pomalu se ke mně skloní.

"Víš co chci udělat?" zašeptá.
"Jo.." komu by nebylo? Je to děvkař. Nedělá nic jinýho než že má něco s holkama.
"Tak co teda chci udělat?" ušklíbne se a povolí stisk.
Dýchání mi momentálně dělá docela problém.

"Proč mi to nepovíš?" on se vážně ptá?
Přikloní se až k mé tváři. Můžu cítit jeho teplý jemný dech. Cítím celé jeho teplo.
"Ty víš proč." zašeptám. Přiloží mi rty k uchu.
"Jsi totiž slušná holka, a neříkalš takový věci." podotkne s menším smíchem.
Uchechtnu se, protože se na víc v tuhle situaci nezmůžu a mírně ho odstrčím.Opře se loktem u mé hlavy, přijdu si oproti němu fakt malinká.
"Líbíš se mi. Jsi nadhérná ..." znovu se sehne a jemně mě políbí pod ucho.
"A určitě se ti to bude líbit, to bys nevěřila." zašeptá znovu a pohladí mě mírně po ruce. Naběhne mi husí kůže.

Teď mi až dojde, co dělá. Zatlačím mu dlaně do hrudě a zlostně se na něj podívám.
"Tohle si nech pro nějakou kurvu, kterou já nejsem. Tvoje sebevědomí musí klesat vážně nízko, nejspíš si to musíš nějak kompenzovat, jinak si nedokážu racionálně vysvětlit tvoje vážně ponižující chování. Nejsi nic jiného než rozmazlanej fracek, kterej využívá holčičích pocitů a používá je ve svým vlastním potěšení." píchnu mu prstem do té jeho svalnaté hrudě.

Otočím se na patě a odejdu z té pekelné koupelny.

just keep going...Kde žijí příběhy. Začni objevovat