Bölüm 29; 'Günce'nin Bilmişlikleri & Park.'

2.2K 90 8
                                    

Selam gençler. :D Lütfen aşağıdaki önceki bölümlerden hatırlatma kısmını ve not kısmınıda okuyunuz. Multimedia; Baran'ın kardeşi; Günce Denkel ve Ceyda'nın yeğeni; Burak Yıldırım ve son olarak Ceyda&Baran. Şarkı; Cem Özkan - Acaba.

Önceki bölümlerden hatırlatma; İlk bölümlerden bahsedersek Ceyda ve okul sorunları, aile, arkadaşlarıyla tartışmalar, sorunlar gibi şeyler gördük. 10.bölümden sonra mağazada Baran ile karşılaştılar. Daha sonra Ceyda ve Baran'ın okulları arasında basketbol  maçı oldu ve Baranların okulu kazandı. Orada da ufak bir karşılaşma olmuştu. Daha sonra 20. bölüm ile okullar kapanarak tatile girdiler ve Ceyda o gün içinde Tekirdağ'a teyzesinin yanına gitti ve o akşam üstü gibi yine Baranla karşılaştılar. 21. bölümde Tekirdağ'ı gezdiler teyzesi, eniştesi ve yeğeniyle. O akşam lokantada karşılaştılar. 22. bölümde lokanta kısmında tartışma ve salı günü Baran'ın Ceydayı uyandırma kısmı vardı. 23. bölümde yani yine o salı günü içinde Baran'ın keşfettiği bir yere gittiler ve o gün Ceyda'nın sorunlarından bahsettiler. 24. bölümde yine salı günü içinde Mertle tanıştı Baran. O gün bir bisiklet alma olayı olmuştu. 25. bölümde ise çarşamba günü bir bisiklet gezisi ve yine aralarında oluşan bir tartışma oldu. 26. bölümde perşembe günü Baran, Ceydaya bozulduğu için o gün görüşmediler. Ceyda, yeğeni Burak ile ufak bir gezme ve ufak bir sorumsuzluktan dolayı geç kaldılar. Akşam üzeri gibi Baran merak edip, eve gidip Ceyda'nın teyzesi ile görüşmüştü. Tam Baran gidip bakacakken evin önünde karşılaşmışlar ve yine ufak bir tartışma olmuştu. 27. bölümde ise Ceyda teyzesine ve Baran'a bir özür borçluydu. Bunu gerçekleştirdi ve o gün içinde Baranla da barışmışlardı. 28. bölüm (part I) kısmında ise Fatma Denkel, yani Baran'ın annesinin soruları ve Ceyda karşı karşıya gelmişlerdi. 28. bölüm (part II) kısmında ise Ceyda, Baran ve Mert bir gün geçirmişlerdi. Yani kısaca 20. bölümden bugüne kadar sadece bir haftayı işlemiş bulunmaktayım. Baran bu kısa süre içinde aşık olmadı, olduğunu yeni farketti. Zaten çoktandır Ceydaya karşı bir şeyler hisseediyordu, sadece farketmemişti. 

Not; Bazı nedenlerden dolayı Mutluluğun Anatomisi (YOG 2) silinmiştir. Nedenini lütfen sormayın. Yog ile devam edeceğim şimdilik. İkinci kitap gibi bir olay yok. Olursa da daha farklı şeylerle ilerleyeceğiz.

21 Haziran 2014 - Cumartesi

Baran'ın Anlatımı  

Sabah bir çığlık tarafından uyandırılmıştım. Karşımda kıgın bir Günce vardı. Başımda 'kalksana salak!' diye bağırınıyordu. Gözlerimi zorla açarak konuştum. "Yine ne var Günce?" dedim.

"Beni nasıl uyandırmazsın? Benden nasıl bahsetmezsin? Aynı sorunlar yüzünden anneme de kızdım!" diye bağırdı Günce.

"Niye seni uyandırmamışım? Kime senden bahsetmemişim?" dedim şaşkınca. Cidden bu neyden bahsediyordu?

"Kimden bahsedebilirim? Ceyda abladan elbette. Annem onu bu sabah anlattı. Dün gelmiş ben uyuduğumda ve öğlen saatleri olduğu için ben uyuyordum! Sense bana hiç bir şeyden bahsetmedin! Dahasıda var! Pazartesi günü beni lokantaya götürmemiştiniz, komşuya bırakmıştınız! Orada birlikte oturduğunuzu bile söylememiştin! Annem sizi dün sarılırken yakalamış! Kim o kız! Neden sarıldınz? Hemen anlat!" diye bağırındı ve bir çok unuttupum soru sormuştu bile...

"Şimdi sessiz olmazsan sana hiç bir şey söylemem Günce!" diye uyardım onu sert bir sesle. "Ve şu kapıyı kapat, sessizce otur yanıma!" dedim.

"Tamam." dedi yüzünde anlamadığım sinsi bir sırıtışla.

Kapıyı kapattı ve yatağa oturdu. Uykulu gözler ile ona baktım. "Anlat hadi!" dedi heyecanla. "Kim bu kız?" diyede ekledi.

"Şu bir buçuk ay kadar önce konuştuğun kızı biliyor musun? Hani beni aradığında bir kız açmıştı telefonu. Sana o gün kızıp, bağırmıştım. O kız Ceyda oluyor. Ceyda, babamın yakın arkadaşının yeğeni. Yani babamın arkadaşı Halil amcayı biliyor musun?" diye sordum.

Yalnız Olmak Güzeldi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin