Bölüm 24; "Abi sen bu kıza aşıksın."

3K 104 14
                                    

Selam ben üşengeç YOG yazarı. :D Biliyorum sövebilirsiniz. Ama tam olarak kafamdakileri yazamadım. Bu bölüm geçiş bölümü gibi bir şey. Diğer bölüm az çok neler olacağını anlamışsınızdır. Aslında o diğer kısmıda bu bölüm için düşünmüştüm ama artık bi daha ki bölüme. Böyle bu geçiş bölümü olsun. Diğer bölümü elimden geldiğince uzun tutmaya çalışacağım.

###Reklamlar; Aslında bunu hiç yapmadım ama kendi isteğim ile yapmak istiyorum. Yazımını çok beğendiğim bir arkadaşım var. Benden daha iyi bile benim için. Kullanıcı adı; @loversdylan ve onun Yara adlı hikasine bakmanızı isterim. Tabi siz bilirsiniz. :D Reklamlar biter.### :D

İtthaf; Sevgili arkadaşım @loversdylan için. Ve Multimedia; Mert ve CeyRan'nın Gözleri. :D Şarkı; Tori Kelly - Dear No One. Şarkı bölümle alakalı değil, biraz kurguyla alakalı gibi. Siz istediğiniz şarkıylada dinleyebilirsiniz. İyi okumalar. :)

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

17 Haziran 2014 – Salıdan Devam

Ceyda’nın Anlatımı

Eve doğru geldiğimizde saat 1 buçuk gibiydi ve eve geleli 1 saati geçiyor. En önemlisi teyzem yüzünü asıyor. Evet, Baran’a dahi her şeyi biliyor ama iyi bir çocuk değil miydi Baran? Burak ile oynamayı bırakıp, eve geldiğimden beri yüzünü göremediğim teyzemin yanına mutfağa gittim. Mutfağa girdiğimde arkası dönük tezgahta bir şeylerle uğraşıyordu. Arkasından gidip sarıldım bir anda sıçradı ve ödü koptu. “Allah cezanı vermesin Ceyda!” diye bağırdı birazcık.

“Biraz korkutmuş olabilirim.” Dedim gülümseyerek.

“Sen o çocukla hani anlaşamıyordun? Daha dün atışmadınız mı balıkçıda? Sonra bugün istemeyerek gittin ama gülerek döndün hayırdır? Ne bu değişim 1 gün içinde?” diye sordu teyzem şüpheci bakışları ile.

“Öyleydi zaten. Sadece anlaşmaya çalıştık ve başardık. O kadar.” Dedim gülümsemeye çalışarak. Anlaşıldı Baran konusunda önyargılıydılar benim gibi. Ve ben şimdilik bir gün içinde olanları anlatmak istemiyordum. Sanırım Buseye ihtiyacım vardı.Ona anlatabilirdim. Evet!

“İyi ama sana bir şey yaptıysa bak söyle! Topuğundan vururum o çocuğu Ceyda!” dedi teyzem kızgınca.

“Ay teyze! Saçmalama. Olan bir şey yok. Arkadaşça konuştuk sadece. O kadar. Neyse ben odama geçiyorum. Buseyle konuşacağım ve fotoğraf yükleyeceğim internete.” Dedim ve teyzemin yanağına öpücük kondurarak uzaklaştım.

Daha sonra bana ayrılan misafir odasına girdim. Bilgisayarımı alıp yatağın  üzerine oturdum. Ne sandınız? 1 ay burada kalacağım ve internetten uzaklaşacağım. Bir Ceyda için çok uygunsuz. Annem biraz kızsa bile teyzem sorun etmiyordu. Hem de beleş neti bulmuşken bırakmak olmazdı. Telefonumu alıp Buseye internete girmesi için bir mesaj atacaktım ama hanımefendi facebook’ta zaten çevrimiçiydi. Ona mesaj atmadığım halde beni görünce saniyesinde mesaj attı.

“Neredesin sen dünden beri be!” diye ünlemli, kızgın bir mesaj atmıştı Buse.  Evet, en son Pazar gecesi girmiş ondan sonra hiç girmemiştim. Pazartesi erken kalkmıştım ve o gün gezmiştik. Ölü gibi yatmıştım eve gelince. Daha sonra ise Baranla birkaç saat geçirmiştim. Birkaç resim atmıştım o gün içinde ama kendimi telefona veremezdim ya. Sonuçta insanlar beni o kadar gezdiriyordu.

Sonunda cevap atmam gerektiğinde parmaklarım tuşlar üzerinde gezindi. “Skype’ye gel Buse. Sana her şeyi anlatacağım.” Dedim ve skype’ye giriş yaptıktan sonra 2 dakika içinde Busede geldi ve görüntülü bir sohbet açtık.

Yalnız Olmak Güzeldi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin