Ta holka je ďábel v andělské podobě! To není možný! Ještě nikdy jsem nebyl takhle nažhavenej z obyčejný líbačky.
Ne že na mě křičely všechny ty její přednosti, ale ona měla dokonalej i obličej. Ty její velký modrý oči a malý nosík.Co to melu?
Ale musím si přiznat, že když je nasraná, je to spíš roztomilý než zastrašující. Pokud teda nemele nějaký sračky, který naserou i mě.
Teď je ale pátek ráno a já mířím do školy. Včera jsme snědli těstoviny, co uvařila, a pak jsem šel domů. Během jídla jsme si povídali o jídle a o škole. Nechtěl jsem dělat nic, z čeho by si myslela, že ji mám nějak rád nebo že se mi líbí, ale prostě když jsem odcházel neodolal jsem ji nepolíbit.
Myslím, že je Emily ale chytrá holka, která pochopí, že k ní nic necítím.Ve škole mě pozdraví u skříněk Brad.
"Čus, kámo." poplácá si semnou.
"Čus." a dám mu ruku na pozdrav.
"Jaký bylo včera doučování?" zasměje se. Uchechtnu se a podívám se na něj tím pohledem.
"Vole, nekecej, že ti dala." tváří se hodně udiveně. Zakoulím očima.
"Jasně že ne, je to ještě panna, bože. Ale něco bylo." zavřu svou skřínku a opřu se o ní.
"Kdybys viděl ale ten její obličej, když ji zakručelo v břisě. K nezaplacení." zasměju se při vzpomínce. Brad se na mě nechápavě podívá.
"Co je? Co tak čumíš?" zamračím se na něho a až teď mi dojde, co za sračku jsem řekl.
"Ta holka ti zamotá hlavu." řekne jako kdyby nic a vydá se do třídy.
"Ale hovno." zakoulím očima a jdu za ním. Má odpověď zněla jistě, ale uvnitř jsem si tak jistý nebyl.Jdu okolo Em skřínky, kde zrovna stojí s tou její kamarádkou Ninou. Nina se na mě podívá a dokonce se i usměje, tomu ale nedávám žádnou pozornost. Mou pozornost upoutalo to, že se na mě Em ani nepodívala. Jako kdybych kolem ní neprošel. Jsem si stoprocentně jistý, že to musela zaznamenat.
Nasraně vejdu do třídy a sednu si k Bradovi, Stacy a Caroline.
"Co se zase děje?" zeptá se Stacy. Jen nasraně zafuním a ignoruju její dotaz.
"Johnsonová." odpoví jí Brad. Vždycky odpovídá takhle, jedním slovem, jako kdyby to tak všichni měli pochopit.
"Aha." zasměje se Stacy. A zdá se, že jeho odpověď pro tentokrát pochopila, ikdyž je to většinou ona, kdo si stěžuje, že odpovídá jak debil.Štvalo mě, že mě Emily ignorovala. Jak si to může dovolit?
Byla před námi poslední hodina a já uviděl Em u její skřínky bez Niny. Skvělá příležitost. Ta Nina mě už štvala, hrozně dolejzala.
Chytl jsem Emily za paži a udělal pár rychlých kroků na klučíčí záchody.
"Co to-" byla vážně zmatená.
Zatáhnul jsem ji do jedné z kabinek a opřel ji o stěnu. Kabinka byla vážně malá takže jsem se ani nemusel snažit o nějaké natlačení na ní.
"Co to děláš?!" vyjela na mě naštvaně.
"Ignoruješ mě?" zeptal jsem se ji.
"Co? Proč bych měla?" zakoulí očima. Jak já to nenávidím.
"Přestaň koulet těma očima, kurva." na její tváři se objeví triumfní úsměv. Chytnu ji pod krkem. Podívám se ji do očí a můžu vidět, jak se jí rožšířily zorničky. Na chvíli se leknu, že by ji to mohlo vystrašit, že s ní takhle jednám. Že si prostě dělám, co chci s jejím tělem, ale nemohl jsem si pomoct, potřeboval jsem ji mít ve své moci. Jí se to ale líbilo, její tělo na to odpovídalo pozitivně. Prohlubil se jí dech a ruce mi položila na paže.
"Kurva" přitisknu své rty na ty její a mírně stisknu její hrdlo. Spokojeně na to zamručí. Jednu ruku mi přesune na hruď a zmáčkne látku trička v prstech a tu druhou zamotá do mých vlasů za které zatáhne. Vzdychnu a zakloním hlavu. Ona toho využije a začne líbat můj krk. Spustím ruku z jejího krku a položím ji hodně nízko na její záda. Přivádí mě k šílenatví. Je to jiné než s ostatníma holkama, když jsem v její blízkosti mám pocit, jako kdyby se ve mně něco vyplňovalo.
ČTEŠ
just keep going...
RomanceEmily je malá blondýnka, která se dobře učí a baví se pouze se svou kamarádkou Ninou. Do jejího klidného života vpadne ale výbušný, majetnický Valentin společně s jeho přáteli. Změní se něco? Změní se ti dva když už konečně budou vědět, co je to př...