Ve işte karşınızda CeyRan için uzunlu bir bölüm. :D Merak etmeyin öyle çok olaylı, aralarını bozacak bir bölüm değil. Bence eğlenceli bile sayılır. :D Cidden uzun bir aradan sonra Ceyran yazmayı özlemişim. Ben çok uzatmadan susuyorum. :D
Multimedia; Ceyda&Baran, Baran'ın profil resmi. Şarkı; Cem Özkan - Ben Böyleyim
Not; Bölüm sonundaki mutfak sahnesi Kaçak Gelinler - 17. Bölüm ŞebSel sahnesinden alıntı sayılır derecededir. Biraz değişiklik vardır. Şimdiden belirteyim, bir sorun olmasın sonra. :D
İyi okumalar. :D
___________________________________________________
23 Haziran 2014 – Pazartesiden Devam
Ceyda’dan Anlatım
Saat akşam 5’e doğru gelirken Baran bizi eve doğru bırakıyordu. Çok güzel bir gündü. Bizim ufaklıkları gezdirmiş, parka gitmiş, eğlenmiş ve güzel bir yemek yemiştik. Baran’ın kardeşi Günce çok tatlı ve güzel bir kızdı. Büyüyünce kesinlikle peşinde çok koşturacak bir kızdı.
“Her şey için teşekkürler Baran.” Dedim büyük bir gülümsemeyle. İstemsizce bir sırıtış hep belirirdi yüzümde. Baran’ın yanında olmadığım kadar rahat ve huzurlu hissediyordum her zaman. Farklı bir arkadaştı benim için. Farklı bir kişilikti.
“Bende teşekkür ederim Baran ağabey.” Dedi Burak güzel bir gülümsemeyle.
“Rica ederim ufaklık, rica ederim Çirkin.” Dedi Baran sırıtırken.
“Hadi ama artık vazgeçmelisin şu laftan.” Diye yakındım.
“Sende bence aşmalısın bunu. Çirkin derken o anlamda demediğimi çok iyi biliyorsun. Sen güzel bir kızsın Ceyda.” Dedi Baran ciddi bir şekilde. Bana iltifat etme konusunda asla çekinmezdi ama gerçekten mi böyle düşündüğü için mi söylüyor asla tahmin edemezdim.
“Pekala çok takmamaya çalışacağım. Bu arada sen bu düşüncende ciddi misin?”diye sordum bende çekinmeden.
“Evet ciddiyim. Sana asla yalan söylemem.” Dedi.
“Tamam o zaman. Sana nedensizce hep güvenesim geliyor.” Dedim.
“Eh ben yani.” Dedi gülerek.
Yüzümde yine aptal bir sırıtış vardı. “Şapşal.” Demeden edemedim. Tatlı bir insandı.
“Pardon bölüyorum bu güzel sahnelerinizi ama artık gitmemiz gerek ağabey.” Dedi Günce.
“Ne için hanımefendi?” diye sordu Baran, kardeşine.
“Annem merak edecek.” Dedi kısaca.
“Pekala, tamam Günce. Gidelim o zaman.” Dedi Baran isteksizce.
“Görüşürüz Ceyda abla, görüşürüz Burak!” diye bağırdı Günce ilerlerken.
“Görüşürüz ufaklık.” Diye sırıtırken Burak’ın saçlarını karıştırdı Baran. Baran, elini ensesine atıp kaşırken “Akşama mesaj atarım. Görüşürüz.” Deyip hızlıca kardeşinin peşinden gitti. Bizde Burak ile bahçeden içeri girdik ve eve doğru ilerlemeye başladık. Günce hiç acele etmezdi, belki de annesini özlemiştir. Her şeye kötü açıdan bakmamak lazım sonuçta.
Anahtarla kapıyı açtım ve ayakkabılarımızı çıkartıp içeri girdik Burakla. Teyzemin yanına mutfağa doğru gittim ve yanağına öpücük kondurdum. Burak tam bir ana kuzusu olsa da babasının yanına salona koşturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Olmak Güzeldi.
ChickLitHayatında hiç bir erkeğe güvenemeyen Ceyda, hep erkeklerden uzak durarak ve onları sevmeyerek yaşamıştır. Yalnızlık onun için yaşam tarzıdır. Tek derdi okulu ve dersleridir. Taki bir gün alışveriş merkezinin bir giyim mağazasında üzerine bir şeyler...