Bölüm 3; 'Araba Kazası,Kuduruk Amca ve Birbirine Karışan Duygular'

9.7K 341 20
                                    

Selam. :) Çok bekletmeden gelsin dedim bölüm. Bugün başıma gelen Araba kazasını uyarladım Ceydaya. Tabi sonrası tamamen uydurma. Ve tabiki içindeki şarkı sözü kısmını ben söylemedim. Aklıma geldi. Bu bölüm fazla karışık duygular var. Kahkaha,dostluk hissi, ağlama vb.

Multimedia Ceyda. O şarkı kısmı. Bir yandan ağlayıp kahkaha atması. Sonra üzücü şeyler olması... Her neyse bölüm şarkısını ekleyemiyorum. O yüzden dış bağlantıya ekledim. Şarkı bölüme pek uymuyor. İçerde geçen bir olaya sadece uyuyor o kadar.

Şarkı: Cici Kızlar - Delisin. (Eski şarkıları seviyorum biraz. :D)

İthaf; Ferhan Ablama.:)

Dipnot;Birde lütfen eleştirilerinizi bildiriniz. Yorumlarınız beni mutlu eder. Lütfen.:D

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Bölüm 3; 'Araba Kazası, Kuduruk Amca ve Birbirine Karışan Duygular'

Olmaz ki böyle çarpılmaz ki. Çıldırmışsın sanki. Valla sen delisin, delisin.

Bu benim dostum dediğim Buse değildi. Bu Buse fazla acımasız ve acı çeken bir insana dönüşmüştü...

Orada sadece kala kaldım. Ne yapacağımı bilmiyordum. Peşinden gitsem, iyice kızacak. Dersi oturup, dinlesem benim içim rahat etmeyecek. En iyisi peşinden gitmekti.

Çantamı sıraya bırakıp, hemen koşturdum arkasından. Okulda rahatlayabileceği bir yer yoktu. Mutlaka kendini bir tuvalete kapatmıştı. Nasıl olsa içerden kilidi vardı. Açamayınca kimse onu rahatsızda edemezdi. Ah, Buse! Benden vazgeçme! Zaten tek arkadaşımsın...

Kızlar tuveletine girdiğimde, büyükçe hıçkırık sesleri duyuluyordu. Tuvalet boş olduğu için birazda rahattı aslında. Gerçi biri gelip rahatsız etse bile kapıyı açmazdı Buse. Ben olsam bile. Tuvalet kapılarının oraya doğru ilerlediğimde hafifçe kapıyı tıklattım.

"Defolun başımdan! Dolu işte anlamıyor musunuz?!" diye çıkıştı. Sesi biraz ince, biraz titrek bir şekilde çıkmıştı.  

"Buse kapıyı açar mısın lütfen?" dedim kibarca. Emin olun hiç bu kadar incelmemişti benim sesim.

"Git başımdan Ceyda! Kalbim yanıyor, içim acıyor! Beni kırma! Bende seni kırmayayım! Git başımdan işte! Git!" diye bağırdı sertçe. 

"Buse sakin ol konuşalım. Lütfen." dedim normal ses tonumla. En fazla bu kadar oluyordu. Hıçkırıkları bir anda kesilmişti. Kilidin dönme sesini duyunca, rahatladım. Kapıyı açıp, bana sarıldı.

"Şş... Sakin ol. Özür dilerim." dedim. "Geçecek. Bir gün gerçekten seni seven birini bulacaksın benim sucuğum." diyede ekledim. Benden ayrıldığında hafifçe gülümsedi.

"Bana şöyle demeyi kes!" dedi kaşlarını çatarak. 

"Peki mucuk. Hadi gel." dedim. "Bunuda deme Ceyda!" dedi kaşlarını çatarak. Kaş çatıyor sürekli buda...

"Tamam. Zırlamana izin var. Ama sümüklerini lütfen okul hırkama sürme!" dedim ona alayla cevap verirken.

 "Ceyda!" dedi kaşları yine harekete geçerken. Şimdi bir de bütün gün Buse'nin zırlaması ile uğraş. Ah, Buse senden çok çekeceğim ben!  (Yazan Kişiden not;Busenin anlamı öpücük ya. Biz gençlerin internet ortamında ise muck falan diyoruz ya. Hah işte bunu bizim Ceyda ise mucuktan sucuk yaptı. Öyle bir mal benim gibi. Neyse. :D)

Yalnız Olmak Güzeldi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin