Bölüm 13; 'Bir Yavşağın Hazin Sonu.'

4.2K 151 14
                                    

Selam. :D Biliyorum yine gecikti ama ancak yazabiliyorum. Yani bazı şeyler planlı ama geçiş bölümleri için fikir olması lazım. Üzgünüm.

Multimmediada tüm kadro var... İlk olarak Ceyda&Baran.  Daha sonra Eslem. Buse&Ali ve Alt kısımdakiler ise Eslem'in tayfası. Şarkı; The Vamps - Somebody To You ft. Demi Lovato

İyi okumalar... Bu arada herkese Hayırlı Ramazanlar. Biraz geç kaldım bunu yazmak için ama olsun. :D Bölüm ithafı; @teammaster77'ye
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

22 Mayıs 2014 – Perşembe

Sıkıcı bir okul perşembesinden kurtulmuş ve bugün ki sınavlarını da atlatmış bir Ceyda vardı şu an evde. Evet evde oturmayı özlemiştim. Koca gün birde o sıralarda oturuyor götümüz acıyor valla. İçeri girdiğimde anneme seslendim.

“Anneeğ! Nerelerdesin?” diye bağırdım, kapıyı kapatırken.

“Mutfaktayım Ceyda!” diye seslendi.

“İyi bende odamdayım!” dedim bağırarak. Ardından oda keyfi yapmaya başlayacaktım.

Üstümü değiştirip bilgisayarın başına kuruldum. İlginç ama bugün tok hissediyordum kendimi. Canım yemek yemek istemiyordu.

Her zamanki gibi bilgisayarımın açılmasını beklerken gene sıkılıyordum. Sonunda açıldı ve ben direk internete girdim. Bu bilgisayarda arada ufak, beceriksiz shoplar yapmak hariç bir şey yaptığım yoktu. Ha, birde internet. Bu kadar işte.

Facebook’a girdiğimde bir arkadaşlık isteği, 2 mesaj ve 3 bildirim vardı. Önce bildirimlere baktım.  Bildirimlerden 2 tanesi oyun isteği. Bir oflama geçti ağzımdan. Diğer 1 bildirim ise fotoğrafımı beğenen birkaç kişi falandı. Gelen mesajlara baktığımda biri Buseden, biri Eslemdendi.

Buse her zamanki gibi klasik bir “Naber? :D” yazmıştı. Her zaman ki gibi ona “İyi. Sen? :D” gibi bir mesaj gönderdim. 12 dakika önce göndermişti ama şuan açık değildi.

Eslem ise “Gürkanları kovalaşmışsın dün? :D” yazmıştı. Ah, bu kız. “He, ona benzer bir şey oldu. Ne olmuş yani? Hayırdır?” yazıp, gönderdim isteksizce.

Arkadaşlık isteğine baktığımda adı Cem Uçar’dı. Uçar hım. Acaba hiç uçtu mu? Tamam, salakça espriler yapmıyorum. Tanıdığım birine benzemiyordu. Sırf arkadaş listem fazla görünsün diye eklemezdim ama bizim okuldansa neden olmasın. Direk Cem Uçar adlı arkadaşın adının üstüne tıkladım ve profiline baktım. Fena bir tipi yoktu şimdi. Hakkında kısmında ise Cemal Paşa Anadolu Lisesi yazıyordu. İş kısmında ise ‘sanane mk sanki ziyaretime gelceniz hea’ diye bir ergenlik şeysi var ya  heh, bu çocukta bu vardı. ‘Sende ergensin, sende ne yazıyor peki?’ demeyin. Ergenlik çağındayım evet, ama ağır bir ergen değilim. Bende Öğrencide çalışıyor yazıyor. Adam olun. Neyse, bizim okuldanmış, eklesem mi diye düşündüm ama ekledim. Belki Buse tanıyordur. Yarın kesinlikle ona soracaktım. Her neyse çocuğun profilinden çıkıp, ana sayfada gezinmeye devam ediyordum.

Çocuk sohbet kısmında açık görünüyordu şuan. Ve arkadaşlık isteğini kabul ettiğim gibi mesaj atmıştı.

“Selam.” Yazdı. Bende ne yazacağımı bilmeden “Aleyküm selam.” Yazıp gönderdim.

“Nasılsın?” dedi bu seferde. Çocuk tanımadan beni nasılsın diye neden sorduki. Her neyse. “İyiyim. Sen?” yazdım.

“İyiyim bende. Tanışabilir miyiz?” diye gönderdiğinde az çok amacını anlamıştım. Birkaç dakikaya eminim çıkma teklifi edecekti. Basit ve net bir şekilde “Hayır.” Yazıp gönderdim.

Yalnız Olmak Güzeldi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin