Večírek byl v půl jedenácté v plném proudu. Zdravilo mě spoustu lidí a pochválilo mi můj domov. Nevěděla jsem, že tolik lidí na večírku bude vědět, kdo ho vůbec pořádá.
Nina se někam vytratila a já se vydám do kuchyně, kde si nalévám třešňovou vodku, která mi moc chutná. Nechci to přehnat jako minule, ale celé dva kelímky ve mně zmizí během pár minut.
"Ahoj." ozve se zamnou. Otočím se a uvidím Noaha.
"Ahoj! Přišel jsi." naliju si ještě jeden kelímek a obrátím se na něj celým tělem.
"No jo. Máš tu rum?" přiložím si kelímek k puse a ukážu na linku, kde je všemožný druh alkoholu a zápitků."Ahoj, Emily." do kuchyně vejde Stacy společně s Caroline.
"Ahoj, Stacy! Přišla jsi!" vrhnu se jí okolo krku. Alkohol na mě už začíná působit. Se smíchem mě obejme na zpět.
"Máš to tu povedený." podotkne a porozhlédne se.
"Děkuju." všimnu si, jak Noah pomalu odchází z kuchyně.
"Doufám, že jsme vás nevyrušili." uchechtne se Stacy. Zakroutím hlavou a dopiju svůj kelímek. Řeknu si, že si ho najdu později.
"Hele holka, nechceš trochu zpomalit?" zasměje se mi. Zavrtím hlavou.
"Až mi někdo zboří barák, musím mít v sobě pořádnou dávku alkoholu, abych se tomu mohla smát." a nalívám si další kelímek. Caroline i Stacy se zasmějou a obejdou ostrůvek ke mně. Nalijí si taky nějaký drink do kelímku a zeptají se mě, jestli nepůjdu do obývaku si zatancovat.V tu chvíli někdo pustí hudbu hrozně nahlas a Stacy mě zatáhne do prostřed obýváku, kde všichni tančí. Caroline i Stacy se hýbat umí a já je zkusím napodobit. O chvíli později se u Stacy objeví nějaký kluk, ale neznám ho. Caroline se u mě zastaví a řekne, že si jde ještě pro pití. Přikývnu a dál tancuji. Myslím, že už jsem našla nějaký rytmus.
Najednou se na mých bocích objeví něčí ruce. Polekaně pootočím hlavu a uvidím Valentina. Stiskne mi boky a já zakloním hlavu a mírně si ji opřu o jeho rameno.
"Co to děláš? Někdo nás uvidí. A to by nebylo moc dobré! Ninušce by to někdo nahlásil!" zažvatlám jako pětileté dítě a následně se tomu zasměju. Valentin se zamnou také zasměje, nejspíš mé opilosti. Trochu pootočím zakloněnou hlavu a uvidím mu do tváře.
"To mi je jedno." zašeptá a přitiskne se ze zadu na mé tělo. Slastně zamručí a já si zkousnu ret a začnu se mírně kroutit.
"Tohle nedělej nebo tě tady na místě přede všemi ohnu." zavrčí mi do ucha. Cítím zvláštní pocit v břiše. Cítím, jak ve mmě začíná růst touha. Znovu se zakroutím a on mi opět stiskne boky. Alkohol mi dodává mnohem více sebevědomí.
"Už jsem ti řekl, jak moc ti sluší tyhle šaty? Měla by jsi takový oblečení nosit častěji, máš krásný tělo." dlaněmi mi pohladí boky. Mé tváře přímo hoří. Vážně mi dává komplimenty ten nejhezčí kluk na škole?"Potřebuju se napít." podotknu a odejdu do kuchyně, kde najednou vypiju další kelímek. Cítím, jak se mi motají nohy. Musím se opřít o kuchyňskou linku abych dokázala normálně stát.
"Jsi v pořádku?" přijde ke mně Caroline. Položí svůj kelímek vedle toho mého.
"Jo. Možná jsem trošilinku opilá, ale jenom trošičku." ukážu trošku mezi palcem a ukazováčkem. Caroline se mi zasměje a poupije ze svého kelímku."Co piješ?" zamumlám a pohlédnu do svého prázdného kelímku.
"Colu." pousměje se.
"S rumem?" nakloním hlavu a zkoumám její obličej.
"Ne, jen colu." zasměje se a já se na ni nechápavě podívám.
"Ty nepiješ?" zakroutí hlavou. Chápavě přikývnu.
"Já vlastně taky nepiju. Ccccc, co to tady jako dělám?! Jsem úplně pitomá!" chytnu se za kořínku vlasů a zatáhnu za ně.
"Buď v klidu." Caroline mi dá ruku na rameno. Vypadá, že se trochu zalekla mojí reakce.
"Nechápu proč o vás Nina mluví tak ošklivě, přijdete mi v pohodě." řeknu smutně a kouknu na Caroline.
"Nevím, jestli je zrovna dobrý se bavit s Ninou. To co udělala Stacy-" nestihne to doříct, protože se z obýváku ozve nějaký klučičí hlas, který křičí: "Flaška!""Jdeš?" chytne mě za ruku a táhne do obýváku, kde si lidi pomalu sedají do kroužku. Všimnu si v kroužku i Niny a zamavám ji, nechápavě se na mě podívá. Neřeším to.
V kroužku sedím já, Caroline, Nina s nějakým gothicem, Stacy se svým společníkem, Valentin, Brad, nějaké tři holky a další dva kluci. Valentin sedí napravo ode mě a pozoruje mě. Zamračím se na něj a on se jen ušklíbne. Zakoulím nad tím očima. Dál ho už neřeším.
Nevím jestli za to může alkohol v mé krvi, kterého ho už tam mám fakt hodně, ale prostě chytnu Caroline okolo pasu a obejmu ji. Ona se pousměje a opře se o moji hruď. Tím pádem jsem mírně zády k Valentinovi.
"Tak hrajem." řekne společník Stacy a zatočí prázdnou láhví od piva. Hrdlo ukáže na nějakou holku a dno na Brada. Cítím, jak se Caroline napne."Vykouřila bys Mattovi?" ukáže na blonďáka, který s námi taky sedí v kruhu. Tem kluk se perverzně usměje a ta holka se zatváří znechuceně. Asi jsem přeslechla jestli se ptal na pravdu či úkol.
"Nikdy." odpoví a zatočí flaškou. Tentokrát hrdlo spadne na mě a dno na kluka Stacy.
"Jsi Emily, žejo?" zeptá se a já možná až moc přehnaně přikývnu.
"Polib Caroline." ukáže na dívku, která se o mě opírá. Car se napřímí a otočí směrem ke mně. Nikdy jsem se s holkou nelíbila, pokud se nepočítá Nina když nám bylo třináct, ale Caroline mi přijde natolik atraktivní, že mi to nedělá žádný problém. Chytnu Car jednou dlaní za tvář a přitáhnu si ji k sobě. Naše rty se setkají a já můžu cítit její sladký lesk na rty. Položí mi ruku na bok a pomalu začne dělat pohyby, já se jí upřízpusobím a trochu na ní naléhám. Nemůžu říct, že by se mi to nelíbilo, ale není to jako s Valentinem.Na co to myslím? Odtáhnu se od Caroline a usměju se na ni. Kluci pískají a tleskají. Podívám se na Leroye, který se na mě šklebí. Ví, že jsem myslela na něj. Proč je tak sebevědomý? Nahnu se abych roztočila lahví a uvidím, jak se kluk vedle Matta, kouká přímo na prsa. Zatočím lahví.
Proběhlo už několik kol, kdy jsem se znovu líbala s Car, Stacy zase se svým společníkem, který se jmenuje Samuel. Potom se líbala i Nina s tím Mattem, jejímu společníkovi Alexovi to vůbec nevadilo. Ani jsem se nedivila. Holka jménem Brooke se zase líbala s tou druhou, která se, jak jsem zjistila, jmenuje Kate.
Nina, ten druhý kluk vedle Matta, Brad a Caroline po tomhle kole odešli.
Hrdlo spadne tentokrát na Valentina a dno na Samuela. "Vykousni se s Brooke." zní jeho úkol a mně se zastaví dech. Valentinovi to nedělá žadný problém a sejdou se uprostřed kruhu, kde proběhne docela žhavá líbačka doprovázena křikem a potleskem.
Proč bych to měla vůbec řešit? Nejsme spolu! Budu si užívat stejně jako on.
Valentin zatočí láhví a já dostávám úkol od Kate.
"Sedni si na Alexe a líbejte se." na konci škytne, protože už je opilá stejně jako já. Kouknu očkem na Valentina, který se napne a sleduje mě upřeným pohledem.Alex je docela hezký. Má pár piercingů, je do černa oblečený a jeho černé vlasy mu padají do obličeje. Je vlastně docela roztomilý. Zkousne si ret při pohledu na mě a já se cítím hodně sebevědomě. Za to může asi ten alkohol.
Sednu si na něj obkročmo a on mi položí ruce na boky a obejme mě okolo pasu. Já si spojím ruce za jeho krkem a přiblížeme se k sobě. Nejdřív se nahne k mému uchu a zašeptá: "Jsi nadherná."
Pousměju se a tvrdě přitisknu svoje rty na ty jeho. Tohle není tak pomalý jako s Car. Zamotám mu prsty do vlasů a jeho dlaně se dají na můj zadek, který stiskne. Zavzdychám mu do úst, čehož využije a prohloubí náš polibek. Cítím to vzrušení, které mnou proudí. Jemně se otřu o jeho klín a on zavzdychá, stejně jako před chvílí já.
Okolo nás slyším pískáni, tleskání a nějaké pokřiky od kluků, co ani nesedí v kruhu.
"To už by stačilo, ne?" ozve se za námi nepříjemný hlas Leroye. Alex mi dá poslední polibek a já si sednu zpátky na svoje místo.Zjistím, že mě hra už moc nebaví, a tak si dojdu do kuchyně pro další kelímek třešnové vodky.
Opírám se o ostrůvek a mám zakloněnou hlavu. Takové vedro. Dnes jsem se líbala s více lidmi než za poslední dva roky. A musela jssm uznat, že mám dobrý vkus. Hlavou mi proběhlo, že Nina ani neviděla, jak se lipbám s nějakým klukem a to mě k tomu tak dlouho přimlouvala. Z mého přemýšlení mě někdo vyruší.
"To jsi udělala naschvál nebo co?!" ozve se zamnou naštvaný hlas a já se s úšklebkem otočím.
ČTEŠ
just keep going...
RomanceEmily je malá blondýnka, která se dobře učí a baví se pouze se svou kamarádkou Ninou. Do jejího klidného života vpadne ale výbušný, majetnický Valentin společně s jeho přáteli. Změní se něco? Změní se ti dva když už konečně budou vědět, co je to př...